|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Mynet sohbet İle İlgili Paylaşımlar

Mynet sohbet ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama terimi için aşağıda görebileceğin gibi bazı üye gönderileri sunduk. Yapacağın alakalı paylaşımlar sonuç listesinde bu şekilde görünür. Bu sayede profilin daha çok üyenin dikkatini çeker ve daha fazla ziyaret alırsın. O halde iyi ve farklı paylaşımlar yaparak üyelerin ilgisini ve odağını kendi üzerinde toplaman için büyük bir fırsat seni bekliyor. Etkili ve farklı paylaşımlarınla göz doldurup üyelerimizin arasında bir yıldız gibi parlayacağından hiç şüphemiz yok. Hadi kendini tutma!..

En beğenilen Paylaşım

🤣🤔😉



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Herkese merhaba 👋


ᴇғsᴀɴᴇᴠɪ̇1907   Sanada merhaba
Enesmiskin1907   Efsanevi sende olmasan saf saf kendim yazıp bakmıa olucam 😁
Enesmiskin1907   Eyvallah kardeşim
ᴇғsᴀɴᴇᴠɪ̇1907   Rica ederim kardeşim yorum yapılmadığı zaman sap gibi ortada kalıyoruz 😂
Enesmiskin1907   😁 Yeni girdik kimseyi tanımıyoruz pişman oldum keşke yazmasaydım diye 😁

En beğenilen Paylaşım

Sohbetiniz bol olsun


Uğur_25   Eywallah
Öykü12345   tşkleerr
⌜R̷üz̷g̷a̷r̷⌟. ϟ   Buda yeni üretimmiş ciddiye alıp selam aldık 😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

sor annene hızlı dagmat severmi😁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

”Gerçekler her zaman güzel olmayabilir. Bazen de ne kadar az şey bilirsen, o kadar iyidir.” -Ahmet Ümit-



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bunun adını bilen var mı aranızda 😋😋😋


comment icon Diğer 4 yorumu gör

╤√iGLe   Kompostuluk işte
Boceyman   Anjelik eriği namıdeger pazar da anjelia eriği 🙂
╤√iGLe   İlk defa duydum ya
Boceyman   O zaman hemen alıp yemelisin abi çok güzel 😋😋😋
╤√iGLe   😂 😂

En beğenilen Paylaşım

merhaba 😊 ilk defa girdiğim için bir merhaba yazıyim dedim....😊😊



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

sen benimsin bende seninim sevgilim❤️❤️


dilara34.34   yani
dilara34.34   ne alaka😂anlamadım iyi bişi mi söylüyosun
dilara34.34   terk mi sanmam 2 yıldır ayrılmadı o eller
dilara34.34   doğrudur ama ben buldum inşallah herkes gerçek aşkını bulur
dilara34.34   eninde sonunda çıkar sadece sırayı beklemek lazım

En beğenilen Paylaşım

Romantik olmayan bi hayat dostu çöpten farkı yok gözümde 🙄


zide   ölümü bile sevmeli insan

En beğenilen Paylaşım

cümleten hayırlı geceler....


《~Rebellious _Girl~ 》   Hayırlı geceler
__𝗘𝗥𝗘𝗡_𝟬𝟲   kasap et derdinde koyun can derdinde yengemi ara yunus kız seni özlemiş kanka iyi geceler buarada👍😊

En beğenilen Paylaşım

Günaydınn.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ortalığı karıştoram biraz😁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

❝Gülmek hayatın en güzel eylemidir...❞ ⚡️ 😊 😊 😂


⌜R̷üz̷g̷a̷r̷⌟. ϟ   O zaman 👉 #Bla ⚡️ #Bla ⚡️ #Bla ⚡️ 😂😂😂😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

Sevmek Yürek! Sürdürmek emek ister.❤️


comment icon Diğer 2 yorumu gör

Şꍏꈤꌗꍏ꒒L™   Aa nerden bildin 😁
Şꍏꈤꌗꍏ꒒L™   Ozaman sağolsun 😁😁
Şꍏꈤꌗꍏ꒒L™   Kimin 🙄
Şꍏꈤꌗꍏ꒒L™   Öylede demezsin yani manyağa bak sjsk😁
Şꍏꈤꌗꍏ꒒L™   Peki öyle olsun 😁

En beğenilen Paylaşım

şimdi unutmak istediğim sey bir zamanlar beni mutluluktan öldürecekti



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Mynet sohbet ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Mynet sohbet gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.