|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

tamamen ücretsiz mesajlaşma siteleri İle İlgili Paylaşımlar

tamamen ücretsiz mesajlaşma siteleri ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin. Bu terim ile ilgili en ilgi çekici paylaşımı sen yapmaya ne dersin? Aşağıda bu terimle ilgili ilgini çekebilecek bazı paylaşımlar sunduk. Bu paylaşımlar gibi sen de hesabından hislerini paylaşıp arkadaşlarınla etkileşimlerini pekiştirebilir, yeni dostluklar edinme yolunda büyük adımlar atma fırsatı yakalayabilirsin.


En beğenilen Paylaşım

Cehennemin kapısından geri dönmek ile ilgili bir şiir yazamazsın değil mi? Hayır. Kapıdan geçmen lazım...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bariz telaşım, saydam yaralarımla Senden saklanmadım, yol arkadaşım Şimdi yollar daralır çıkmaz sokaklarında Tutma bırak içinde kalmayayım...


Mavi ღ Seven Kadın 💙   ne oldu yaa iyi misin
⌜R̷üz̷g̷a̷r̷⌟. ϟ   daha iyi olacağım..
Mavi ღ Seven Kadın 💙   😔

En beğenilen Paylaşım

Malame cem malaweyeee delalee🥃


comment icon Diğer 3 yorumu gör

Zınar kandemir   Anlamasinlar braye delal anlayanlara gelsin😎
Azad001   Eyvallah bremın tu çawemini her biji jı bo hebunate 🙏🙏
Zınar kandemir   Spas hevale hejaa✌✌✌
Azad001   🙏🙏🙏✌️✌️✌️Spasdarım
Azad001   Dayımın kızı 🙏🙏🙏🙃

En beğenilen Paylaşım

Günaydın hayırlı huzurlu ve nurlu sabahlar inşaallah😊



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Dün dün sona erdi, bugün yepyeni pırıl pırıl bir gün. Ve bu senin,



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

SEDAT MORAL YOK SENEM İCİN BU ARKADASİ SANA HAVALE EDİYORUM


comment icon Diğer 2 yorumu gör

UFUKBeşiktaşk   Halilim nikiyle giren
UFUKBeşiktaşk   Xecutioner olarak
UFUKBeşiktaşk   Asagida biraz yorumu
SancakBeySedat   Yok la onlar burcu ve Halil
UFUKBeşiktaşk   Yazimin altinda son paylastimyq

En beğenilen Paylaşım

Bizi Yoran Şartların Ağırlığı Değil. İnsanların Halden Anlamayan Sağırlığıdır..!! 🍃👑🍃



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Senin değilse...... ALMA Doğru değilse..... YAPMA Gerçek değilse... SÖYLEME Bilmiyorsan........ KONUŞMA Bu memlekette mi? 😂😂😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🌼 buyrun çay demledim 👉☕ bi dilim kek isterseniz 👉🍰 afiyetle içerken nasılız , nasılsınız en samimi saf halinizle 🌼 " yorulmuşsunuzdur maskeler takarken dinlenin biraz 🤭" 🌼👉☕🍰☕🍰☕🍰☕🍰☕🍰☕🍰☕🍰☕🍰☕🍰🌼


comment icon Diğer 56 yorumu gör

🌼 BüşraBüşra 🌼   Bir birini anlamata bi mesele şu karmaşık insan iletişimiiçindeyken doğru frenkası yakalamak başarıdır
şerifa isa   katılıyorum
__༉𝗘𝗥𝗘𝗡_𝟬𝟲   Afiyet olsun Kekem Spas dikım 🌼
🌼 BüşraBüşra 🌼   Nerde kaldın kekem😊 sana özel turta var fişneli☕ 🥧
__༉𝗘𝗥𝗘𝗡_𝟬𝟲   Eyvallah kekem Çok Teşekkür ederim 🌼🌼🌼🌼

En beğenilen Paylaşım

Çünkü hayat bir kişinin tüm kalbiyle senin yanında olduğunu bildiğinde güzelleşiyor. ERDALIMM✌😘😘😘😘💑👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪💕💕💕💕💕💕💕❤❤❤❤❤



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

su cesmenin tasi var icilecek suyu yok kirma insan kalbini yapacak ustasi yok



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

o değilde bana bu saatte adana kebabı düşündüren hayat size ne yapmaz 🤤



 İlk yorumu sen yap!
comment icon Diğer 16 yorumu gör

Akrep 35   Sağol bakıcaz artik nasıl olcaksa
《~Rebellious _Girl~ 》   Bi kerede tmm de be adam😬
Akrep 35   Tmm🥺🥺
《~Rebellious _Girl~ 》   Eferim😂
Akrep 35   🙂🙂

En beğenilen Paylaşım

Sahiller bazen soğuk olur hasta olmayın bak 😈😂😂


XeCuTioNeR   sıkı giyiniriz 😂
çirkinnNn   Valla orasını bilmem istersenin ufo gezdirin😂😂
XeCuTioNeR   ufo yok😂
çirkinnNn   Termik santral getirin ne diyem başka 😂😂

En beğenilen Paylaşım

Bir "KADIN" sizinle sohbet etti diye ona Sevgili gözüyle bakmayın... Bazen bir kadının dostluğu bin Sevgiliden üstündür...Bir kadın bir vidonuzu, Bir sözünüzü Bir şiirinizi beğendi diye Yorum yaptı diye O kadına asılmaya kendinize hak görmeyin...Eşine,Bacına,kızına yapılmasını istemediğin bir şeyi Bir başka babanın evladına yapmayın...


comment icon Diğer 40 yorumu gör

Eliffff31   Naz ablammm😘
Eliffff31   Saol😊#ask admıyım
Eliffff31   Yusuf abimm😊🙏
Eliffff31   Abi 😂😂😂
Eliffff31   Kankamm😊😊😎

İlgini Çekebilecek Yazılar

tamamen ücretsiz mesajlaşma siteleri ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda tamamen ücretsiz mesajlaşma siteleri gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.