|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

dul arkadaşlık sitesi ücretsiz mesajlaşma İle İlgili Paylaşımlar

dul arkadaşlık sitesi ücretsiz mesajlaşma ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar senin yapacağın paylaşımdan daha ilgi çekici olmayacaktır bunu biliyoruz! En alakalı ve ilgileri üzerine toplayan paylaşımı senin yapmanı istiyoruz. Bu sayede en renkli ve farklı profil senin olacaki profiline giren bir daha çıkmayacak. Anasayfa paylaşımları sosyal etkileşimin olmazsa olmazıdır. Kendini tutma ve renkli dünyamıza bir renk de sen kat!..

En beğenilen Paylaşım

Herkese selam olsun iyi geceler😁


ᴱᴿᴱᴺ_ᴸᴱᵞᴸᴬ_06   ASeLam İyi geceler dilerim
UĞUR ÇAĞLAYAN   günaydın 🙂

En beğenilen Paylaşım

Ne bilim bro geldim bı bakım dedim 2 engel yedim 🤣🤣


EF§ÁŅ£Vİ1907   Daha çok engel yersin😉
Aksev_уιgι∂σ_χℓ   Çokta fifi 🤣 benim elit te 57 engelim.vardi
EF§ÁŅ£Vİ1907   Senin sicilin baya kabarıkmış😳
Aksev_уιgι∂σ_χℓ   Hea 🤣

En beğenilen Paylaşım

o engel niye açildi🤨


SerseriMuhtar   kendini bilior
SerseriMuhtar   başlarım sinirine gittikçe puan kaybedion gozumde🤨
SerseriMuhtar   puandan kastım deger
SerseriMuhtar   biliorsan no problem😏

En beğenilen Paylaşım

diolam, gülom , gizom nerdeymiş kızlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr❤️


minnov kız Merve   elifim napıyon kuzum
dilara34.34   bende burdayım
Azad001   Dayımın kızı
minnov kız Merve   bak elif herkes burda bi ben yokummmmmm

En beğenilen Paylaşım

Noruyonuzzzzz



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Aranizda yeniyim iyi geceler 🤣👍



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

benim gördüğümü sizde görüyomusunuuuuuuuuuuuuuuuuuuzzzz😱😱😂😂çokk iyi yaaaaa



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gönül insanın kıblesidir .lütfen kırmayın ...🙏🙏🙏 BIR SÖZ BİRAKMADAN GEÇME ...😊🐼🐼🙏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Başkasının önünü aydınlatırken kendi yolumuza da ışık tutarız.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Iyi geceler


comment icon Diğer 2 yorumu gör

《HIN◇GIV》   İyi geceler knka👋🏻
Eliffff   😊😉
{Cemal} ~ {Elif}   Iyi geceler knk🙏
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Hayırlı geceler cemo
{Cemal} ~ {Elif}   Hevesim 🙏

En beğenilen Paylaşım

Bu ne yaman çelişki 😎


️XeCuTioNeR️10   Çok dövverim seni 🧐

En beğenilen Paylaşım

Site Ruhunu Kaybetmiş 🧐



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İzin alınıyo diye bi cümle kurmadım bi ara dalga geçiyorlardı burayla sen niye üstüne alındın ki bey abi



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

O kadar iğrenç bir insansın ki kelimeler yazsam ne yazar neyse gerçekleri öğrendiğim iyi oldu senin gibi biri için kendime çok yazık etmişim 👋👋👋


comment icon Diğer 2 yorumu gör

{Elīf} ~ {Cemal}   Eren kardeşim. Hiç üzülme 😊. Yaptığı karaktersizlikle kalır....
{Elīf} ~ {Cemal}   Mesajların eski olması imkansız çünkü kız hesabı yeni açmış buna benzer olay yaşanmıştı zaten bir kaç gün öncede demek onlarda doğruymuş...
{Elīf} ~ {Cemal}   Ayn kuzum,🙏
ᴱᴿᴱᴺ_ᴸᴱᵞᴸᴬ_06   Aynen kardeşim 🤞
{Elīf} ~ {Cemal}   👍

En beğenilen Paylaşım

Burası da kapitalist sistem mesaj hakkım bitmiş 🙂



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

dul arkadaşlık sitesi ücretsiz mesajlaşma ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda dul arkadaşlık sitesi ücretsiz mesajlaşma gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.