|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

sevgili sitesi İle İlgili Paylaşımlar

sevgili sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin. Bu terim ile ilgili en ilgi çekici paylaşımı sen yapmaya ne dersin? Aşağıda bu terimle ilgili ilgini çekebilecek bazı paylaşımlar sunduk. Bu paylaşımlar gibi sen de hesabından hislerini paylaşıp arkadaşlarınla etkileşimlerini pekiştirebilir, yeni dostluklar edinme yolunda büyük adımlar atma fırsatı yakalayabilirsin.


En beğenilen Paylaşım

milletin derdi biz olmuşuz vay bee 😅😅


comment icon Diğer 7 yorumu gör

Bora N   Anten kullalansınlar
Kızıl £lma(Gonca)   umrumda degil ya
cetinyoklavumitt   aynen
cetinyoklavumitt   aynen
cetinyoklavumitt   en güzelini yaparsın

En beğenilen Paylaşım

Bu günkü ruh Halim bu😒😏😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Selamlar #Hayırlı Akşamlar Herkese 🍁🍁🙋🏻🙋🏻



 İlk yorumu sen yap!

 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

#sistersımmmm gitmiş ama daha dedikodu yapcaktık ki...😔😞


comment icon Diğer 3 yorumu gör

《~Rebellious _Girl~ 》   Hadi dedikodu yapak😈😂
《~Rebellious _Girl~ 》   Başla😬
《~Rebellious _Girl~ 》   Ersin'in canlı yayınina katılan ve ne dediği belli olmayan mal garının dedikodusunu yapak😂
《~Rebellious _Girl~ 》   Yok kız sanırım rusça almanca ingilizce karışık konuşuodu😂
《~Rebellious _Girl~ 》   Yok yok 3 deeldi dahada vardı bn saymaya üşendim😂

En beğenilen Paylaşım

Bir insanda kaybetme korkusu olacak bide Allah korkusu olacak eğer bu ikisi varsa gerisi sadece teferruat...🍁


Cihannnn   Yüreğine sağlık güzel kardeşim 👏👏🙏
༺💛αsi вiя кız❤༻   Eyvallah krdşm😊🙏
Cihannnn   🙏🙏😊🙏🙏

En beğenilen Paylaşım

Baktım karşıdan bi adam geliyo... Hüööst ben adamıyım lan. Niye sen adam değilmisin


comment icon Diğer 8 yorumu gör

D a r k..   Heh olur öyle o zaman hadi alikepteri ara gelsin 😂😁
Mrbzn1903   Şurdan mazot alıp geliyorum anca gelirim alikopterle drafik var
Mrbzn1903   😁😂
D a r k..   Drafik Yıldırım şimşek mi abi 😂
Mrbzn1903   Aynen siyaha boyadım önünde ışıkları var kıuv kıuv yapıyo 😁😂😂

En beğenilen Paylaşım

Dört mevsim bahardır çehresi kışı ise banadır...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

hiç yataktan çıkasım gelmiyo bir yandan da iş cıkmazdayım



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Tecrübelerime dayanarak söyleyebilirim ki bir kadın ne kadar güzelse o kadar manyaktır. Nejat İşler söylemiş ve hak veriyorumm 🙏👌



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sanki sarılsak herşey Düzelicekmiş gibi...🍂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

hemide dünya ahiret😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

sana kalbim kırık



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Yalanciyi ....😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bnde tek bi kişiye hediye atam 😂😂kıyamadım😒


Aslan24   Selam nasılsın

İlgini Çekebilecek Yazılar

sevgili sitesi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda sevgili sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.