|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

arkadaş sohbet sitesi İle İlgili Paylaşımlar

arkadaş sohbet sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu arama kelimesi ile yeterince alakalı değil gibi duruyor. En alakalı ve belki de en etkili paylaşımı sen yapmak ister misin? Bu sayede üyelerin dikkatlerini üzerine çekerek çok daha fazla etkileşim alarak hayatının aşkını bulma yolunda daha büyük adımlar atma imkanını kazanmış olacaksın. Ne dersin? Denemeye değmez mi?

En beğenilen Paylaşım

Ne Yaşarsak Yaşayalım Ayakta Kalmayı, Düşüp Yeniden Kalkmayı Öğrendik.!



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

..m



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gösterilmeyen sevgi çok kez sevgi olmaktan çıkar.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Telefonunuzun son Rakamını Yazın Aynı olanlar Tanışsın😁


comment icon Diğer 21 yorumu gör

TAC MAHAL   Sırtım kaşınıyor kaşırmısınız 😁
Akrep 35   Yaşlı len bu vursam vurudgumum yarisi boşa gider banada yazık o kadar Efor veriyom dimi😂😂
TAC MAHAL   Yaşlı diyene bak vursan elin acır 😂
TAC MAHAL   Bşrde maaş verseler tam olacak😂
TAC MAHAL   Vermez zaten ben ne kazanıyorum ki der, 🙄

En beğenilen Paylaşım

Zaten az çok bunu kendisi de itiraf ediyordu: ”Bana benzemeyin diyordu. Ben iki yol arasında kalmış bir insanım.”✍🌼🌺


Akrep 35   Hoş geldin prenses ☺️

En beğenilen Paylaşım

Ooo mert efendi engeli açmış bakıyorum 🎉🎊🥳🥳🥳


《~Rebellious _Girl~ 》   Bnde şaşırdım😯
《~Rebellious _Girl~ 》   Seni sevmio zaar😂😂
《~Rebellious _Girl~ 》   Herkese atıyo o salağ senlik deel
Erdalc   pelin_soylu egelleyin kışı yi gorebiliyormusun?
Erdalc   tsk

En beğenilen Paylaşım

Herkese selam 👋🏻


comment icon Diğer 29 yorumu gör

《HIN◇GIV》   Bro ne iş yapion sen🤔
ŞansaL Rümeysa G️️️️   Fabrikaada elektrot üretiminde çalışıyorum preste 😀
GÖNÜL ❤ ERDAL   Valla enişte aşka korono engel değil bende atladım arabama alışveriş çıktım esti aklım bi baktım kendimi Beykoz da buldum supriz yaptım napayim enişte 40 gündür çok özledim yaaa😁😁😁😊😊😊😂😂😂
《HIN◇GIV》   Baldız beykoz burda samsun karadenizde malesef engeldir korona😏
GÖNÜL ❤ ERDAL   İnşallah düzelir herşeyde sizde kavuşursun uz enişte

En beğenilen Paylaşım

İyiki hayallerimizi görmüyorlar...🍁


comment icon Diğer 7 yorumu gör

༺💛αsi вiя кız❤༻   Sende ne meraklı çıktın 😂
🌼 BüşraBüşra 🌼   Ne işim var başka 😉
༺💛αsi вiя кız❤༻   😂😂😂😂😂😂😂
🌼 BüşraBüşra 🌼   Ada üzgünüm ben kız gidem Görüşürüz tatlım gülemiyorum bile
༺💛αsi вiя кız❤༻   Grşrz tatlım

En beğenilen Paylaşım

Oaaaa abim geldiii😂😂😂😂🙄🙄🙄hosgeldin abiiiii


╤viGLe   😂 😂 😂

En beğenilen Paylaşım

iyi aksmalr lavanta



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Diz kapağım yeniden kaydı sanırım dün sinirden tekme atınca..


╤√iGLe   Sağol kardeşim
MaFya ꪑꪊrat..°°   geçmiş olsun Sayın abi
╤√iGLe   Sağol murat

En beğenilen Paylaşım

Hihimmmmm 3umuz haric diğerleri ayakta alkisliyo seni😂😂😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Seni coronaya anlattım balkona çıkıp kolonya içti...😒O derece değişik bişisin😂


《~Rebellious _Girl~ 》   😒😒😒
《~Rebellious _Girl~ 》   Ölmek istiyorum 😭
《~Rebellious _Girl~ 》   Yoruldum 😭😭😭

En beğenilen Paylaşım

Kafalar yine pırıl pırıl maşallah 🚬


comment icon Diğer 1 yorumu gör

SancakBeySedat   Kendinle karıştırma 😂
╤viGLe   Ben alkolü bıraktım ihtiyar sedat 😂
SancakBeySedat   Sen mümkün değil
╤viGLe   Bıraktım ciddiyim
SancakBeySedat   Sevindim iyi olmuş

En beğenilen Paylaşım

Kıştan sonra baharı verdiğin gibi sıkıntıdan sonra bize selamet ver Allah'ım



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

arkadaş sohbet sitesi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda arkadaş sohbet sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.