|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Güzel kadınlar İle İlgili Paylaşımlar

Güzel kadınlar ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar senin yapacağın paylaşımdan daha ilgi çekici olmayacaktır bunu biliyoruz! En alakalı ve ilgileri üzerine toplayan paylaşımı senin yapmanı istiyoruz. Bu sayede en renkli ve farklı profil senin olacaki profiline giren bir daha çıkmayacak. Anasayfa paylaşımları sosyal etkileşimin olmazsa olmazıdır. Kendini tutma ve renkli dünyamıza bir renk de sen kat!..

En beğenilen Paylaşım

Hayattan Çok Ders Aldık. Ama Hep Yanlış İnsanlar Tanıyarak..!!



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Mutlu sabahlar😁


《FeArLeSS》YasiNツ   😂😂😂 kanla gece mesaim vardi😎😉😉
《FeArLeSS》YasiNツ   😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

#Çevresi Kirli, #Yüreği Temiz #İnsanlarız Biz. #Zararımız Kendimize Rahat #Olun Siz.‼️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Herkse hayırlı geceler arkadaşlar.. Şuraya da şunu etech yapayım bu sitede her kim olursa olsun normal nick ile gelip ben adminim ben sizi banlarım diyen lere itimat etmeyiniz... Sitenin iletişim kutusu bulunmakta buradan size bu sözleri diyen şahısları ihbar edebilirsiniz.. Dün akşam kendilerini admin olarak belirten ve burada bir çok kişi kafasına göre kullanan bir kaç insan var idi hepsi temizlendi.. Eymen yasin denilen şahıslara itibar edilmesin eğerki bir daha gelir ise bu şahıslar ben adminim ben şöyle yaptık bunu yaparız diyen olursa site yönetimi yeniden tekrar cezayı keser kendilerine...


comment icon Diğer 2 yorumu gör

Özgür Atuk   mesut abiye abi oğlum olursa adını nude koycam diyorum
Özgür Atuk   olur sude güzel isim diyor ehuehheuehehehebdhdhhd
╤√iGLe   Dalga geçme adamla hahaha
Özgür Atuk   ajajskcjjxkxjckcjcjckcc
Özgür Atuk   haykırıyorum 😃😃😃😃

En beğenilen Paylaşım

istanbulda yasayanlar mesaj atsin.😘



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gece gece -18 dadanmis yuzunden goremedigi ilgiyi gotunden gormeye calisiyor 😁😁😁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

buradan çıkıyorum Allah gönlünüze göre versin 🤲🖐️


αşƙα ყσɾɠυɳ _   sağolun beyler eyvallah 🖐️
αşƙα ყσɾɠυɳ _   helallestik bilede, asıl mesele bu tiktok ta canlı yayın nasıl yapılıyor bilen yazsın
αşƙα ყσɾɠυɳ _   artık tiktok tayim 8 tane takipçim 8 zide erkek inşallah doğru yoldayım 🤣🤣🤣🤣
αşƙα ყσɾɠυɳ _   işi çözdüm canlı yayın yapmak için 1000 takipçi lazımmış hay anasını be bi insan bu kadar mı şansız olur ne🙁

En beğenilen Paylaşım

Mutlu olmayı biliyorsan, sevmeyi bileceksin gerçekten seviyorsan, ❝Ömrüm❞ diyebileceksin... ϟ



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Herkese mutlu huzurlu bir gün dilerim🌼🙂☕


comment icon Diğer 7 yorumu gör

SerseriMuhtar   saada 🤞🏻
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Hilos hg ne vedasi bu🙄
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Busra valla kahve ictim yemicem😁
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Gizo hg🙄
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Muro hg🙂

En beğenilen Paylaşım

MUAZZEZ ERSOY-UNUTAMAZSIN 🎵 🎵


Berk Karaoğlan   Biraz farklı dinle be abi
Berk Karaoğlan   Şöyle teomanından falan
UFUKBeşiktaşk   Yok sevmiyorum Teoman ben Halk dinlerim de
UFUKBeşiktaşk   Kim kimi unuttu 🙂

En beğenilen Paylaşım

Nerdeyse bütün siteyi bebekim,defol,🙄,😌alistirdim sirada ağğbiiiheyran var😌


comment icon Diğer 4 yorumu gör

Fatih190333   yanii evet varrr🙃🙃
Sedaaaaaa   Neeedieee😏😏😏gelion😒
Fatih190333   yani ne bilim bi emoji için tartışmayalım bence🙃🙃
Sedaaaaaa   Bırak tartışmayı bı da olleeee gelirsen fururumm
Fatih190333   tamam söz vermeyim ama deniycem🙃

En beğenilen Paylaşım

Iyi aksamlar✌️☺️


F R A N S I Z   Bonne soire 🙄
⌜R̷üz̷g̷a̷r̷⌟. ϟ   iyi akşamlar nehir
❤️n❤️e❤️h❤️i❤️r❤️   🙄🙄
❤️n❤️e❤️h❤️i❤️r❤️   Tskler rüzgar Sana

En beğenilen Paylaşım

2 erkek 2 kız toplam dört kardeşler anneleri doğumdan sonra gitmişti aldım 2 haftadır süt anne buldum onun yanında şimdi ise aptamil ile besleniyorlar fakat artık yuvalarına taşınmaları lazım sahiplenmek isteyen çıkar mı ?😻


comment icon Diğer 4 yorumu gör

Griadam   Ya onları satan da alanda adi insanlar cidden sokakta aç hasta o kadar hayvan var cins peşindeler ve o pasaport dediğin şey çok basit ya hem evde olacaksa gerek yok hiç birşeye yediğin yemeği bölücen bi ya da mama ve kumunu alıcan senede bi kaç kez de aşısı
Griadam   Kız arkadaşım olsaydı keşke valla ona baktırırdım ya 😂
Griadam   Öyle öyle köpüşler cidden kıskanırlar kedilerde öyle ama köpekler çok daha fazla
Griadam   Hayvanı evcilleştirme diye bir durum vahşi doğada var sadece öbür türlü o sokakta gördüğün o hayvanları biz insan oğlu vahşileştirmişizdir
Griadam   Yaa öyle türkiye de zaten otobüs dolmuş yok taksi şehirler arası vs sorun etmiyorlar pek o pasaport u vet. Den alıyorsun ve uçağa binmesi içinde kuduz iğnelerini yaptırıyorsun o kadar 😂 Ben sanırım bu kedileri yurt dışına sana göndericem

En beğenilen Paylaşım

Kalbine oturmak isterdim ama annem soğuk yerlere oturma hastalanırsın demişti... 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Tam olarak kimseye güvenememenin getirdiği huzursuzluğun, mutluluğunu yaşıyor gibiyim.



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Güzel kadınlar ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Güzel kadınlar gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.