|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

ücretsiz sohbet İle İlgili Paylaşımlar

ücretsiz sohbet ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama kriteriyle alakalı harika fikirlerin olduğunu biliyoruz. Aklından geçenleri üyelerimizle paylaşmak ister misin? Gördüğün listede bu arama terimi ile ilişkilendirilen bazı gönderilere yer verdik. Görebileceğin gibi etkileşimlerini bu yollarla arttırabilme fırsatın her daim var. Bol bol paylaş beğen ve yorum yap.

En beğenilen Paylaşım

onerebiliceginiz şarkı var mı ?



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Senaristler çoğalmış



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hiç bir tesadüf senin kadar güzel değildi sistersım öyle güzel bi detaysın ki sesin bana tüm derdimi unutturuyo iyiki sen kurbaneee❤😘❤😘❤#GülHanımmm💋


comment icon Diğer 7 yorumu gör

《~Rebellious _Girl~ 》   Yaz numaranı pelom gece konuşak😂
《~Rebellious _Girl~ 》   Tlfnu verdim durdu tlfn için ağlıyodu😂
《~Rebellious _Girl~ 》   Yeğenim😄
《~Rebellious _Girl~ 》   İki tane Hira bide rümeysa du aksam atcam fotolarını buraya
《~Rebellious _Girl~ 》   Sana abla demesi😂😍

En beğenilen Paylaşım

Mutluluk diye bir şey yooookk albayım ben kendimden biliyorumm. Poyraz karayel👌👌



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gözlerinin sükûnetinde susmuş sana birikiyorum🌹



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

hafta sonu yine kapandık evlere günaydın


emrahbasaran   Günaydın hafta içide farklı değil saat 21 kos kos evlere

En beğenilen Paylaşım

Akşam akşam iyi ter atık


Cemal96   Sorda bir tekme vuran bir delikanlı var gordunmu işte ordan sol sag. Yap ben ordayım 😒😂😂😂
Cemal96   Tava ile mi dolaşam acaba😂😂

En beğenilen Paylaşım

Bu vitrindekilerden istediğimizi rez ettirebiliyomuyuz 😕



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Herkese iyi akşamlar. Adana Turgut Özal Bulvarı veya Baraj yolu civarında yürüyüş arkadaşı arıyorum. Eşlik etmek isteyen arkadaşlar benimle iletişime geçebilir.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ELİF EXPO HATAY'A GİDECEKMİSİN 😃 NERDE KURULACAĞINI BİLİYORSUN DEĞŞL Mİ 😊


comment icon Diğer 2 yorumu gör

UFUKBeşiktaşk   Nerde Expo olacak biliyorsun demi nerde olacak
{Élìf}   Bilmiyorum gitmem galiba işlerim var 😬
UFUKBeşiktaşk   Bir tanesi İSKENDERUN-Arsuz arasına yani Nardüzüne
UFUKBeşiktaşk   Diğeri ANTAKYA-Defne arasında
{Élìf}   Dörtyol ben gidemem galiba

En beğenilen Paylaşım

Bazı kadınlar babaları gibi bir adamla evlenmek isterler. Bazı kadınlar ise babaları yüzünden hiçbir adama güvenemezler ...


comment icon Diğer 9 yorumu gör

{Élìf}   Boşansaydı ondan iyiydi neyse boşver herkesin kendi sorunu 🙂
UFUKBJK   Halil kütüğü gelmedi demi 🙂
{Élìf}   Haberim yok ki
UFUKBJK   Dörtyola bugün çok yağmur yağdımı sabah
UFUKBJK   Kar da var demi orada

En beğenilen Paylaşım

şöyle bi bakıyorum da insanlar çoookk basitler basit kişilikler basit beyinler basit oyunlar üstüne üstün yüksek kibirler🙂


İbrahim13   konuyla alakası olmasada doğru. Ön yargılardan önce tanımak lazım. Yaşadıkça tecrube ettikçe çok fazla insanın basit oldugunu anlıyorum
İbrahim13   Tanımış olduklarımdan bahsediyorum aslında.Ön yargılık bişey değil yani konu

En beğenilen Paylaşım

herkese iyi geceler arkadaşlar... Yeni katıldım aranıza..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kader diyemezsin, sen kendin ettin 😐



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Çıktığında görürsünüz 😏


comment icon Diğer 3 yorumu gör

《HIN◇GIV》   Ya o değilde kimse ortalıklarda görünmüor😂😂nereye kayboldular bu millet😂😂
《HIN◇GIV》   Sen nereye karşimmm🤔
《HIN◇GIV》   Ben helva yememki ama helal olsun hakkım fatiha okurum gözün arkada kalmasın😂
《HIN◇GIV》   😲😲😲😲
《HIN◇GIV》   Sister sen fedailik yapion ben napim😂

İlgini Çekebilecek Yazılar

ücretsiz sohbet ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda ücretsiz sohbet gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.