Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!

Zaten hesabın varsa giriş yap

görüntülü chat İle İlgili Paylaşımlar

görüntülü chat ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.

En beğenilen Paylaşım

Mert vazgeçtim alıyorum seni takibe 🤭🤭😉😉😉

mert25252   Dedim Biraz Önce Cansın diye 🤭🤭
Arzumaycam   hak etdin yapacak bişey yok can

Selam herkese,,,

Ahmt12   a.slm

Bir insanı nasıl tanırsınız biliyor musunuz? Açık büfede yemek alırken😄

╤√iGLe   Sene 2013 kuş adasında foistina otele gitmiştim yerli alkol bedava sınırsız idi açık büfe felan herşey dahil o zaman bende cordobra var idi otelin otoparkına çektik tatil yapacaz ya ilk gün indik bara herkes bira içiyor üç beş yeter diyor arkadaşla bir oturduk bara 1 büyük rakı bitirdik sonra 1 ufak bitirdik üstüne üstlük biralar aldık otelin iskelesi var idi orada içtik sabaha kadar içtik geçtik uyuduk ertesi gün yine indik kahvaltı yemek felan hemen bara indik büzi gördüler şaşırdılar abi size bişi olmadı mı yok dedik alışıkız biz dedik başladık içmeye bu arada kafaladık bardaki elemanı sen şişeyi ver sen yorulma dedik içiyoruz felan bitti dedik den bir ufak ver iskeleye gideriz verdi ufuk aldı rakıyı arabanın bagajına koydu açılmamış her neyse tatil bitesiye kadar 1 bagaj rakı votka yaptık 😂😂 İstanbula geldik o rakıları votka ları satmıştık 😂😂😂😂😂
╤√iGLe   Affetmem sistemde açığı bulursam direk kayarım 😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

su siteyr giren sevgilisi olan kizlari bi kasuk suda bogmak istiyorum

TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   😂
dilara34.34   boğ beni o zaman
irzdostu   sizin amaciniz nedir burasi aile cay bahcesi mi. sinirlendim vovovovo

Admin kimde var

İlk yorumu sen yap!

Evin dışına bakıp çok güzel görünümü seni yanilta bilir içine girdigin de gördüğün manzara seni şaşırtır çünkü içi harbe gibidir insanin dis görünümü de çok güzeldir onu tanıyınca anlarsin iyi çıkarsa dışı gibi içide güzeldir kötü çıkarsa evin içi gibi harabedir....!!!

SEN KENDİNDE DEĞILSIN

İlk yorumu sen yap!

İNSANIN KENDİ EŞİ HAİN OLMAZSA OLMAZMIYDI NASIL BİR DÜNYA BU...

comment icon Diğer 2 yorumu gör

Gönül Erdalimm   İşte öyle girip takip etme abi kendini çok yipratirsin engelle gitsin
Gönül Erdalimm   Ne hali varsa görsün
UFUKBeşiktaşk   Şu iş bitmeden olmaz ki
UFUKBeşiktaşk   Annem de diyor seni sevmedi, ablam evliliğe gelmedi diyor
UFUKBeşiktaşk   Resim de gülümsüyor bide

SİBEL CAN-YARIM BIRAKTIN BENİ 🎵 🎵 TÜM TERK EDİLMİŞLERE GELSİN 😢😢😢

İlk yorumu sen yap!

sen git ama geri gel biz burdayız🙄

En beğenilen Paylaşım

Kadının önüne dünyayı sersen niye şu tarafa sermedin diye kavga eder 🙄

SAKIN IKINCI HATAYA DUSME SEVERKEN

Erdalc   bu son şanssın olacak

En beğenilen Paylaşım

Ne çok seviyon arada kaynamayı la😂😂

🙂🙂

YASALAR ÇİĞNENMEK içindir gençler, BEN KAÇAR görüşmek üzere ✋✋

İlgini Çekebilecek Yazılar

görüntülü chat ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda görüntülü chat gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler

ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama

CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.