|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

yakınındaki bayanlarla tanışma İle İlgili Paylaşımlar

yakınındaki bayanlarla tanışma ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aradığın bu anahtar gurubunun hakkında senin ne düşündüğünü merak ediyoruz. En etkili ve ilginç paylaşımı sen yap ve herkes seni bulsun. Yeni insanları hayatına katmanın en etkili yöntemi onların dikkatini çekmektir. Paylaşımlarınla fark yarat ve bir adım öteye geç. Dikkat çekici karakterinle etkileyemeyeceğin üye kalmayacak..

En beğenilen Paylaşım

Takip etmiorsan bi zahmet yazma🙄


Akrep 35   Ula unuttum la seni kusura bakma kardeşim
Akrep 35   Tamm güzel kardeşim benim

En beğenilen Paylaşım

geceniz güzel olsun canlar 😌😴


Akrep 35   Seninde kardeşim
Burki_xL!   Seninde kankam 😌

En beğenilen Paylaşım

Öpüşmenin aşk sanıldığı bu devirde yalnızlığımla gurur duyuyorum. 🤨🤨🤨


Öykü12345   👍👍
Teneke üye enfo   Kişiye değil amaca bağlanmak lazım, Einstein. Adam bugün ispat edilen teorileri 100 yıl önce bulmuş ama insan ilişkileri hep hüsran

En beğenilen Paylaşım

Heyyy merhaba Ortadoğu Balkanlar'dan geldim varmı sorunuz 😅😅😅😅



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

evde canınız sıkılıyorsa eşinizle telefonları değişin sonra cümbüşe bak😂😂


comment icon Diğer 1 yorumu gör

αşƙα ყσɾɠυɳ _   eşin olunca alırsın papatyacan😂😂
αşƙα ყσɾɠυɳ _   anam içelim içelim dgm'ye düşelim 😂😂😂😂😂
αşƙα ყσɾɠυɳ _   Jack olur Chivas Regal falan fark etmez
αşƙα ყσɾɠυɳ _   regallllllll
αşƙα ყσɾɠυɳ _   🍷🍷hade şerefsizlere 😂

En beğenilen Paylaşım

biri bana bu platform'u açıklayabilir mi?😁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Uğruna mücadele ettiğimiz & savurduğumuz insanları, gerçekten kırmaya değdi mi..❓ ϟ



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Biraz güneş biraz iyi haber bi sigara bi çay ve kitap...🍀


Akrep 35   Resmen beni tarif edin knk😂😂

En beğenilen Paylaşım

Bana bir ülke getir Feride, üstünde masmavi bir gök olsun...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Neşesine Yaşıyoruz Bu Hayatı 😉



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kankam nerdesin yaaa😂😂😂😂


comment icon Diğer 15 yorumu gör

GÖNÜL ❤ ERDAL   Hadi canim vay anasını be Aney oda tam karı köylü oldu desene 😂😂😂
GÖNÜL ❤ ERDAL   Ana onu at evlatlıktan 😂😂😂
GÖNÜL ❤ ERDAL   Nerde bak yooook
GÖNÜL ❤ ERDAL   😂😂😂
GÖNÜL ❤ ERDAL   Hayırlı evlat benem saaaa

En beğenilen Paylaşım

Ne kadar zordur aslında sevipte seviyorum diyememek. Görüp görmemezlikten gelmek, yaşadığını bilipte benim için öldü demek🥀😏


Mustafa Bavcic   malesef çok zor
{Elīf}   Aynen😬

En beğenilen Paylaşım

#spor ❤️💪



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Şimdi bazı kızların profiline bakıyorumda. Porno yıldızı gibi poz verip, tanımda imamın kızı gibi yazan kızların da hayat felsefesini anlamış değilim. Arada kalmışlık sendromu 🚬


Akrep 35   Porno yıldızı bunların yanında daha namuslu kalır😉
19Mrbzn03   Yaw aslında biliyorum onların olmadığıda yazdıklarına gözüm takıldı, aradaki çelişkiye bakınca einstain gelse çözemez bunları 😁
19Mrbzn03   aga sende konuyu nerden nereye çektin neyse

En beğenilen Paylaşım

Kirpikleriniz düşsün diyeceğim bedduaya girecek şimdi 🙂 İlahi siz



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

yakınındaki bayanlarla tanışma ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda yakınındaki bayanlarla tanışma gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.