|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Kız sevgili nasıl bulurum İle İlgili Paylaşımlar

Kız sevgili nasıl bulurum ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama terimi için aşağıda görebileceğin gibi bazı üye gönderileri sunduk. Yapacağın alakalı paylaşımlar sonuç listesinde bu şekilde görünür. Bu sayede profilin daha çok üyenin dikkatini çeker ve daha fazla ziyaret alırsın. O halde iyi ve farklı paylaşımlar yaparak üyelerin ilgisini ve odağını kendi üzerinde toplaman için büyük bir fırsat seni bekliyor. Etkili ve farklı paylaşımlarınla göz doldurup üyelerimizin arasında bir yıldız gibi parlayacağından hiç şüphemiz yok. Hadi kendini tutma!..

En beğenilen Paylaşım

DENT yine yaktın beni🤨


comment icon Diğer 1 yorumu gör

TAC MAHAL   Bit coin😁
⌐╦╦═─EfsAnevi1907   Bugün bi programda çıktı bu oyunda kaybeden birisi ailesini ve sonrada kendisini öldürmüş bütün neyi var neyi yok oraya yatırmış sonrada kaybetmiş
TAC MAHAL   Duydum ben kimseyi kesmem🤣
⌐╦╦═─EfsAnevi1907   Kesecek kurban var mı 🤣
TAC MAHAL   Kimseye kıyamam😁

En beğenilen Paylaşım

güne yağışlı başladık hayırlı sabahlar 👥👥👥



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Seyyyyyy😋😋😋o aldigin kalbi yerine koysanaa😂😂😂😂😂


S♥e♥d♥a♥a♥a♥a♥a♥   Kim kirmis omer abii😳
S♥e♥d♥a♥a♥a♥a♥a♥   Canin saolsun bilmeden olmus😋

En beğenilen Paylaşım

Üstünden geçtiğin köprüleri yıkma, bir gün. Geri dönmek zorunda kalabilirsin - A.France



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ben seni seviyordum senin haberin yoktu🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ELİTİ BİR KARIŞTIRDIM BİR KARIŞTIRDIM 🤦‍♂️🤦‍♂️😂😂😂😂🤷‍♂️


ÇİRKİNNN🤪   Ama kaşınanlar oldu canım napim yani 😂😂
ÇİRKİNNN🤪   Uuuu adam ardından 3 tane hesap açıp gelsi 😂😂😂😂
ÇİRKİNNN🤪   Becerikliyimdir 😂😂😂
ÇİRKİNNN🤪   Teşşkürler efenim 😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

Kışın çiçek Açmış Belki İçimde Kara Yosunlar ,,,



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

#Kara kalem #resim yapmayı #seviyorum. Çünkü #kimin ne renk olduğunu #hala çözemedim.🍁🍁💯💯



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

çok üzüntülü bişey oldu bugün aynı mesleği yaptığım bı ablamizin oğlu intihar ederek yaşamına son verdi Allah'tan rahmet mekanı cennet olsun amin 🤲 çok üzdün bizi 😔 ABLAM 💙 Yunus 💙


comment icon Diğer 3 yorumu gör

Yöntem   Rica ederim acınızı paylaşıyorum. İnanın bende çok üzüldüm. Allah taksiratını affetsin
bendensin   Allah rahmet eylesin
vitamin35   başın sağolsun ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun
E̴.A̴s̴e̴l̴☄   Rabbim ailesine sabır versin
Arzumaycam   teşekkürler arkadaşlar Allah razı olsun 😔

En beğenilen Paylaşım

Şokkk oldum gidiyorum 😲😲😲


user80683   Git leylek
BURAK_0674   Noldu

En beğenilen Paylaşım

nerde o gececi dostlar🙄🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bu hikayede yanan ben oldum....☄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

“Koca bir büyüteçtir umut. Bu yüzden fazla ileriyi görmeni önler...” ϟ



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Günaydın, iyi Günler diliyorum 💏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ya şu hayır dua larınızı başka bir yerde yapsanız.. böyle özel ve kutsal şeyleri bu tip yerlerde harcamasak 😔😔


S♥e♥d♥a♥a♥a♥a♥a♥   Ne alaka. Ne varmis bu yerde.
Syman   seda anladığinda konusuruz..
S♥e♥d♥a♥a♥a♥a♥a♥   Hic bi zaman konusamicaz demwk ki. Ortama nasil bakarsan oyle görürsün
Syman   bu sebeb ile öyle söyledim zaten ) benimde konuşmak gibi bir niyetim yok ortam hususuna gelicek olursak içinde olduğun için sanırım bukadar alındın ama üzgünüm gerçek bu

İlgini Çekebilecek Yazılar

Kız sevgili nasıl bulurum ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Kız sevgili nasıl bulurum gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.