|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Erkek arkadaş nasıl bulurum İle İlgili Paylaşımlar

Erkek arkadaş nasıl bulurum ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu arama kelimesi ile yeterince alakalı değil gibi duruyor. En alakalı ve belki de en etkili paylaşımı sen yapmak ister misin? Bu sayede üyelerin dikkatlerini üzerine çekerek çok daha fazla etkileşim alarak hayatının aşkını bulma yolunda daha büyük adımlar atma imkanını kazanmış olacaksın. Ne dersin? Denemeye değmez mi?

En beğenilen Paylaşım

herkeze günaydın


CİO/AĞA   Sanada günaydın
Sinankmc35   Sana da günaydın

En beğenilen Paylaşım

manita yok 🤷‍♂️🤦🏻‍♂️


comment icon Diğer 5 yorumu gör

ahmetguh   karsi taraf mi siliyo yoksa site mi
Akrep 35   Karşı taraf siliyo
ahmetguh   hmm anladim 🙂eyw baskanim
Akrep 35   Sende kardeşim
ahmetguh   saol arzu ben show la falan isim yok , benim manita falan muhanbet olsun

En beğenilen Paylaşım

Günaydın selamlar


melihh29   👋👋

En beğenilen Paylaşım

Dünyanın en merhametli canlısı erkektir hiç bir hatunu reddedip gönül kırmaz😂😂


DRN .MİHRİBAN   %100
Fatih190333   😄😄😄😄

En beğenilen Paylaşım

BİZ RAKIYI FELEKTEN BİR GECE ÇALMAK İÇİN DEĞİL FELEGİN BİZDEN ÇALDIKLARI İÇİN İCİYORUZ O YÜZDEN DİYORUM YA RAKI ECZANELERDE SATİLMALİ VE BİR KISMINI SİGORTA KARŞİLAMALI



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🙄🙄😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Neyse Ben Geldim Eyloş Lina Ve Emoş Size de Çikolata Getirdim 🤔🍫🍫🍫


comment icon Diğer 8 yorumu gör

YuzarsiF Panda xL!   😏
YuzarsiF Panda xL!   Sustum sustum 😏
YuzarsiF Panda xL!   Yav he he 😏
YuzarsiF Panda xL!   Biliyorum 😏
YuzarsiF Panda xL!   Hoşbuldum eyloşum rica ederim 🤭🤗

En beğenilen Paylaşım

İyi geceler melankolikler alemi.. Aranıza katılabilir miyim ben de?


comment icon Diğer 1 yorumu gör

Yalnız kral 43   Iyi geceler
Eflinn   Size de efenim #yalnızkral
Eflinn   Rica ederim beyefendi
Yalnız kral 43   Teşekkürler
Erolcanaız   Gençler daha sabah olmadı erken digilimi

En beğenilen Paylaşım

😏😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Çok fazla konuşmaya gerek yok aslında. Sen, benden daha kötülerine layıksın.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Selamın aleyküm. Hayırlı günler... ✋


comment icon Diğer 7 yorumu gör

⌜R̷üz̷g̷a̷r̷⌟. ϟ   Ecmain bro
Akrep 35   tmm knk biraz hızlı yazıyom pek dikkat etmiyore😉😉
⌜R̷üz̷g̷a̷r̷⌟. ϟ   Mühim değil bro, ben anlıyorum seni 😊😊
Akrep 35   adamısn knk adamın dibisin dibi 🤣🤣🤣
⌜R̷üz̷g̷a̷r̷⌟. ϟ   Eyvallah bro sende öylesin 😊

En beğenilen Paylaşım

Gece yatmazlar sabah kalkmazlar sitesi😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Elezıg ve cevresi kime yokmu?



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

iyi geceler Herkese 😴



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Guzeli Guzel Yapan Edeptir Edep Ise Edebi Sevmeye Sebebdir.



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Erkek arkadaş nasıl bulurum ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Erkek arkadaş nasıl bulurum gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.