|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Erkek arkadaş nasıl bulurum İle İlgili Paylaşımlar

Erkek arkadaş nasıl bulurum ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama terimi için aşağıda görebileceğin gibi bazı üye gönderileri sunduk. Yapacağın alakalı paylaşımlar sonuç listesinde bu şekilde görünür. Bu sayede profilin daha çok üyenin dikkatini çeker ve daha fazla ziyaret alırsın. O halde iyi ve farklı paylaşımlar yaparak üyelerin ilgisini ve odağını kendi üzerinde toplaman için büyük bir fırsat seni bekliyor. Etkili ve farklı paylaşımlarınla göz doldurup üyelerimizin arasında bir yıldız gibi parlayacağından hiç şüphemiz yok. Hadi kendini tutma!..

En beğenilen Paylaşım

Evlenmirem ulaaa evlenmirem😂


comment icon Diğer 11 yorumu gör

Yöntem   😂 😂 Orasını bilemiyecem artık Burakta karar versin artık. Seni alacaksa başkasına bakmasın. Birtane neyine yetmiyor
BURAK_0674   😂 len varya neyse susma hakkımı kullanıyorum iyi geceler dişi sinekseverler
BURAK_0674   😁 benim paylarima bak anlarsın hepsi bomboş ama sözde arkadaş çok. Bir kadın payına hemen irkek yorumu biliyom ben 😂😂
Yöntem   😂 😂 Sen daha iyi bilirsin tabi.
Yöntem   Neyse iyi geceler arkadaşlar yarın iş var görüşürüz

En beğenilen Paylaşım

Yapma yaaa



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sana Burdan Bi Uçarım - Hezarfen Ahmet Çelebi



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bizde dostluklar deniz misali buharlaşsa da yağmur misali geri döner..🥀🥀


🌾KaraGözllü🌾Rabia💛   #Kenan🙏😊
🌾KaraGözllü🌾Rabia💛   #Hilal😊🙏

En beğenilen Paylaşım

Ara verme zamani gelmiştir 💃💃biraz kafa dinleyin ben yokken🙋



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ah şu gençliğim elden gidiyor bana bı el atın


{Élìf}   Geçmiş olsun 😂 😂
{Élìf}   Noluyor hayırdır canım felan iyi günler size
{Élìf}   Aynen 🌼

En beğenilen Paylaşım

#Sevgi... Allah tarafından insana verilen büyük bir nimettir. Kiminin elinde heba, kiminin elinde vefa olur.🤔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Günaydınnnn


TAC MAHAL   Günaydın Nenoş😂
⌜R̷üz̷g̷a̷r̷⌟. ϟ   Günaydın
TAC MAHAL   Günaydın Rüzgar
⚪Karakartal⚫   Günaydın yakışıklı

En beğenilen Paylaşım

Bazı kızlar kadar delikanlı olmayan zevatlar var 🤔


SancakBeySedat   Çoğunun rengi ortaya çıktı
SancakBeySedat   Aynen

En beğenilen Paylaşım

#Gerek yok her sözü laf ile beyana. Bir bakış bin söz eder, bakıştan anlayana.


comment icon Diğer 2 yorumu gör

Elif kaçmaz   Ne alaka ?
erdall   sözün on numara bir an şairler geldi aklıma onlarınkide seninkinin uzatılmışı farklı bir konu tabikide bilgin olsun adına hemen bizi fırcalama kişinin uygulamadıgını söylemesi havada kalır. Genel olarak üzerine alınma saygılar sevgiler
erdall   okul hayatı nasıl gidiyor
erdall   ha bakışlarında manevi olarak birşey hissedemedim. yoksa benim kalpmi öldü acaba 😊
Elif kaçmaz   Anladm peki

En beğenilen Paylaşım

gunaydınlar beyler bayanlar kaydıraktan kayanlar


Erdalc   Günaydın ( hi hi )

En beğenilen Paylaşım

Bensiz😬😒



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Nereye gittiğini bilmiyorsan, hangi yoldan gittiğinin hiç bir önemi yoktur.☑️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ben gidiyom herkes kendine iyi davransın ✋



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

#Hepimiz varoluşumuza bir şeyler karalarız. #Ömür; Doğumumuz ile kefen arasındakidir. Ama kesinlikle hayat değil. #Hayatımızı kendimiz şekillendiririz. Fakat amacını hiçbir zaman kesin anlamıyla, anlayabilmiş & çözebilmiş değiliz... ϟ



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Erkek arkadaş nasıl bulurum ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Erkek arkadaş nasıl bulurum gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.