|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

arkadaşlık sohbet siteleri İle İlgili Paylaşımlar

arkadaşlık sohbet siteleri ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin. Bu terim ile ilgili en ilgi çekici paylaşımı sen yapmaya ne dersin? Aşağıda bu terimle ilgili ilgini çekebilecek bazı paylaşımlar sunduk. Bu paylaşımlar gibi sen de hesabından hislerini paylaşıp arkadaşlarınla etkileşimlerini pekiştirebilir, yeni dostluklar edinme yolunda büyük adımlar atma fırsatı yakalayabilirsin.


En beğenilen Paylaşım

Ayarlicam 😎



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Geçerken uğradım🙄


TAC MAHAL   Baktım 😅

En beğenilen Paylaşım

Neymiş bir anım bir anıma uymuyormuş hıh😏😏😏


《~Rebellious _Girl~ 》   Abi😂😒😒

En beğenilen Paylaşım

günaydın


tasdemirtaner   Günaydın

En beğenilen Paylaşım

Bir insana bir insan herhalde yeterdi. Fakat o da olmayınca? - Sabahattin Ali -



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

"Kaç yaşındasın diye soruyorsun ya Saçlarım 70’e merdiven dayadı. Gözlerim 50 sinde ya var ya yok. Ayaklarım 35’den gün aldı. Yüreğimi sorma O hep çocuk..."



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Şimdi sana çay söylesem, sen onu da soğutursun...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

"Kimse benimle oynamıyor diye ağlayan çocuk! Sen büyü hele, bak ne oyunlar oynayacaklar seninle." 😇



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Tamm herkes buraya baksın



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Allahım sen bana nasip etme böyle olsun istemem😂😂


comment icon Diğer 1 yorumu gör

ᎬfsᎪᏁᎬᏉᎥ1907   Kaç kere sponsor yaptın la bırakta bizde yapalım 🙄😂
Akrep 35   Tmm yap knk canın sağolsun senden mi önemli
ᎬfsᎪᏁᎬᏉᎥ1907   Eyvallah kardeşim kalsın şimdi şaka yaptım
Akrep 35   Sponsor sana feda ve kurban olsun memom
ᎬfsᎪᏁᎬᏉᎥ1907   Eyvallah cemalim sağol kardeşim

En beğenilen Paylaşım

Ölmüş yav burası ölmüş 😅


comment icon Diğer 3 yorumu gör

emrecan ^_^   yok la best kankam Aysel 🤣
emrecan ^_^   sorsana ona dövüşmeleri bitmiş mi, engelini kaldırcam ona göre 🤣🤣
emrecan ^_^   Ana sayfaya bı giriyorum yirmi tane o yazmış 30 tane bu yazmış 🤣🤣🤣
emrecan ^_^   gözüm daha fazla kanayacak mi pelo 😁😁
emrecan ^_^   hokusss pokus

En beğenilen Paylaşım

Sitenin sahibi burdamı admoş😅



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Canim orilet cektı😐


ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   👉🍊🍊 afiyet olsun🙂
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Organik ama sıkar sıkar icerdik😁
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Sagligini dusunmem gerek payimdaki misafirimn🙄
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Ama cok iyi bakarım evde hersey var useniyom iste mutfak acik buyrun😁

En beğenilen Paylaşım

bu nasıl bı hayat be



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Günaydın



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

arkadaşlık sohbet siteleri ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda arkadaşlık sohbet siteleri gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.