|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

İstanbul arkadaş bul İle İlgili Paylaşımlar

İstanbul arkadaş bul ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.

En beğenilen Paylaşım

Arkamdan Konuşana Angaran Girsin Ağalar varsa birisinin derti söylesin konuşalım



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

bu benden de manyak çıktı 🤦‍♂️🤦‍♂️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

yok mu hayatima heyecan katicak biri ya 😊


maksp   ne tür bir heyecan mesela

En beğenilen Paylaşım

""♡Değer taşıyan tek hikaye vardır oda bedelini ödediğinizdir...""♡🌼



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Günaydın arkadaşlar 😊


PaŞam 1905 S   Günaydın
Psiqo34   Gamze burdami gamze 😁
Psiqo34   Ruh ikizim 🥺

En beğenilen Paylaşım

Herkeze huzurlu geceler,sabah işler güçler bizi bekler...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

#Hayırlı Günler 🍁🍁☯☯


comment icon Diğer 8 yorumu gör

GÖNÜL ❤ ERDAL   Mutlu Günler kardeşim 🙇
Cihannnn   🙏🙏
Cihannnn   Teşekkür ederim #GönüL kardeşim 🙏 Nasilsin iyimisin
GÖNÜL ❤ ERDAL   İyiyim kardeşim sen nasılsın
Cihannnn   Saol kardeşim bende iyiyim şükür. Allah razı olsun #Gönül

En beğenilen Paylaşım

Gözlerinin rengi önemli değil yeter ki seninim diyecek kadar güzel baksın yeterli Erdalimm 👍✌😍😍😍😍❤❤❤❤💑💑💑💑💑💑💑👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪


comment icon Diğer 24 yorumu gör

ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Guc verr hindi eti bayazlarini yedir 🙂
GÖNÜL ❤ ERDAL   Hindi eti sevmiyor zannedersem kırmızı et seviyor
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Ben yedircem ona dugunde alismasi lazm 🙂
GÖNÜL ❤ ERDAL   Aynen cengo
Laniakea (Hawaii)   seninim diyecek kadar güzel baktığında yeterli olurmu gerçekten bence yok bu seferde başka istekler hiç bitmez çünkü

En beğenilen Paylaşım

Gene sağlıkta şiddet, çelik yelekle çalışacak sağlıkçılar nerdeyse🙁😒



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

benimde çok kötü huylarım var, İnsanlara güvenirim ve inanırım.


maksp   Allah iyiliğimizi versin..
Lamekan   amin

En beğenilen Paylaşım

Kadın ahı diye bir şey var, öldürmez, SÜRÜNDÜRÜR...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Dinleyeni olmadığından değil anlayanı olmadığından sessizleşir insan🚬Hayırlı geceler🖐


SiyahINİNCİSİ   Hayırlı geceler...
╰⊱⊱╮ღ꧁Efsanevi1907꧂ღ╭⊱≺   İyi geceler
Kırkyılda1   Eywallah ✋
Kırkyılda1   Efso🖐

En beğenilen Paylaşım

Millet sevgili yapar ozeli kapatir ben yapmadan kapatip yalnizim dostlarım yalnizimmm yalnız dinlerim her isin ters be sedamm😂😂😂


comment icon Diğer 5 yorumu gör

yavuzli   seda bu kadar kızma buz kullan iyi gelir
yavuzli   sana gülerim anca çünkü senin seviyene düşmek istemem zavallı sürüngen
yavuzli   seda insanlık dersi vermen için bana çok küçüksün senin geldiğin yolları eskittim ben sen daha toysun hayatta ezik dolaşan mahlukat
yavuzli   okumuş cahil
yavuzli   okumuş cahil dedikleri bu olsa gerek

En beğenilen Paylaşım

Her şey,neye layıksa ona ona dönüşür.



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

İstanbul arkadaş bul ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda İstanbul arkadaş bul gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.