|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

İstanbul bayanlar İle İlgili Paylaşımlar

İstanbul bayanlar ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.

En beğenilen Paylaşım

Panpa sıkıcı ya diğer site daha iyi


Yunus434   İyide bu salak hala yaziyor😂
Yunus434   Çıkalım

En beğenilen Paylaşım

Günaydınnnnnn


TAC MAHAL   Sanada Nene 😂

En beğenilen Paylaşım

Galiba geldim 🙄


comment icon Diğer 7 yorumu gör

🌼 BüşraBüşra 🌼   Lan değişirim be 🤭 canım çıkınca 😂 istermisin 🙃😂😁😂😜
C£MO   Isterim tabiki ahhaha😁 mesaj atsana özürlü
🌼 BüşraBüşra 🌼   ALLAH senin tependen baksın davul etsin ölmemi diliyo bide lan 🤪
C£MO   Mesaj at dedim sana elimde kalcan yoksa 😁
🌼 BüşraBüşra 🌼   Elini kırmamışmıydım kaçık 😬🤪🤨😜

En beğenilen Paylaşım

Birçok insan mutluluğu, burnunun üstünde unuttuğu gözlük gibi etrafta arar.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

82 SAATLİK KISITLAMADA BANA YASAK YOK İZİN BELGEM VAR OLMAYANLAR DÜŞÜNSÜN 😁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

yılın ilk sivrisineğini öldürdüm kanınıda anlıma sürdüm savaş başlasın ... 😂😁😁😁😂


ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Intikamini aldim mrekar etme😁
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Ne oldurmim ya yorum yazarken yedu beni😑

En beğenilen Paylaşım

günaydın gencler ve kendini iyi hisseden enerjik insanlar


Merve23   Günaydın

En beğenilen Paylaşım

Ortama dikkat bu gece koyan koyana 😱



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Manita lazım arkadaşlar



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Olmayan şeyin sömürüsünü yapmayın aq. 😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kendini engelletmek zorunda bıraktı ya ne desem boş artık...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Selamlar herkese bursa içi gizlilik ve saygı çerçevesinde 18-40 yaş arası bayan sex partneri arıyorum. Özelden mesaj atın tanışalım. Ben 20 yaşındayım.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Herkes bunalım takılıyor 🙄


comment icon Diğer 29 yorumu gör

İki Yabancı   Güzel taktik 😯
Bedrhn   tecrübe
Ayselll24   Dene sende 😁 cunki insani guclu gosterir agladigini kimse gormesin diye
İki Yabancı   Benim buna ihtiyacım yok 😏
Ayselll24   Olmaz insallah

En beğenilen Paylaşım

Bir yangın yerinden arda kalmış olmalıydım. - Nazan Bekiroğlu -



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Akvaryumda balik besleyen var mi? HELP????????


comment icon Diğer 8 yorumu gör

adanurkrby   tamam abi eyvallah saol
Mrbzn1903   Ağ kepçe ile yakalayıp yavruluga koyucan bebeleri ee anane olmak kolay değil bişey değil abicim 😁😂
adanurkrby   abicim bunlar yerleşmiş onu
Mrbzn1903   Aynen, bunlar hain ebeveyn 😁 yemeden hemen ayıklıcan yavruları
adanurkrby   tamam abeeeee saol

İlgini Çekebilecek Yazılar

İstanbul bayanlar ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda İstanbul bayanlar gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.