|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

arkadaş olma sitesi İle İlgili Paylaşımlar

arkadaş olma sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu aradığın kelime gurubunun hakkında peki sen ne düşünüyorsun? Üyelerimizle etkileşimde bulunmanın en etkili yolunun anasayfa paylaşım duvarında gönderiler yapmak olduğunu söylesek ne dersin? Sen de bol bol hislerini düşüncelerini üyelerimizle paylaş, mesajlaşma göz kırpma ve hediye gönderme gibi klişelerin ötesinde bambaşka bir deneyim yaşayarak hayatına yeni insanlar katmış olmanın tadını çıkar!..

En beğenilen Paylaşım

SENİ SEVİYORUM 😘❤️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

"Dünya müminin zindanı, kafirin cennetidir."🌿 Hz. Muhammed (sav)🌼



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

arkadaşlar


comment icon Diğer 4 yorumu gör

Arzumaycam   kalp ler ne kadar yakın birbirimize ikimizde aynı anda hatır sormuşuz canım
SancakBeySedat   Aynen öyle
Arzumaycam   seviliyorsun unutma can
SancakBeySedat   Sende seviliyorsun kalplerimiz bir
Arzumaycam   vallahi bir kalpler CANOO 😘

En beğenilen Paylaşım

Yuvana dön uykum😇😂


comment icon Diğer 7 yorumu gör

ツDꍟꈤİℤzzツ   😀 evit .D dimii .D kaç dk kaldı geri sayımı açim .D
~ZalinaAsya~   1 saat 51 dk kaldi 🙂))
ツDꍟꈤİℤzzツ   .D şimdi tercüme et dicem burda diemiom 😀 anladın sen haha
~ZalinaAsya~   daha neyi tercume ediyimm 🙂) butun gun ede ede cenem agirdi 😅😅😅
ツDꍟꈤİℤzzツ   hahaah 😀 uyzzzzzz

En beğenilen Paylaşım

Ellerin kışı bahar edermi Alıp içsem beni sarhoş edermi #papatya



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

3 günlük dünyanın 2. günündeyiz, ne ilk günün heyecanı ne de son günün korkusu kaldı içimizde.


comment icon Diğer 3 yorumu gör

๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   😅😅beyaz olsa aynı noel babasın😅😅
DEWİLİSS   ne yani beyazami boyatalim şimdi 🤣🤣🤣🤣🤣
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   😅😅nasıl istiyosn öle yap bişi demeyom😅😅
DEWİLİSS   allahtan demedin ya çok saoll🤣🤣🤣🤣🤣
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   😅😅

En beğenilen Paylaşım

Yurt dışında olanlar Parnak kaldırsın🙋‍♂️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ne şerefsiz bir vurusmus bize ev hapsi verdi kendisi dünyayı geziyor😜😅🤓💛🌺



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Biri içini dökmüş 😎



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bugün nasılsın 🙄


TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   İyi şükür sağol sen
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   😊

En beğenilen Paylaşım

günaydın


abdulbakii.61   is sabahindan gunayyydij

En beğenilen Paylaşım

Bilgecim mmm teşekkürler hediyen için 💟💟💟💟



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Vermem seni ellere vermem🎶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Herkes depresyonda gene...😩😩😩


comment icon Diğer 8 yorumu gör

《~Rebellious _Girl~ 》   Bnde seni çok seviyorum sende kendine iyi bak 😍😘😍
《~Rebellious _Girl~ 》   İndirdim abi
《~Rebellious _Girl~ 》   Kullanıcı adlarını kabul etmiyo😩
《~Rebellious _Girl~ 》   Abi yarın hallederiz olurmu 😩
《~Rebellious _Girl~ 》   Tmm abi

En beğenilen Paylaşım

Orhan Gencebay seven affeder😏😔🚬🚬


comment icon Diğer 3 yorumu gör

Elif31   Bilmm abla belkide bensiz çok mutludur
Elif31   Hangisi abla
Elif31   Evt abla burda
Elif31   Haaa tamam bildim😉
Elif31   Anladım ablam ne diyelim hayırlısı olsun

İlgini Çekebilecek Yazılar

arkadaş olma sitesi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda arkadaş olma sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.