|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

arkadaş olma sitesi İle İlgili Paylaşımlar

arkadaş olma sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Öyle görünüyor ki aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu içerikle yeterince ilişkilendirilmemiş. En ilişkili paylaşımı yaparak tüm dikkatleri profiline çekmek için altın bir fırsat. En güzel gönderiyi oluşturarak, paylaşımına bir çok beğeni ve yorum toplayabilir, insanların seni fark etmelerini sağlayabilirsin. Bu sayede yeni insanlar yanıyarak renk katmış olursun hayatına.

En beğenilen Paylaşım

18



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Her sаbаh doğаn güneş bir sаbаh doğmаz oldu. Elleri ellerimden kаyıp giden yıldız oldu.Giderken bırаktığın tüm renkler siyаh oldu...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ewet işe ve okulangidenler yazacak günaydın da ıuyamdık biz


Erdal..5734   birazdan işe gitmek üzere çikicam yola sanada kolay gelsin kardeş günün aydin olsun
Im hight   Eywrllah abim kolay gelsin rabbim işini rast gtirsin
Erdal..5734   çok sağol kara oğlanin topraği.oda adamdi.kardeşim sağol kendine iyi bak

En beğenilen Paylaşım

Mutluluğu herkesle paylaşabilirsin ama acıyı paylaştığın insanlar özeldir…



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Herkesin agzına sakız olmaktansa, uçurumdan atlamak en mantıklısı galiba. #dark


comment icon Diğer 12 yorumu gör

D a r k..   Aynen öyle kardeşim
D a r k..   Geçmişi veya yaşadıklarımı unutsaydım hayata karşı koşamazdım ki oldugum yerde kalırdım tesillin için çok teşekkür ederim kalbine
Bitter 34   Rica ederim üzme o güzel kalbini ❣️
D a r k..   Peki 🌹
Aykute55   ☕️☕️Elimde kaldı bunlar bari siz için 😁

En beğenilen Paylaşım

merhabalar yeniyim burda adanada yaşıyorum sınırsız ve eğlenceli biriyim hoşuna gittiysem bayan mesaj atın seyahat yada başka bir engelim yok



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🇦🇿AZƏRBAYCAN🤘 TÜRKİYE🇹🇷



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İki karbugamin arasında saklıyorum der şair kadına 🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Tövbe tövbe akıl akıl🎶🎶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

E.Asel teşekkür ederim canım🍓🍓


E̴.A̴s̴e̴l̴☄   Rica ederim ben teşekkür ederim görmemiştim🤗

En beğenilen Paylaşım

O gerizekaliyi engelledim mal😒😒


comment icon Diğer 2 yorumu gör

dilara34.34   sinirimi bozdu
dilara34.34   boşverdim valla bende
dilara34.34   kız sana demiyo ben insanları küçümsüyomuşum sözde
dilara34.34   birde bunları dedikden sonra payıma yorum yapıyo
dilara34.34   aynen

En beğenilen Paylaşım

👉Sadeceeee bakmistim😊


comment icon Diğer 11 yorumu gör

༺💛αsi вiя кız❤༻   Bn bilmem krdşm bilir😂
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Gıcık😏
༺💛αsi вiя кız❤༻   Ne ya😏
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Hic sarkiyi dinle😏
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Gül neoldu😒

En beğenilen Paylaşım

Dedim felaket.. 🎶


Yusuf GS   Harbiden felaket😂
Pelinimsii   😆
Yusuf GS   Pelin ne oldu
Pelinimsii   Bişi olmadı 🤔
Yusuf GS   He olmasın

En beğenilen Paylaşım

Güzel günler gelir, peki ya hevesimiz, inancımız, güvenimiz kalmış olur mu?..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İçmeye dewamm


Im hight   Hersey para degilki reis biz arkadaşımızı satmadık zamnın da 4yıl yattm oda 4 yık içki parası almıyo bwnden başkan

İlgini Çekebilecek Yazılar

arkadaş olma sitesi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda arkadaş olma sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.