|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

İyi bir ilişki istiyorum İle İlgili Paylaşımlar

İyi bir ilişki istiyorum ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.En alakalı sonuçların bunlar olmadığını biliyoruz. Peki bu aramanla ilgili en iyi paylaşımı sen yapmış olmayı istemez misin? Hadi durma. Bu fikirle ilgili en güzel paylaşımı sen yap ve üyelerin dikkatlerinin senin profilin üzerinde toplanmasını sağla. Bir çok konuda istediğin şeyleri yaz, istediğin resimleri ekle. Fakat önemli olan karakterini yansıtman ve fark yaratman. Bu sayede hayatına yepyeni insanları katman içten bile değil!..

En beğenilen Paylaşım

Gundogdu Hep Uyandik Siperlere Dayandik Istiklalin Ugrunada Alkanlara Boyandik 🇹🇷🤘



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Benimleyken yüzün düşer... Başkasıyla gülümserdin..🎶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

#İnsanlar Seninle Konuşmayı #Bıraktığında, Arkandan #Konuşmaya Başlarlar…💯💯



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Maymunlar 😒


comment icon Diğer 4 yorumu gör

TAC MAHAL   Nen var 😒
TAC MAHAL   Hiç öyle görünmüyor 😒
TAC MAHAL   Demekki bişey var 😒
TAC MAHAL   Ya vardır ya yoktur 😒
TAC MAHAL   Bu işte bir gariplik var 😒

En beğenilen Paylaşım

ciddi bir insan bulan varmı acaba merak ediyorum???



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Uyusak rüyalar kandırıyor,uyansak insanlar👌


comment icon Diğer 3 yorumu gör

《HIN◇GIV》   Ölelim mi😏
Cemal️35   Oda doğru hayat pek yaşanacak gibi değil
《HIN◇GIV》   En azindan öyle sanıyoruz🧐
Cemal️35   Sadece rol icabı yaşıyoruz 🚬
sonnefes   gecerli söz

En beğenilen Paylaşım

Sırf çevrimiçi gözükmek için whatsapta öyle duruyorum boş boş 🙄


comment icon Diğer 21 yorumu gör

Emre1995   Boyle sansin 😂
ŞansaL™   Wpden sadece görüntülü konuşuyoz mesajlaşmaya instadan devam 😂
Aslanbeyyy   Nasıl bir duygu ne hissettiriyor sana 😀
ŞansaL™   Bende öyle istiyorum ama işte şartlar bunu gerektiriyo 😂😂
💗gülgölge💗   Aferin 👍👌🏻🌺

En beğenilen Paylaşım

Guanydin


Emre1995   Günaydın 😊
Elif31   Günaydın

En beğenilen Paylaşım

Neysee gidiyimm kal diyende olmadi zaten işlerimi halledeyim hic olmazsa😏😏


comment icon Diğer 21 yorumu gör

~ZalinaAsya~   Hee belli bayaa ucmuşsunuz 😅😅
~ZalinaAsya~   Hee budahakine Monster icin😅😅
~ZalinaAsya~   Ictee sonra gor bak napiyoo😅😅
Kadir Deef   monster uçuruyor mu
~ZalinaAsya~   Bilmeem 😅😅icmedigim icin ucuruyormu ucurmuyormu bilemem ama icen cok ondan dedik.ayik kalabilmek icin

En beğenilen Paylaşım

Selâm hayırlı baylaramlar herkese🌹👋🏻


comment icon Diğer 6 yorumu gör

《HIN◇GIV》   İyi olmaya çalışıyorum bromun bayraminida kutlarsin😀
GÖNÜL ❤ ERDAL   Daim olsun iyiliğin 😊teşekkürler Erdala soylerim😊😊
⚪Karakartal⚫   Aleyküm selam hayırlı bayramlar karşşim😂
《HIN◇GIV》   Karşimmm🙏😂😂
《HIN◇GIV》   Cano🙏🙏

En beğenilen Paylaşım

92 bildirim 😩😩😩ne dedikoducu çıktınız siz 😣😒😣


comment icon Diğer 5 yorumu gör

By Aksi   Beni çıkaramayanda ne bileyim 😏
《~Rebellious _Girl~ 》   He gece çok güzel kaynattık😂😂
《~Rebellious _Girl~ 》   Triplere bak hele😒fazla takılmıyorum ki orda😒
By Aksi   Yok yaw şaka yapıyorum
《~Rebellious _Girl~ 》   He iyi o zmn😄

En beğenilen Paylaşım

Günaydınnnnnn🍫☕🌹


F. F. H   Günaydın hayırlı haftalar
《HIN◇GIV》   tenkyüü hepinize☕☕☕☕☕😌
⚪Karakartal⚫   Günaydın kardeşim

En beğenilen Paylaşım

Gelin buraya sitenin en güzel kızını ve yakisikli erkeğini belirleyelim sevgilileri yoksa birbirlerine nasip olsunlar😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Tuğba Ve Burcu Aynı kişiler 🤔


comment icon Diğer 9 yorumu gör

Pelin_Soylu   Abi senin gözün zaten sitedeki kızları burcu olarak gördüğü için tüm kızlar sana burcu olarak geliyor 😅
LaviRy   Halil abi gir oyuna bir el livik atalim
TAC MAHAL   Bunu şahsen gördüm
TAC MAHAL   Tuğba denilen Şahısla bir arkadaşım konuşmuş numaraları karşılaştırdık o kişiyle aynı
TAC MAHAL   Sonra oynarız 😎

En beğenilen Paylaşım

brkchn



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

İyi bir ilişki istiyorum ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda İyi bir ilişki istiyorum gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.