|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

ücretsiz sohbet uygulamaları İle İlgili Paylaşımlar

ücretsiz sohbet uygulamaları ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Senin de bu anahtar kelime ile alakalı paylaşmak istediğin bir şeyler var mıdır? O halde ne duruyorsun? Hislerini paylaş ve harekete geç. Anasayfada yüzlerce üye paylaşım yapıyor, gönderileri beğeniyor ve yorumlar bırakarak birbirleriyle sosyalleşmenin doruğunda etkileşim sağlıyorlar. Sen de aralarına katıl ve hayatına hiç olmadığı kadar değişik renkler katmak için harekete geç.

En beğenilen Paylaşım

zambak benliğim zambak misalim ekleyin facebook adresim



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kendimi Bi an suriyeli #mülteciler gibi hissettim abw🤣🤣


C£MO   sen cok konusursun simdi sus olurmu saat kac bak 😂😂
〽️S̷a̷k̷ın̷c̷a̷l̷ı〽️   Hahajajajacemooo🤣🤣🤣🤣
〽️S̷a̷k̷ın̷c̷a̷l̷ı〽️   Sende beni buldun sessis sakinn wur bakalım 🤣🤣🤣
C£MO   ben gelmiyom siz geldiniz heralde😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

Cok pay yapmisim eror vermeden gidiom😂🙋



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ne dio bu😳sıyırmış



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Yorumsuz...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Aşıkların dostu delillerdir



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sen benim ilk defa bir başkasında kendime RASTLAYIŞIMSIN! #J 💋


user80683   Helalbea

En beğenilen Paylaşım

Neden burda doğru dürüst sevecek biri yok.....


•°√Déja vu°•√   Yanlış seviyorsun belki sjsj
Zorbelaa   Bir yengeç 🦀 düz gidiyorsa orda bir terslik var demektir 😉
ferman21   kim demiş yok
Gökkuşağı 1   Kim demiş yok diye

En beğenilen Paylaşım

TAMAM SAKİN OLSUN GÜNAYDIN ☕️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

bende geldim hadi hayirlisi



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Lavinsta'ya katıldığım zamanı hatırlıyorum geride kaşan süreçte güzel arkadaşlar edindim çok hoş sohbetler yaşadım hepsi için ayrı ayrı minnattarım bi çizgi belirledim kendime aşmadığımı düşünüyorum umarım kimseyi gereksiz üzecek birşeyler söylememişimdir normalde sessiz geldim sessiz giderim ama bu sefer öyle olsun istemedim Allah'a emanetsin🙋‍♂️


comment icon Diğer 18 yorumu gör

TeqͫUi͞La   İki yabancı inan böyle olsun istemezdim ama bilirsin hayat bazen seni birşeylere zorlar kardeşimsin çizgini hep taktir ettim bilesin
TeqͫUi͞La   Kankam sende baştacısın ve çok değerlisin biliyosun dimi
TeqͫUi͞La   Şımar sen sana yakışır cann üzülme yeterki mutlu ol ve bişey daha diğer herşey için zamana bırak kendini zaman herşeyin ilacıdır bilirsin sende eminim buna 😉
TeqͫUi͞La   Olur kanka.. Hatta olsun seni mutlu görmeyi inan çok isterim kim olursa kiminle olursa bilmem orasını Allah bilir ama mutluluk peşini bırakmasın isterim
TeqͫUi͞La   Sen saol cann

En beğenilen Paylaşım

Aşkım Gene yok 😐


comment icon Diğer 3 yorumu gör

TAC MAHAL   Baktım🤔
TAC MAHAL   Doluya gitse olmaz mı 😂
TAC MAHAL   Gelmemeiş😂
TAC MAHAL   Batıracam şimdi sana😂
TAC MAHAL   Çokta fifi 🤪

En beğenilen Paylaşım



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Anayasanın 7. maddesinin 2. fıkrası komikmidir?



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

"Dokunulmasa da görülmese de; kalpte yer verilir bazısına nedensiz"🍃


comment icon Diğer 8 yorumu gör

Erdal Gönülümm   Teşekkürler kardeşim sende iyi ol ben seni öz kardeşim gibi seviyorum üzülmeni istemiyorum
《~Rebellious _Girl~ 》   Valla bnde seni öz abim gibi seviyorum abicim😊
Erdal Gönülümm   Kimseyi takma kafana ben her daim yanındayım unutma
《~Rebellious _Girl~ 》   Abicim bi senle konuşalım ya bişi sorcam da
Erdal Gönülümm   Olur kardesim

İlgini Çekebilecek Yazılar

ücretsiz sohbet uygulamaları ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda ücretsiz sohbet uygulamaları gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.