|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

ilk arkadaşlık sitesi İle İlgili Paylaşımlar

ilk arkadaşlık sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aradığın bu anahtar gurubunun hakkında senin ne düşündüğünü merak ediyoruz. En etkili ve ilginç paylaşımı sen yap ve herkes seni bulsun. Yeni insanları hayatına katmanın en etkili yöntemi onların dikkatini çekmektir. Paylaşımlarınla fark yarat ve bir adım öteye geç. Dikkat çekici karakterinle etkileyemeyeceğin üye kalmayacak..

En beğenilen Paylaşım

Muazzez ersoy 🎶 oy göresim geldi



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Anlaşmazlıklar olabilir, kızgınlık olabilir ama insan bu şekilde kaybolmaz düzgünce belirt sonra yollar ayrılır zaten işin şovuna kaçiyosunuz..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

özelim açık mesajlara bakıyorum 😅


MαɠNυɱm   😅😅

En beğenilen Paylaşım

belkide cehennem cenneti sevdiği için yaniyordur💛



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hesabı silip gidim diyom 2 hafta sonra yine geliyom..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İyi akşamlar pek kıymetli arkadaşlar ve dumm, kopf lar 🙋🏻‍♂️🥳


comment icon Diğer 6 yorumu gör

Mor kelebekk   Aglamiyo gulmuyo da
ΞKλyλЖKλyλΞ   Duygu kalmamış desene şuna
Mor kelebekk   Sakliyo
ΞKλyλЖKλyλΞ   Pintiiiii 😂
Mor kelebekk   🤣🤣🤭

En beğenilen Paylaşım

Naber la


DΛΣMӨП ƬΛЯGΛЯYΣП   Benden de iyi 😒

En beğenilen Paylaşım

konyadan olan mesaj atsin kahve zamani 🙂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

peh gerçekten büyük bir peh🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

normalde atmam ama bu adamı ha bire engellememe rağmen yazması mı ayrı bir şok yoksa evlilik adı altında yaptığı pezevenliğie mi şaşırayım bilemedim


Düşünür 5734   gavatta diyebilirsin..
betülyetoooo   engelledim ya cidden ha bire aynı şeyi yazması yeto artık
Kerem erkan   Hak edene ifşaya devam Kardeşim...

En beğenilen Paylaşım

Çay içelim seninle kahvenin hatırı kalır unutamam…☕️🚬


comment icon Diğer 8 yorumu gör

ΞKλyλЖKλyλΞ   Jest oldu 😂
ΞKλyλЖKλyλΞ   Seda limonu koydu kaçtı 😂
Mor kelebekk   Tesekkur ettim ozgur 👉☕️al zikkimlan
Mor kelebekk   Yoh yoh sen bilin ben böyle ikram ediyom
Mor kelebekk   🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

En beğenilen Paylaşım

Sıkıldım 🙄


USLANMAZ Z   sizlere özelden yazıyorlar canininz sikilmaz😂

En beğenilen Paylaşım

Bende galiba 🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sıkı can iyidir derler ama tamamen hurafe 😮‍💨


Ibrahim Ceran   elbette yalan,canın sıkısımı olur be😤

En beğenilen Paylaşım

☕🚬



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

ilk arkadaşlık sitesi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda ilk arkadaşlık sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.