|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

sohbet tanışma İle İlgili Paylaşımlar

sohbet tanışma ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu arama kelimesi ile yeterince alakalı değil gibi duruyor. En alakalı ve belki de en etkili paylaşımı sen yapmak ister misin? Bu sayede üyelerin dikkatlerini üzerine çekerek çok daha fazla etkileşim alarak hayatının aşkını bulma yolunda daha büyük adımlar atma imkanını kazanmış olacaksın. Ne dersin? Denemeye değmez mi?

En beğenilen Paylaşım

Bi gun izmire gelirsem ...olur o dedign..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Cümleten selamün aleyküm


comment icon Diğer 10 yorumu gör

Semanıl   Evet 2 kişilikti tek b3n kaldım😁
Kırkyılda1   Millet yürümeden teke düş yararına olur😉
lookfor   A.slm
Kırkyılda1   Eywallah look
lookfor   40 dedin mi

En beğenilen Paylaşım

Good morning 😴🤦‍♂️🌪️


comment icon Diğer 3 yorumu gör

•°√Déja vu°•√   Spas hümaa 😃
•°√Déja vu°•√   Günaydın sarp sağol Bro 🙋‍♂️
•°√Déja vu°•√   Günaydın şiyar sağol usta 🙋‍♂️
S@rp   Eyvallah sende bro✋
•°√Déja vu°•√   Spas Deroo bağırma 🤦‍♂️😃

En beğenilen Paylaşım

günaydın...


comment icon Diğer 8 yorumu gör

GöKHaN1983   iyilestirelim o vakit 🤔
GöKHaN1983   dk uzamaya başladı yine
GöKHaN1983   hocam ben ise basliyayim mesaj atarsanız sevinirim bildirim geliyor en azından anlarım..
GöKHaN1983   hocam geç kaldınız çalışıyorum şu anda 😁
GöKHaN1983   sağolun hocam sizede..

En beğenilen Paylaşım

Hayırlı geceler herkese



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ben hep gördüm ama sen bendeki güveni hiç görmedin neyse



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Çocuk parkı gibi oldu 🤔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sevdaya düştü gitti ömrüm ömrüm bir küstü uçtu gitti ömrüm ömrüm 🥺😒



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ps



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ölüp yeniden diriltilenlere de hûûû☣️⏳


Kürşat111   Huuu can…
Rulet   Hayyy
S@rp   Eyvallah pirim 🪐
Rulet   ✋

En beğenilen Paylaşım

Bazılarına şerefin kadar konuş desem ömür boyu susarlar



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ölüm çok yakın olduğu halde ölümsüz gibi yaşamak mıdır insan olmak



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

günaydın millet



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Yarennn


Mustzy   Mesaj hakkim yok😅
Mustzy   Konuşamiycaksan kapaticam hesabi
Mustzy   Napicaz

En beğenilen Paylaşım

Bu neyin kafasını yaşıyor merak ettim, söylesin bende kullanıcam



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

sohbet tanışma ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda sohbet tanışma gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.