|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Tam sohbet cinsellik İle İlgili Paylaşımlar

Tam sohbet cinsellik ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama terimi için aşağıda görebileceğin gibi bazı üye gönderileri sunduk. Yapacağın alakalı paylaşımlar sonuç listesinde bu şekilde görünür. Bu sayede profilin daha çok üyenin dikkatini çeker ve daha fazla ziyaret alırsın. O halde iyi ve farklı paylaşımlar yaparak üyelerin ilgisini ve odağını kendi üzerinde toplaman için büyük bir fırsat seni bekliyor. Etkili ve farklı paylaşımlarınla göz doldurup üyelerimizin arasında bir yıldız gibi parlayacağından hiç şüphemiz yok. Hadi kendini tutma!..

En beğenilen Paylaşım

Mk herkese bi fake fake dye geziyosun. Daha senin ne olduğun bile belli değil 😅 yemin ederim bi insan bukadar gerzek olur 🤣


comment icon Diğer 2 yorumu gör

Edaa _ )   Napim yoktum bi bakıyım dedim sen napıyon 😅
Edaa _ )   Nere yaw 😂
Edaa _ )   Tmm kolay gelsin 🙋‍♀️
Edaa _ )   Ederim sağol..Sende et..O yaramazım elde avuçta durmuyo 😅
Edaa _ )   🙋‍♀️😌

En beğenilen Paylaşım

Fake Hesap Acmis Beni Takip Edio Kiyamam Ya Puahahahahaa🤭



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bı uyumuşum bı uyumuşum 🥱🥱🥱bu saatte günaydın denmez 🙄slmmm millet 💅🏻🥳


comment icon Diğer 3 yorumu gör

Oğuz Özmen   Aleyküm selammm Tünaydın 👋
Tuğkan   hatırlatmama gerek yok zaten gülmüşsündur
Düşünür 5734   est Seda Hocam sen eski gerçeklerdensin😊
Tuğkan   demek ki hastasın sen
Tuğkan   neyse çok meşgulum daha sonra patlatiriz görüşürüz alpacinolar

En beğenilen Paylaşım

Klavye delikanlıgi yapma olum bana seni bi cogaltirim hangi pp kullanacağını sasirirsin yavsak lavuk ipne


aminedemir12   katılıyorum serkan
Deryyaa   Tmmm bosverin yaaa herkes neyın noldugunu bilior zaten

En beğenilen Paylaşım

Maaaal.. bi bakıyım harbiden maal


aminedemir12   😂😂😂😂😂😂😂😂
aminedemir12   mutlakayaz
Oğuz Özmen   hayatımda bu kadar aptalını ilk defa görüyorum
aminedemir12   bana filan küfür etti gerizekali kim bu barış dincerya😠😠😠😠
Oğuz Özmen   aldırma sen takma kafana boş ver kesin Esra o

En beğenilen Paylaşım

🗣🎙 Semicenk ☆ Duser AkLima remix



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Beni ifsalamamis vallahi dalılılımmm 🥳


Mevlut Ozsj   selam

En beğenilen Paylaşım

Şimdi Bir Mevsim DeqiL Koca Hayat Girdi Aramiza Ne Sen DonebiLirsin Artik Nede Ben Kapiyi AçabiLirim Sana Duser AkLima Bombos Gidişiiim 🙌



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

sohbet edicek yokmu varsa yolla gelsin



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Çok büyük ihtimal bu Esra.. Ulan geri zekalı Ne Gaye nede Derya bu resimler bize ait demiyor zaten kendileri söylüyor kendilerine ait olmadığını.. Bazıları gibi bu foto benim diyip de fake foto koymuyorlar zaten kendi fotolarını koymak istemiyolar olması gerekeni yapıyorlar


aminedemir12   aynen gayeyekatiliyorum
Oğuz Özmen   eyi be tamam dovseydiniz 😅😅
Deryyaa   Sallaa bee oguzz olmayan aklıyla prım kasmaya çalışıyor kus beyınlı herkes bızı tanıyor 😂

En beğenilen Paylaşım

Bende bise var sandım awq 😅



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bu Hoca Kim Ya Oteki Dha ii Okuyodu SeLayi Ben ÖLsem DiriLir Enseye SapLak Sen Okuma Der Geri Yatardim Tobe Yaa ALLam Affet 😁🤭



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bazı armutlara edilecek çok özel sözlerim var da.. admin yine ceza yazar neyse..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Şimdi şöyle bisey var fake foto kullandığını inkar eden var dolandırıcılar.. bide gerçeği çalınmasın diye tercih etmeyenler var(böyle olanlar haklı). ifsayi herkes için yapmayın sadece sahte olduğunu kabul etmeyip şov yapanları ( isra gibi) ifşalayin.


aminedemir12   😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

❤️Günaydın 💋


comment icon Diğer 16 yorumu gör

oğz.hn06   sensiz akşammı olut
oğz.hn06   delirttin sndkdk
oğz.hn06   hım tamam uu jdj yerim
oğz.hn06   hadii bb öptüm seni
yağız 423   sibel

İlgini Çekebilecek Yazılar

Tam sohbet cinsellik ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Tam sohbet cinsellik gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.