|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Tam sohbet cinsellik İle İlgili Paylaşımlar

Tam sohbet cinsellik ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.En alakalı sonuçların bunlar olmadığını biliyoruz. Peki bu aramanla ilgili en iyi paylaşımı sen yapmış olmayı istemez misin? Hadi durma. Bu fikirle ilgili en güzel paylaşımı sen yap ve üyelerin dikkatlerinin senin profilin üzerinde toplanmasını sağla. Bir çok konuda istediğin şeyleri yaz, istediğin resimleri ekle. Fakat önemli olan karakterini yansıtman ve fark yaratman. Bu sayede hayatına yepyeni insanları katman içten bile değil!..

En beğenilen Paylaşım

"Bir manzaraya bakar gibi sana bakmak..."❤


comment icon Diğer 4 yorumu gör

msel   bi tanede sen yapta gülmeyelim 😂😅
GA¥E   Senin espirine 2 gün gülelim sonra ben yaparım 😂
msel   en kötü en acımasız esprilerini bekliyorum 😂
GA¥E   Tamam 😂😂
msel   😂

En beğenilen Paylaşım

Ben kaçtım bildirm yağmuru var burdaaa 😬😬😬😬


EF§ÁŅ£Vİ1907   Bildirimleri kapat o zaman

En beğenilen Paylaşım

Duymadigimizi uydururz sıkıntı yok😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Dünyaya bir daha gelsem sevgilimmmm 🎶😍


comment icon Diğer 1 yorumu gör

~Rebellious Girl~ 《£~M》   Elhamdülillah bebeğim seni sormalı 😍🌼
~Rebellious Girl~ 《£~M》   Bitmez valla dersler 😐
~Rebellious Girl~ 《£~M》   Bi An önce okullar açılmalı olmuyo böyle
~Rebellious Girl~ 《£~M》   Daa belli değil ki o da😕
Erdalc   Öyle bir şans yok,Dünya geldin

En beğenilen Paylaşım

Pisssttt😁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Günaydınnn


comment icon Diğer 1 yorumu gör

Kendinolyeter   sizede günaydın
️XeCuTioNeR️10   Teşekkür ederim Kendinol yeter iyi hafta sonları dilerim
️XeCuTioNeR️10   Teşekkür ederim Erenim ☺️
⚪Karakartal⚫   Günaydın paşam
️XeCuTioNeR️10   Günaydın can kardeşim

En beğenilen Paylaşım

İyi denemeydi👍



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İkiyüzlü kahpee😬


Kırgıɳ Papatya ꕥ   Selam fıstığım ne oldu? 😍
Memur Bey   Hayırdır inşallah 🙄
~Rebellious Girl~ 《£~M》   Aleyküm selam çiçem hg naber bebeğim 😍😘

En beğenilen Paylaşım

MUSTAFA CECELİ-İYİ Kİ HAYATIMDASIN (YANLIZ OLDUĞUMDAN TEK BANA GELSİN) 🎵



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Diyen Boşa Dememiş Yıkık Duvara Güvenme Üstüne Uçar El Kızına Güvenme Ağzına S*çar Diye 😏😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

MURAT KURŞUN-ALE ASFORİYE(MARDİN ARAPÇASI) 🎵 🎵



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Aqa bee 😞😞😞😞


comment icon Diğer 1 yorumu gör

__Gülo Hanımaqa__   Elif eski gunleri hatırladim 😒😒😒
{{£lîf}}   Eskiyi unutmazsan önüne bakmazsın 🌼
__Gülo Hanımaqa__   Ezgi abla gizo bilge tamam fakelerdi ama konuşuyorduk yani
{{£lîf}}   Eskiler iyiydi burda
__Gülo Hanımaqa__   Aynen ya 😒

En beğenilen Paylaşım

varmiki sorun olsun aw



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Offfff.. gidip saçlarımı düzleştirecem çok sıkıcı😏


comment icon Diğer 2 yorumu gör

️XeCuTioNeR️10   Sırma gibi saçlarım var 😂
GA¥E   Bilmez miyim😂😂
️XeCuTioNeR️10   Yani düzleştiricem 😂
GA¥E   Arada bi maşa da yap 😂
️XeCuTioNeR️10   Olur becerebilirsem yapacam😂

En beğenilen Paylaşım

hediyeye karşı altta kalmayız 😂😂



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Tam sohbet cinsellik ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Tam sohbet cinsellik gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.