|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

tanışma sitesi bedava İle İlgili Paylaşımlar

tanışma sitesi bedava ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu arama kelimesi ile yeterince alakalı değil gibi duruyor. En alakalı ve belki de en etkili paylaşımı sen yapmak ister misin? Bu sayede üyelerin dikkatlerini üzerine çekerek çok daha fazla etkileşim alarak hayatının aşkını bulma yolunda daha büyük adımlar atma imkanını kazanmış olacaksın. Ne dersin? Denemeye değmez mi?

En beğenilen Paylaşım

Aşık olucanacak çok insan varda aşık kalınacak olanı zor bulunuyor..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hayatı gözyaşlarınızla sevindireceğinize gülücüklerinizle cezalandırın. Nasıl mı? Beni sevin.....😂😂😂😂😂😂


ŞansaL™✅💑Mislina💑   Reis sitenin puanında sorun var 11de kaldı ya neden öyle 😂😂
SancakBeySedat   Sorun yok yinede bakayım
ŞansaL™✅💑Mislina💑   Ptofilime bak görürsün 😂
SancakBeySedat   Genele bakıyorum senin profil de az gorunsede bizde farklı gerçeği gösterir bakıyorum

En beğenilen Paylaşım

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😒😐😒😐😒😐😒😐😐😒😐😒😐😒😐😒😐😒😐😐😒😐😒😐😒😐😒😐😒😐😒😐😒😐😒😐😐😒😐😒😐😒😐😒😐😒😐😒😐😒😐😒😐😒😐😐😒😐😒😐😒😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️


EKBER_99   🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
EKBER_99   Efso canım sıkılmıştı ya 😂😂

En beğenilen Paylaşım

Kuzuummm şu admine bişi de ya resimlerimi onaylamıyoo😭😭


S.e.r.o_xL!   Affedersen beni onaylatirim🙄
UFUKBJK   SENİN RESİMLERİNİ ONAYLAMIYOR BENİM DİĞER HESABIMDAN ÇIKARMIŞ 3 AY ÜYELİK YAPMIŞTIM BİDE
S.e.r.o_xL!   Sana biseyler soylicem onlari yaparsan onaylanir🙄
S.e.r.o_xL!   Ulan olcik alacağın olsun😒

En beğenilen Paylaşım

#Brıanna Lost in Istanbul..🎶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kendime şarkı ısmarlim 🙂 Grup Abdal - Şifa İstemem Balından 🎶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bi de admin nerde derler adam sabahtan kalkip resimleri onaylamis😂


EKBER_99   Adam erken yatıp erken kalkanlardan Admin adamsın 👍👍👍😂😂😂
EKBER_99   Adminle daha tanışmadım o evden hallediyo ben gelip kapı açıyom admin senin maaşından pay istiyom ha 😂😂😂😂
EKBER_99   Bari günlük 10 kredi atsın 😂😂😂
EKBER_99   Benim yıllık gold üyelik var mesaj hakkı işimi görmez yani neyse artk gönüllü çalışalım bizde 😂😂😂😂
EKBER_99   Yavaş gel ben elimin emeği ile aldım 1500 kredi topladım bi kredi bile istemedim ondan sadece kapıyı açarım bu kadar temizlik işi bende değil birini tutun o işler için 😂😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

İyi Akşamlar Dostlar♂️😊


Orhanp   eyw sanada iyi akşamlar
_MuRat21_〽️   Sağol Orhan 😊
Efsanevi1907   Sanada iyi akşamlar
_MuRat21_〽️   Sağol Efsane♂️😊

En beğenilen Paylaşım

O kadar feneri yendik..şimdi gel Alanya'ya yenil🤣


Burakasf   geçmiş olsun 😂😂

En beğenilen Paylaşım

Hayırlı günler


Emre1995   Saol bilge sanda

En beğenilen Paylaşım

Ah olmasaydı keşke yapmasaydım diye kendini avutmaya gerek yok bir şeyi yapmak isterken düşün ne ahlara bırak ne keşkelere.....!!!!


comment icon Diğer 3 yorumu gör

erdall   sıkıntı degil ALLAH C.C cezasıda bitmez olan bize olur ceza olarak ayagının bir tanesini aldıgını düşünsene
Kaan_Demir   bizler hep tersini düşünmüyo değiliz ama kendi çıkarı için inan gözünün önüne hak yemek yada suç işlemek onlar hiç bir şey düşünmüyor
erdall   süreleri var gelince hesap görülür iş bitirilir kasıtlı olarak kulluk görevlerini yapmayanlara sıkıntı aşagılanma dar bir gecim rezillik vardır ahirette ise can yakan cehennem azabı vardır diyor RAHMAN
Kaan_Demir   aynen öyle
erdall   onu yapmıyoruz bunuda yapmayalim dememek lazım az zamanl cogalır

En beğenilen Paylaşım

Ayranı yok içmeye pastadan söz ediyo E haksızda değil o da Sahip olmak istiyor marka imtiyazına🎶........bilin bakalım hangi şarkı bu 🤭


Akrep 35   Ben 6azdim olum bunu niye geliyon aq😂😂
Özgür Atuk   komple miydi burak kut mu neydi
Zınar kandemir   😑

En beğenilen Paylaşım

Giden gelir mi bilmem ama seven bekler❤


comment icon Diğer 14 yorumu gör

Genco35   Ben hep doğru diyomda dinleyen yokki
{Elīf}   Dinler belki şşoooorakiii😒
Genco35   şooraki ne 🤔
{Elīf}   Slm dien 😒😂😂
Genco35   zoraki demek istedin bende bu ne diyo dedim

En beğenilen Paylaşım

sıkılıyotummmmmmmmmmm


comment icon Diğer 9 yorumu gör

Yunus_ Asiltürk   eğer sıkılıyorsan yani oynanabilir oyun bence ya vakit geçirme amaçlı
A U R O R A   Kesinlikle ama ben kitap okumayı tercih ederim oynayamıyorum bu yüzden ilgimi çekmiyor 😀
Yunus_ Asiltürk   Ben de okuyorum kitap kitap okumak güzel ya
Yunus_ Asiltürk   genelde polisiye dram severim
A U R O R A   Hm ben bilim kurgu macera seviyorum 😊

En beğenilen Paylaşım

umarım geberirsin senden de kurtulsak☠


《HIN◇GIV》   hemde bir sürü amin😂

İlgini Çekebilecek Yazılar

tanışma sitesi bedava ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda tanışma sitesi bedava gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.