|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Ankara evlilik İle İlgili Paylaşımlar

Ankara evlilik ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama kriteriyle alakalı harika fikirlerin olduğunu biliyoruz. Aklından geçenleri üyelerimizle paylaşmak ister misin? Gördüğün listede bu arama terimi ile ilişkilendirilen bazı gönderilere yer verdik. Görebileceğin gibi etkileşimlerini bu yollarla arttırabilme fırsatın her daim var. Bol bol paylaş beğen ve yorum yap.

En beğenilen Paylaşım

Kimseyi görmedim ben senden daha güzel 🎶🎶


comment icon Diğer 17 yorumu gör

dderyaa ️   Boraaa😏
Bora N   Neyse güzel di işte 🙏
Bora N   Hee..
dderyaa ️   Erenn🙏🏻
dderyaa ️   Abii😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

Biz yatırımı hep insana yaptık, hep kaybettik.


maksp   senden hala umitliyim
maksp   umursamaz sanıyordum seni

En beğenilen Paylaşım

Aman Sultan Süleymandan emir gelsede sevdiğim seni bana verseler... 😅😔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Her gece illa bi insta adresi paylaşılır burda olmazsa olmaz çünkü 😂


comment icon Diğer 21 yorumu gör

{яεвεʟʟıσυƨ ɢıяʟ}   Ebendir o
{яεвεʟʟıσυƨ ɢıяʟ}   Vışş krdşm bn seni başkasıyla karıştırdım zaar😂
{яεвεʟʟıσυƨ ɢıяʟ}   Bizim Poyraz la karıştırdım seni hepsi bu kezbanlıkla ne alakası var
{яεвεʟʟıσυƨ ɢıяʟ}   Yok o kdrda deel profiline bakmasaydım bilmezdim valla
{яεвεʟʟıσυƨ ɢıяʟ}   Eyvallah

En beğenilen Paylaşım

Selamın Aleyküm. Hayırlı sabahlar 🖐


Essmaa   Aleykümselam hayırlı sabahlar
⌜R̷üz̷g̷a̷r̷⌟. ϟ   Eyvallah

En beğenilen Paylaşım

bazen yıldızlar da bakar kayıp gidene..🎶🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

biride bana yazsın arkadaş bu ne yalnızlıktır yahu



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İyi akşamlarrrr😸😩😉🙄🤩🌜


comment icon Diğer 6 yorumu gör

Esma 45   🌜😸😉
Esma 45   kızzz
Esma 45   bunu demiyordum ama olsunnn
Esma 45   biliyorum biliyorum
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   İyi akşamlar kuzucukum😘😅

En beğenilen Paylaşım

Merhaba herkese



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Elvin Mirzezade "GeL" Sən musiqi ol mən sözlər İstərəm kı səninlə bəstələnim Buralar çox soyuqdu ol yanımda Soyuqdan yox eşqin ilə xəstəlnim🎼🎶🎶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ne diyordu mutluluk basit olsaydı o kadar düğünlerde para harcanmazdı.🤔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

canım sıkılıyoooooo😂


ppoyraz   sıkı can iyiymiş kolay kolay cikmazmış şimdi biri öyle yazdı 😂
ppoyraz   takip etsene
ppoyraz   et seen

En beğenilen Paylaşım

Çoğalan bir merhametsizlik var. Bir ayaz sürüp gidiyor vicdanlarımızda. Herkes gücü yettiğine... Bakanlığı olsa da ADALET yok bu ormanda...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Çok seven değil Bedelini ödeyen Alır...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

slm yeniyim


Nuri Demirağ   hoş bulduk 🙏

İlgini Çekebilecek Yazılar

Ankara evlilik ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Ankara evlilik gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.