|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Evlenmek istiyorum İle İlgili Paylaşımlar

Evlenmek istiyorum ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin. Bu terim ile ilgili en ilgi çekici paylaşımı sen yapmaya ne dersin? Aşağıda bu terimle ilgili ilgini çekebilecek bazı paylaşımlar sunduk. Bu paylaşımlar gibi sen de hesabından hislerini paylaşıp arkadaşlarınla etkileşimlerini pekiştirebilir, yeni dostluklar edinme yolunda büyük adımlar atma fırsatı yakalayabilirsin.


En beğenilen Paylaşım

Fatih Portakal Yine Efanse Ders veriyor 😍 #Foxtv


Scorpion 35   Ver gazi

En beğenilen Paylaşım

Bi gençliğimiz vardı anasını z*ktin covid 😒


ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Huzur kalmadiya bebis😏
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Vuvvvvv😍
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Evet canisi⚘

En beğenilen Paylaşım

İnni Ühibbüke Fillah


~E L Î F}   Az çal 🤣
Scorpion 35   Severim ben bilirns 😂😂
~E L Î F}   Aynen Mehmet😂😂
Scorpion 35   Hırsız değilim ben
Scorpion 35   İyi knk

En beğenilen Paylaşım

ᴄ̧ᴏᴋ sɪᴋɪᴄɪ 😒😒😒😒😒😒😒


CİO/AĞA   ʟɪ́ᴍᴏɴ ɢɪ́ʙɪ́

En beğenilen Paylaşım

#Hayırlı Sabahlar #Gününüz Aydın Olsun İnşAllah 🍁🍁🙋🏻🙋🏻


Scorpion 35   Hayırlı sabahlar

En beğenilen Paylaşım

Zifiri karanlıkta, siyah ipliği iğneden geçirmenin sabrıdır sevda...


İki Yabancı (Baz)   👍

En beğenilen Paylaşım

günaydın


06halil06   günaydın ☕
salihminazz   merii
salihminazz   acil yaa yazar mısın
sinanka   günaydın

En beğenilen Paylaşım

Bana #KEŞKE Dedirten Hayat, Geleceğimden Çalıp #BELKi de Dedirtti… Şimdi Hayata Bende Bir Cümle Koyuyorum #NEYSE.🥀🥀



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

loading...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

arkadaşlar ben bu siteye 2 saat oldu üye olalı ama.ayrılorum



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sen benim hem var olma hem yok olma sebebimsin



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

insta - @Oonur.c



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sevgi gibi kutsal kelime yalnız senle düştü dilime Ölmek yetmez senin uğruna sense hala anlayamadın 🎶🚬🥃



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Fero knka gel buraya millet kafayı yemiş ben dahil🙄


comment icon Diğer 4 yorumu gör

~ FıRTıNa ~ 21 ~   Bide bitane tirrekle kanka olmuşsun 🙄
~ FıRTıNa ~ 21 ~   Hilal çok değişmiş bu demi
~ FıRTıNa ~ 21 ~   Hee cnm kiskandim sen benimsin baskasina yazamazsin allah'ım yarabbim 😂
~ FıRTıNa ~ 21 ~   Sen değişene degisiyon en azindan
~ FıRTıNa ~ 21 ~   😂😂 aynen öyle hilal

En beğenilen Paylaşım

Aşk herşeyi affeder mi?👀😂


comment icon Diğer 4 yorumu gör

derinplt   Affedicem de affetmeye adam yok ki 😂😂😂
derinplt   Hahahahah ama oyle 😂😂
derinplt   Bende çok affettim ama aynı hatayı tekrar yaptı güvenilicek adam affedilir
BURAK_0674   😁 burnunun ucunu goremeyip sonra vah tüh hanımlar 🤣
derinplt   Affetmez olaydım diyorum şimdi gizo affetmeyin benden size tavsiye 😂😂

İlgini Çekebilecek Yazılar

Evlenmek istiyorum ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Evlenmek istiyorum gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.