|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Chat odasi İle İlgili Paylaşımlar

Chat odasi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Öyle görünüyor ki aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu içerikle yeterince ilişkilendirilmemiş. En ilişkili paylaşımı yaparak tüm dikkatleri profiline çekmek için altın bir fırsat. En güzel gönderiyi oluşturarak, paylaşımına bir çok beğeni ve yorum toplayabilir, insanların seni fark etmelerini sağlayabilirsin. Bu sayede yeni insanlar yanıyarak renk katmış olursun hayatına.

En beğenilen Paylaşım

Zorlama kendini hayatla mücadele edicem diye yaşarken kazandım diye avunma hayat bir gün seni zaten egale edicek ....!!!



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

AVM'DE 8 SAAT DOLAŞIP DA, AYAKKABICIDA 4 SAAT SİYAHLA BEYAZ AYAKKABI ARASINDA KARARSIZ KALIP, SONUNDA KIRMIZI AYAKKABI ALAN KADINA "TÜRK KADINI" DENİR.😎😎😎



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

iyi geceler kimse Yok mu


comment icon Diğer 1 yorumu gör

ArzumAycam   herkesi takıp etmiyorum
ArzumAycam   iyiyim sen nasılsın
ArzumAycam   uyuzzzzz Yusuf mu
ArzumAycam   sen gitmiş tin geri niye geldin 😀😀😀
ArzumAycam   yok canım ben niye istiyem sen dedin diye dedim uyuz

En beğenilen Paylaşım

İlişki durumum oda beni seviyor, bende odayı, ama salon da çok tatlı.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Knkcım hediye için tşkler😊🌼


๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   Saol knkm valla sende olmasan hediye atanımız yok😅
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   😅he ya
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   Sende cansın knkm🌼

En beğenilen Paylaşım

Slm


Meltem hünel   Mehmet🙏
Meltem hünel   İsmegerekyok🙏
⌜R̷üz̷g̷a̷r̷⌟. ϟ   Aleyküm selam
Meltem hünel   Rüzgar🙏

En beğenilen Paylaşım

Ulan buraya doğru dürüst girmiyorum bile neleri cikt i ya pes valla



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

herkese iyi geceler



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İki çeşit uyku vardır. 1. Gece gelmeyenler 2. Sabah gitmeyenler ne olacak bizim halimiz. Hepinize Günaydın



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Elinden tuttuğun herşey kayıp gider, gönlünde tut..🍂🍃


comment icon Diğer 23 yorumu gör

⚪Karakartal⚫   1 2 3 tip😒
༺💛αsi вiя кız❤༻   Sakın😂
༺💛αsi вiя кız❤༻   Papatya burda gördünmü😂😂😂
⚪Karakartal⚫   😒
༺💛αsi вiя кız❤༻   Vii bn buna ne diyorum bu napıyo😂

En beğenilen Paylaşım

Günaymıyordu 😴😴


GöKHaN1983   ayinca haber ver 🤭
Piraye.9   Tamam .d
GöKHaN1983   🤔
Lykia18   Her gün aymaz yiğenim, bu da geçer.
Piraye.9   geçecek birşey yok ki geç yatmanın sonuçlanır bunlar 😅

En beğenilen Paylaşım

#Rüveyda tam #İSO ya layıksın yeminle😂😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İyi Akşamlar 🙈


comment icon Diğer 26 yorumu gör

Ebruli35   Sana çukur kazayım anca sığar 🤪
Ebruli35   Anlaştığımıza sevindim deve kuşu gibi sokarsın kafanı🤣
Ebruli35   İsteğini çabuklaştırmış olurum😆
Ebruli35   Kazıyorum çulur biraz derin olacak 😁
Ebruli35   Dünyanın merkezine yakın 😆

En beğenilen Paylaşım

Söz büyüdür. Bu nedenle kullandığınız her sözcüğün niyetinizle, varmak istediğiniz noktayla ilgili olmasına özen gösterin.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

bayramda koy yolu gozuktu iyi bayramlar😄



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Chat odasi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Chat odasi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.