|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Evlilik yıl dönümü sözleri İle İlgili Paylaşımlar

Evlilik yıl dönümü sözleri ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu aradığın kelime gurubunun hakkında peki sen ne düşünüyorsun? Üyelerimizle etkileşimde bulunmanın en etkili yolunun anasayfa paylaşım duvarında gönderiler yapmak olduğunu söylesek ne dersin? Sen de bol bol hislerini düşüncelerini üyelerimizle paylaş, mesajlaşma göz kırpma ve hediye gönderme gibi klişelerin ötesinde bambaşka bir deneyim yaşayarak hayatına yeni insanlar katmış olmanın tadını çıkar!..

En beğenilen Paylaşım

Kim demiş sevenler çok şey ister Avuç içi kadar mutluluk yeter🍀🌺



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İki kelime yetiyor seven kalbi kırmaya. Sonra roman yazsan ne fayda.🍀



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Herkese merhaba ahali,😁👍



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ölürsem kabrime gelme istemem istememmmm😩😩😩


TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Töbe de gız🙄

En beğenilen Paylaşım

Offf offf😒😒😒



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Yorma o cici azını sen 😁😁😁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sen dahaaa datlusun kapici😋tsk ettim


comment icon Diğer 1 yorumu gör

SİYAHBEYAZHAYATLAR   benim olayim bu hayatim yapmam lazimmmm 😈😈😈😂😂😂😂😂😂😂
SİYAHBEYAZHAYATLAR   gorsun sikinti yok ben istedigimle istedigim gibi konuşurum 😈😂😂😂😂
SİYAHBEYAZHAYATLAR   İBLİS tam gaz yolunda SİNEMALARDA😈😈😂😂😂😂
SİYAHBEYAZHAYATLAR   beni silen insana kendimi zorla sevdiremwm yaniii sedacikk😈😈😂😂😂
SİYAHBEYAZHAYATLAR   sen bulirsun bana birilerini😈😈😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

"Aşkın hala yüreğimde" #Muhabbet & #Dilara 🎶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kafa ütülemeye başladı sanırım hahhaahhah



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Artık Üzülmüyorum Çünkü Korkacak Bir Şeyim Kalmadı🤔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İnsanların, senin hakkında ne düşündüklerini önemsemeyerek, ömrünü uzatabilirsin mesela. – Bukowski


Akrep 35   😂😂 sonunda anladın ama😂😂
Akrep 35   Olsun sonrada anlamanda güzel bir şey

En beğenilen Paylaşım

bayadır yokuz geldik yoksunuz .d



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Günaydınnnnn 😁


comment icon Diğer 11 yorumu gör

TAC MAHAL   Günaydın Eren Kardeşimm bugün çaylar benden ☕☕
__༉𝗘𝗥𝗘𝗡_𝟬𝟲   Eyvallah abi eline sağlık 👍🤞
TAC MAHAL   Afiyet olsun çaydan sonra sana kıymalı börek ısmarlıyayım 🙄
__༉𝗘𝗥𝗘𝗡_𝟬𝟲   sağol Abi Ziyade olsun 😉😁👍
TAC MAHAL   Nedemek kardeşim gönlümüz zengin 😁

En beğenilen Paylaşım

Ben kaçar görüşürüz...🙋‍♂️🙋‍♂️


comment icon Diğer 28 yorumu gör

YuzarsiF Panda xL!   Yazik sakat galiba 😒 affetsin diyoruz özür dilesin demiyoruz pelinnn aloooloiool
Burki_xL!   Ololololololo
YuzarsiF Panda xL!   Sero zaten ozur diledi 😒
YuzarsiF Panda xL!   Tamam neyse 😏
S.e.r.o_xL!   😒😒😒

En beğenilen Paylaşım

İlkay abi özgür umut sakın o kahveleri içmeyin virüs var ezgi öldürmeye çalışıyor bizi 😂


comment icon Diğer 6 yorumu gör

Akrep 35   Iç tatlım zamanı var daha😉
Akrep 35   Gönder deli kız ya
Akrep 35   Kaç ay kaldi doğuma zgi😂
Akrep 35   Ezgi🌹
Akrep 35   Güle hayır diyemiyor bi bir kız 😂😂

İlgini Çekebilecek Yazılar

Evlilik yıl dönümü sözleri ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Evlilik yıl dönümü sözleri gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.