|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

türkiye'nin en iyi sohbet sitesi İle İlgili Paylaşımlar

türkiye'nin en iyi sohbet sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu arama kelimesi ile yeterince alakalı değil gibi duruyor. En alakalı ve belki de en etkili paylaşımı sen yapmak ister misin? Bu sayede üyelerin dikkatlerini üzerine çekerek çok daha fazla etkileşim alarak hayatının aşkını bulma yolunda daha büyük adımlar atma imkanını kazanmış olacaksın. Ne dersin? Denemeye değmez mi?

En beğenilen Paylaşım

neyse işte. Güzel dünlerdi. Tekrari olmaz .



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sen çölün ortasında bir gül olsaydın, seni kurutmamak için göz yaşımla sulardım.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ve kitabın sonu şöyle bitiyordu. Bırak herkes kendini, haklı sansın...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

2 0 hayallerimiz de bitti bu maçla. artık başka kupalara



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Düşündüm de benim ömrü hayatım boyunca hiç görmediğim dayım var, tuhaf bişey lan


Fatih BEYss   Adamı sokakta görsem tanımam fotosunu bile görmedim

En beğenilen Paylaşım

Sadece "gitme " yazmış kaç kişi beğenmiş "gel" dese izdiham çıkacak Allah esirgesin😅



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Tüm ihtimallerin Canı Cennete Mekanı Gülüşlerin olsun.😀



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Admin ne tantuniymiş 🤦‍♂️


•°√Déja vu°•√   🤦‍♂️😃

En beğenilen Paylaşım

Savaşım kendimle 🎶🚬🤹‍♂️


maksp   kesinlikle
•°√Déja vu°•√   ✔️

En beğenilen Paylaşım

Ruhum üşüyor kalbimin gücü yok🎶🚬🤸‍♂️


S@rp   🎶🚬
•°√Déja vu°•√   Bro ☕🎶🚬🙋🏻‍♂️
S@rp   Sağolasın bro ☕️🎶🚬🙋🏻‍♂️
•°√Déja vu°•√   Sende bro 🎶🙋🏻‍♂️

En beğenilen Paylaşım

çok üzüntülü bişey oldu bugün aynı mesleği yaptığım bı ablamizin oğlu intihar ederek yaşamına son verdi Allah'tan rahmet mekanı cennet olsun amin 🤲 çok üzdün bizi 😔 ABLAM 💙 Yunus 💙


Yöntem   Başınız sağolsun Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun 😓
Yöntem   Rica ederim acınızı paylaşıyorum. İnanın bende çok üzüldüm. Allah taksiratını affetsin
bendensin   Allah rahmet eylesin
vitamin35   başın sağolsun ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun
E̴.A̴s̴e̴l̴☄   Rabbim ailesine sabır versin

En beğenilen Paylaşım

Söyleyin nasıl bir kördüğüm? Tenime uğramaz elin Nasıl bi yüktür? Sanırım ölüyorum #EmreSertkaya 🎶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

slm uykusuzlar...🙂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

😂😂😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Meyhaneler sen içtikçe biten ben Senden vazgeçersem haram olsun.. Tüm kadehler sen kırılıp düşen ben Beni mahveden sen helal olsun 🎶🥃🚬🥴 #GeceYolcuları


neco nc   modası geçmemişmiydi şarkının 🙃
neco nc   ben daha çok hareketli seviyorum🙂
neco nc   belki bundan sonra bı hareketli parça gelir 🙃
neco nc   zor beğenirsen zor bulursun😊

İlgini Çekebilecek Yazılar

türkiye'nin en iyi sohbet sitesi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda türkiye'nin en iyi sohbet sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.