|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

arkadas bulma siteleri bedava İle İlgili Paylaşımlar

arkadas bulma siteleri bedava ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama kriteriyle alakalı harika fikirlerin olduğunu biliyoruz. Aklından geçenleri üyelerimizle paylaşmak ister misin? Gördüğün listede bu arama terimi ile ilişkilendirilen bazı gönderilere yer verdik. Görebileceğin gibi etkileşimlerini bu yollarla arttırabilme fırsatın her daim var. Bol bol paylaş beğen ve yorum yap.

En beğenilen Paylaşım

Bana dokunmayan yılan size soksun 🐍🤣


Tuğba35   O ne gı🥴🤣
MαɠNυɱm   ğiii puhhhh
Tuğba35   Tükürüklu gelmis😂

En beğenilen Paylaşım

1.50 boyumla ortama bir girişim vardı 🥳birde çıkışım🥳🥳🥳 leş


Tuğba35   Aha haA😂😂

En beğenilen Paylaşım

Yengeç Ve Akrepler uzak 1.90 lar yakın dursun🥴😁


comment icon Diğer 14 yorumu gör

Ugur30   hayırlısı olsun gideceğim okula kaldık
Tuğba35   Öğretmensin sanırım kardeşim dimi
Ugur30   evet
Tuğba35   Biliyorum tersom bende tamda bundan bahsediyodum işte
Ters açı   Küçükler, büyüktür büyüklerden diye bir şey yazmıştım zamanında. Dürüst insan sayısı küçüktür yalancılardan ama dürüstler büyüktür yalancılardan diye, sıfatların sıralandığı dizelerden gidiyordu. Küçük olmamalı insan, bedelleri olsa da🤷🏻‍♂️🙃

En beğenilen Paylaşım

SIKILDIM ÇOK PÌS 😒



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Her şey üstüne üstüne geliyorsa, belki de sen ters yönde gidiyorsundur… 🚬💨💨🍺



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

👇🥳🥳🥳🥳🧑‍🤝‍🧑👬👫👭🧑‍🤝‍🧑👭👬👬👬👭👭👭👭



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ben de sıkıldım 🙇‍♀️😒🚬


Lost_Wanted   🤦‍♀️😄😄
Musa ...aa35   Cidden bunaldim ya
Tuğba35   Hep derim Halay kırmızı cizgimiz tey tey te👯‍♀️👯‍♀️
Mustafa Alyakut   sıkı can iyidir çabuk çıkmaz

En beğenilen Paylaşım

Bide çiçek göndermeyin gelmeyin artık yemiyorum 🥴ama çiğ köfte olabilir 🙄🤣



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Coh iyi köfte sıkarım 🥳🥳🥳


Musa ...aa35   Viyyy
Musa ...aa35   He iyi Yaparsin Yani
Musa ...aa35   Yapda YiyeLim bakaLim Dicem Oda oLmaz Ne Dicemi BiLe medim Masallah ama

En beğenilen Paylaşım

1.50 im seni seçtim gel🤣


Tuğba35   Heee 😁

En beğenilen Paylaşım

Geliyorum nar ekşimle 😁🥳🥳🥳


Tuğba35   Canım çekti lan😁🤣
Tuğba35   Bende 2 gün önce yedim ama seviyorum yahu🤭

En beğenilen Paylaşım

Vahhh vaahh🥳🥳🥳🥳


Tuğba35   Ula yusufi😂😂
Tuğba35   Siz olunca iyiyim yaa😁
Tuğba35   Siz dedim malak ne tek kendine alindin😁
Tuğba35   Canam sende iyi geliyosun evet bana ablacım

En beğenilen Paylaşım

Bulunmadı ihanetin ilacı yürekler koca bir kara delik..🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

iyi akşamlar


ΞKλyλЖKλyλΞ   eyi geceler
Musa ...aa35   HayirLi BayramLar Abim😊😊

En beğenilen Paylaşım

Nikinizin yanına yaşınızi iliştirin doğu38 yazıyo giriyorum 21 🥴 oldumu be kardeşim ne umutlar besledim ben şimdi 😁🤣


comment icon Diğer 19 yorumu gör

Tuğba35   Yusufi biz burda sana zor katlaniyoz watsabini nedek🥴🤣
Tuğba35   Ayy allahim yaa🤣 genç kizken arkadaşlarım gelirdi bize odamda kızlarla sigara içerdik babam gelirdi ee napiyosunuz hadi karı karıya konuşak diye o geldi aklıma şimdi 🤣
Tuğba35   Aynen öyle kimse giremez😌
Tuğba35   Sensiz olmaz dedim ya cengom🙄
Tuğba35   Sen değil bee bu kendini ilaç sanan yusufi ye dedim 🙄

İlgini Çekebilecek Yazılar

arkadas bulma siteleri bedava ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda arkadas bulma siteleri bedava gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.