|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

ücretsiz mesajlaşma siteleri İle İlgili Paylaşımlar

ücretsiz mesajlaşma siteleri ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu aradığın kelime gurubunun hakkında peki sen ne düşünüyorsun? Üyelerimizle etkileşimde bulunmanın en etkili yolunun anasayfa paylaşım duvarında gönderiler yapmak olduğunu söylesek ne dersin? Sen de bol bol hislerini düşüncelerini üyelerimizle paylaş, mesajlaşma göz kırpma ve hediye gönderme gibi klişelerin ötesinde bambaşka bir deneyim yaşayarak hayatına yeni insanlar katmış olmanın tadını çıkar!..

En beğenilen Paylaşım

Biz o ihtimallerin üstünde çok sigara söndürdük.🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Cümleten #SelamünAleyküm


comment icon Diğer 6 yorumu gör

Erdal Gönülümm   Aşkımmnm😘😘😘😘
⚪Karakartal⚫   Aleyküm selam abi
Erdal Gönülümm   Gül kardeşim🙏
Erdal Gönülümm   Umutum🙏
Erdal Gönülümm   Bilgemiiiiiiii😱😱😱

En beğenilen Paylaşım

Sanırım Gelecek Geçmişten Farklı Olucak İyi Geceler



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Günaydın millett🙄


comment icon Diğer 6 yorumu gör

๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   Günaydın bilader🙄
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   Günaydın kuzum🙄
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   Günaydın bebişim😙
cobra5648   gunaydin
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   Sanada günaydın bilader🙄

En beğenilen Paylaşım

O beni prenses peri sanıyoooo🤣😂😂


《HIN◇GIV》   😂😂😂😂😂

 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

👀


ηεғsι мü∂αғα   🤪

En beğenilen Paylaşım

Şeytanlarınız Bol Olsun 😁


ᎬfsᎪᏁᎬᏉᎥ1907   Kendileri şeytan zaten bazılarının hatta çoğunun 😂😂
TAC MAHAL   Kimler 🤣
ᎬfsᎪᏁᎬᏉᎥ1907   Bu adammış gibi görünenler😂

En beğenilen Paylaşım

Biraz daha Trafik çalışayım 🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar ben 20 yaşında evlenip 26 yaşında boşandım ancak boşanalı 1-2 yıl oluyor ve artık tekrar 2. baharımı değecek birisiyle yaşamak istiyorum


soner123   ikici baharı burdaki buldun sende kardeşim

En beğenilen Paylaşım

Kredim feda olsun abisi😁😁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Düğünümüze kimleri Çağırsak ki🤔


comment icon Diğer 2 yorumu gör

TAC MAHAL   Öyle deme 4 senede anca buldum Yüreğe dokunan birini sabretmek şart 😁
TAC MAHAL   Olur kardeşim çıkarsızca sevecek birini bulursun 😌
TAC MAHAL   Teşekkür ederim kardeşim Tüm İyilikler Güzellikler seninle Olsun😌
TAC MAHAL   Amin inşallah kalpten isteyince olurmuş derler 😊
TAC MAHAL   😌

En beğenilen Paylaşım

Mutlu akşamlar 🌞🌞🌞


comment icon Diğer 2 yorumu gör

GÖNÜL ❤ ERDAL   Çok iyiyim bal şekerim senden naber 💖💖
GÖNÜL ❤ ERDAL   İyi akşamlar kardesim 😊
GÖNÜL ❤ ERDAL   Balimm teşekkürler gayecimm 😘😘
GÖNÜL ❤ ERDAL   Daim olsun canommm
GÖNÜL ❤ ERDAL   Teşekkürler Hasan kardeşim 😊

En beğenilen Paylaşım

Selam elitten geldin yeniyim nasil bir yer bura😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

“Kim duyulsun diye iyilik yaparsa, Allah (onun bu niyetini herkese) duyurur. Kim gösteriş için iyilik yaparsa, Allah da (onun bu riyakârlığını herkese) gösterir..” (Müslim, Zühd, 48.)



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

ücretsiz mesajlaşma siteleri ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda ücretsiz mesajlaşma siteleri gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.