|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

arkadaşlık sohbet İle İlgili Paylaşımlar

arkadaşlık sohbet ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama terimi için aşağıda görebileceğin gibi bazı üye gönderileri sunduk. Yapacağın alakalı paylaşımlar sonuç listesinde bu şekilde görünür. Bu sayede profilin daha çok üyenin dikkatini çeker ve daha fazla ziyaret alırsın. O halde iyi ve farklı paylaşımlar yaparak üyelerin ilgisini ve odağını kendi üzerinde toplaman için büyük bir fırsat seni bekliyor. Etkili ve farklı paylaşımlarınla göz doldurup üyelerimizin arasında bir yıldız gibi parlayacağından hiç şüphemiz yok. Hadi kendini tutma!..

En beğenilen Paylaşım

Halimi bi türlü anlatamadım 🎧🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kafamda sanki 3 tane daha kada var gibi 🤦‍♂️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🗣🎙 Cansever ☆ Terketmek Ne Kadar KoLay🥃🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hepsi de faklo bişe söylüyor awq



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hey ahali



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bugünkü kotayı doldurmak üzereyim lan ne kafar alıyor bu gece nede midem



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Rica ediyorum yerinde duran payşar atın 🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Size diyom da benimkiler de hareket ediyor 🤦‍♂️😅



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ne diyor 👇 🤧🤧🤧


__Memet   Bilmiyom ki boşver doktor dedi kendi haline bırakın 😅
__Memet   Sen nasıl doktorsun hastasın 😅
__Memet   Olmaz lan hasta doktor mu olur 🙄 gerçi terzi kendi söküğünü dikemez diyorlar 😅
__Memet   Yazıkk

En beğenilen Paylaşım

Sorunum var kendim ile 🚬🎧



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sorunum var burnuma ilgili 🤧🤧



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Önce savruldum çok yoruldum, sonra dinlendim duruldum..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Burnu batasıca 😅



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Batı burnum yan gider 🤧🤧🤧


Elif Elif06   Geçmiş olsun bebiş

En beğenilen Paylaşım

Burnun mu yan gidiyor yan bakıyo olmasın 🙄



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

arkadaşlık sohbet ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda arkadaşlık sohbet gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.