|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Sevgiliye sözler İle İlgili Paylaşımlar

Sevgiliye sözler ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Öyle görünüyor ki aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu içerikle yeterince ilişkilendirilmemiş. En ilişkili paylaşımı yaparak tüm dikkatleri profiline çekmek için altın bir fırsat. En güzel gönderiyi oluşturarak, paylaşımına bir çok beğeni ve yorum toplayabilir, insanların seni fark etmelerini sağlayabilirsin. Bu sayede yeni insanlar yanıyarak renk katmış olursun hayatına.

En beğenilen Paylaşım

bi seylere uzulup uzulup kendi gonlumu yine kendim aliyorum boyle bi hayat 🌹😅günaydın canlar✨


Yusuf GS   gunaydin
İki Yabancı   Günaydın can ☕🚬👍
Oltu25   günaydın
reycord58   gunaydin

En beğenilen Paylaşım

hayat hepimizin ruhunu ,kum gibi savuruyor bir köşeye topla şimdi toplayabilirsen........ #kaybedenler



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

✌️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

All eyez on me👊


Akrep 35   şarkı knk
Akrep 35   aç ve dinle
Akrep 35   dinledşnmi sen knk
Akrep 35   mike tyson knk

En beğenilen Paylaşım

Bir yürek anca bir yürek ile takas edilir, yüreğini almadığıma, yüreğimi vermem...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🎶🎶🎶🎶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bugünde biteydi keşke 🙁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Selam ve dua ile #HayirliAkşamlar


comment icon Diğer 1 yorumu gör

SancakBeySedat   Eflin 🙏
19yusuf   İyi aksamlar
SancakBeySedat   Ezgi 🙏
SancakBeySedat   Yusuf 🙏
SancakBeySedat   Gizo 🙏

En beğenilen Paylaşım

Selamün aleyküm.Hayırlı Akşamlar.


Karadeniz 52   nasılsın

En beğenilen Paylaşım

Ulan çirkin yenge profil fotona el mi koydu yoksa 😅


comment icon Diğer 1 yorumu gör

çirkinnNn   Nerde adaşın nerde senin 🤔🤦🏼‍♂️😈😂
çirkinnNn   Eda la eda 😂😂
çirkinnNn   Sen hain kostog o hain antonyos 😈😂
çirkinnNn   En sevdiğim rengk parlamant mavisidir 😂
çirkinnNn   Ne sandın la 😂

En beğenilen Paylaşım

Cümleten iyi geceler😴😏🌠


Gökhan.Ü   hayırlı geceler kardeşim
ᎬfsᎪᏁᎬᏉᎥ1907   Eyvallah kardeşim sanada Allaha emanet görüşürüz

En beğenilen Paylaşım

Bu Gece Huzur Var Burada 😌



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ayy valla beyin error😩😴



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Mutlu akşamlar 🙆


Akrep 35   Sanada mezarcı😂😂
Akrep 35   Ne demek mezarcı😂😂
Kırgıɳ Papatya ꕥ   Mutlu akşamlar gönülcüm tatlım 😘
Memur Bey   iyi Akşamlar Dilerim 🙏

En beğenilen Paylaşım

En çokta bu huyumu seviyorum her olaya fransızım eferim baa😌


comment icon Diğer 12 yorumu gör

《~Rebellious _Girl~ 》   Utanmasss😏
《~Rebellious _Girl~ 》   Dilimi napcan volkiş hayvanmı alion sen😝😂
《~Rebellious _Girl~ 》   😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
msel   uslanmaz 😌
《~Rebellious _Girl~ 》   Ârlanmaz😝😏

İlgini Çekebilecek Yazılar

Sevgiliye sözler ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Sevgiliye sözler gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.