|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

sevgili siteleri İle İlgili Paylaşımlar

sevgili siteleri ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar senin yapacağın paylaşımdan daha ilgi çekici olmayacaktır bunu biliyoruz! En alakalı ve ilgileri üzerine toplayan paylaşımı senin yapmanı istiyoruz. Bu sayede en renkli ve farklı profil senin olacaki profiline giren bir daha çıkmayacak. Anasayfa paylaşımları sosyal etkileşimin olmazsa olmazıdır. Kendini tutma ve renkli dünyamıza bir renk de sen kat!..

En beğenilen Paylaşım

neysem buranin tadı Yok yine gidem Mobil legends oynayım


comment icon Diğer 2 yorumu gör

_seRkan_   hangisini senin 🙄🙄
ᔕOᖴİᗩ_🧸   neysem😾
_seRkan_   al geri vereyim pek işe yaramadi bende 🙄
ᔕOᖴİᗩ_🧸   Bende Sakinleşmeye,Kavganın çıkmamasına,neden oluyor veeee küfür etmedende küfür etkisi bırakıyor.
_seRkan_   değişik bi özellik 🤨

En beğenilen Paylaşım

Artık sevilmenin vakti geldi bence. Adam gibi Adam biri lazım bana


Kız Kulesi   Diyoruz ama laf dinlemiyosun ki🙂
Mavi ღ Seven Kadın 💙   artık öyle yapıcam kuzum
Mavi ღ Seven Kadın 💙   ama o söylediğin çocuk olmaz
Kız Kulesi   Sen bilirsin bence güzel olurdu🙂
Mavi ღ Seven Kadın 💙   güvenmiyorum o çocuğa

En beğenilen Paylaşım

uykum kacdı bulamıyorum


Yağız arslanbey   Gözlerinin altında

En beğenilen Paylaşım

🤔


comment icon Diğer 3 yorumu gör

TAC MAHAL   Site ölmüş galiba 🤔
《~Rebellious _Girl~ 》   Ben öldürdümmm😈
TAC MAHAL   Belli 😎
《~Rebellious _Girl~ 》   😏😏😏
TAC MAHAL   Kimseler kalmamış😎

En beğenilen Paylaşım

Bazıları dışinda herkese iyi akşamlar🤗 bazıları derken kendileri burda zaten😒🤭


comment icon Diğer 39 yorumu gör

Esma 45   evet😂😂
Esma 45   arada bendede oluyor aslinda yazmadi gonderiye çok basdı
Kaanpyrz   Zaten cemrecim sabahtan beri bana ateş püskürüyor 😂😂
Kaanpyrz   Hmm özür dilerim o zöan olabilir
Esma 45   neden ateşş

En beğenilen Paylaşım

Amanında Kimler Gelmiş 🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Selamlar iyi akşamlar 😌


TAC MAHAL   İyi Akşamlar kardeşim nasılsın?
TAC MAHAL   Aynı kardeşim iyi diyelim iyi olsun
TAC MAHAL   Yeniler gelince havalaramı girdiler
TAC MAHAL   O zaman notlarını veririz 😌
TAC MAHAL   Konuşup konuşmayanları takip ederiz

En beğenilen Paylaşım

Selam yazıyoruz mesajı siliyorlar nasılsın diyoruz siliyorlar Ben yanlış birşeymi yazıyorum anlamadım yada fake çok burda


UFUKBeşiktaşk   Burunları havada ondan

En beğenilen Paylaşım

Bu uygulamaya ne oldu beyler bayanlar yaramaz ariyan var mafya var oğlan var hobbala Allah'tan ofluyum da uzak duruyorlar şükür



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

😊aşkı mı paramı


comment icon Diğer 2 yorumu gör

Aslan yürekli   ikisi de 😊😄
maksp   Soğan ekmek dinleyin. Parayla saadet olmaz dediler amma parra olsa saadeti geç best model bulurum vallah hem bu tiple hemde bu boyla😁 Öpücükle prens olan kurbağa yok ama parayla öküz olan prens çok..
Ters açı   Kontörsüz telefon gibidir tekli olurlarsa🤷🏻‍♂️🤣
maksp   aynn ikisi de olsun hatta önce para sonra saadet olsun saadette de öyle olsun ruh eşi.. Amin Amin Amin 🤷🏽
Scorpion 35   Para

En beğenilen Paylaşım

Yormayın adamları.. 🙂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bir insanın fikri ne ise zikri de odur.🧐🧐


comment icon Diğer 8 yorumu gör

D.Marla Singer   Esra çok tatlısın 😃
Esranur77   Saol yagmurum bitanesi dedi ama inanmdim cunki dalga gectiler evel
Esranur77   Merci madame kus sende iyi bi insansin 😊
D.Marla Singer   Bu yine tanımadı beni 😅😅😅
D.Marla Singer   Yağmur sen lookforu engelledin mi 😅😅

En beğenilen Paylaşım

Günnnnnooooo😴✋🌼😷


Scorpion 35   Sanada eda
《~Rebellious _Girl~ 》   Eyvallah babuş😄
《~Rebellious _Girl~ 》   Günaydın bıremmm🌼
TAC MAHAL   Gonoydon 😂
《~Rebellious _Girl~ 》   Gonoydonnnn😂

En beğenilen Paylaşım

İyi akşamlar canlar 👉☕️


GöKHaN1983   sağol kardesim
İki Yabancı   Nasılsın kirvem
İki Yabancı   Eyvallah kardeş
GöKHaN1983   şükür iyi olmaya calisiyorum

En beğenilen Paylaşım

#Louis elitte cikmadigin kiz kalmadi simdi sira buradakilere mi geldi 😈



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

sevgili siteleri ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda sevgili siteleri gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.