|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

kızlarla konuşma sitesi İle İlgili Paylaşımlar

kızlarla konuşma sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.En alakalı sonuçların bunlar olmadığını biliyoruz. Peki bu aramanla ilgili en iyi paylaşımı sen yapmış olmayı istemez misin? Hadi durma. Bu fikirle ilgili en güzel paylaşımı sen yap ve üyelerin dikkatlerinin senin profilin üzerinde toplanmasını sağla. Bir çok konuda istediğin şeyleri yaz, istediğin resimleri ekle. Fakat önemli olan karakterini yansıtman ve fark yaratman. Bu sayede hayatına yepyeni insanları katman içten bile değil!..

En beğenilen Paylaşım

Niçin hep birlikte barış ve uyum içinde yaşamayalım? Hepimiz aynı yıldızlara bakıyoruz, aynı gezegenin üzerindeki yol arkadaşlarıyız ve aynı gökyüzünün altında yaşıyoruz.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Adres gönder abi😂😅



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Nereye gideceğini bilmiyorsan, hangi yoldan gittiğinin önemi yoktur. 



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

yanıyorum gelin 🔥


dundar_0   la manyak burayıda yakcan git baska yerde yan 🥴🥴🥴
Demir 356161   Kaç para ulen damacana su söyle kaç para 😉
mehmet CESURYUREK   fakedir. kanan kanana😀😀
Connecticut   sana şu veren itfaiyenin hortumunu s.kim
Connecticut   bütün yaz yandık zaten

En beğenilen Paylaşım

🌸



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bi gelirmisin bişey diyecem gel gel



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Can Yücel'in dediği gibi: "Karşınızdaki insan sizi hayatında nereye koyuyorsa, siz de onu tam oraya koyun." ne eksik ne fazla. Nokta 💪


GönülErdalımm   👍👍👍👍
sugar_Mann   💪👍👍

En beğenilen Paylaşım

Skype adresi olanlar dm atsın görüşelim



 İlk yorumu sen yap!

 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kızlar bi çay verin hele soluklanayım 😂


comment icon Diğer 18 yorumu gör

TAC MAHAL   1 dakika yetmez 😒
TAC MAHAL   En iyisi gidip lendimi asayım😒
amed2oo   Seni anlaya biliyorum tek yapman gereken doğruluk çerçevesinde sosyal olman olacktir
TAC MAHAL   Galiba biz asosyaliz 😐
amed2oo   Disarda bunu dene burda guven sorunu olduğu icin burda bekledigin arkadaşlığı zor bulursun ha 2ncisi bukabilirsin aslinda bunun icinde dogal olman lazim seytansan seytan, meleksen melek, yani oldugun gibi ol

En beğenilen Paylaşım

İnsan başkasında gördüğü tüm farklılıkları kabul eder de düşünceyi etmezmiş.. Bunu pekala bende düşünebilirdim dermiş, ne var bundaki.. Düşünüyorum karalıyorum sanki siz düşünmüşsünüz gibi..


comment icon Diğer 1 yorumu gör

maksp   sokrates'e başkası için demişler ki seyahate gitti geldi hiç değişmemiş.. cevaben kendini de yanında götürmüştür demiş..
lookfor   O devirde, devreler yanmaya başladı diye 1 tabir yokmuş
maksp   şimdi de kimseyi aslanlara atmiyorlar çok şükür
lookfor   Yokta o yüzden
maksp   doktor olasım geliyor..

En beğenilen Paylaşım

𝐊ı𝐫ı𝐥𝐚𝐧 𝐬𝐢𝐠𝐚𝐫𝐚𝐝𝐚𝐧, 𝐝𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐠𝐞𝐥𝐦𝐢𝐲𝐨𝐫𝐬𝐚 𝐤ı𝐫ı𝐥𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐥𝐩𝐭𝐞𝐧 𝐝𝐞 𝐬𝐞𝐯𝐠𝐢, 𝐛𝐞𝐤𝐥𝐞𝐦𝐞𝐲𝐢𝐧.🖤


Sₑₖₖₒ 38   👏🏻👏🏻

En beğenilen Paylaşım

Kardeşim bende halen içiyorum 🤣🤣🤣🤣🤣



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

herkes haketiğini alacak



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

do not even talk with😉😁


comment icon Diğer 1 yorumu gör

αşƙα ყσɾɠυɳ _   kim ne içmiş
αşƙα ყσɾɠυɳ _   henüz içmedim misafirlikteyim gitikten sonra
αşƙα ყσɾɠυɳ _   laf insanın ağzından bı kere çıkar,sende bişey söyledin devamı gelmedi.
αşƙα ყσɾɠυɳ _   ben seni tanıyorum dedin.. bu bana dert oldu
αşƙα ყσɾɠυɳ _   e tamam onun için msj attım yoksa işim olmaz,kusura bakma👍

İlgini Çekebilecek Yazılar

kızlarla konuşma sitesi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda kızlarla konuşma sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.