|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Aşk arayan kadınlar İle İlgili Paylaşımlar

Aşk arayan kadınlar ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar senin yapacağın paylaşımdan daha ilgi çekici olmayacaktır bunu biliyoruz! En alakalı ve ilgileri üzerine toplayan paylaşımı senin yapmanı istiyoruz. Bu sayede en renkli ve farklı profil senin olacaki profiline giren bir daha çıkmayacak. Anasayfa paylaşımları sosyal etkileşimin olmazsa olmazıdır. Kendini tutma ve renkli dünyamıza bir renk de sen kat!..

En beğenilen Paylaşım

Mümin sarıkaya - efkarlanma deli gönül 🎶 Ömrümde böyle anlamlı şarkı duymadım



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Şurda 3 5 Kişiyiz Hepimiz Birbirimizi Çok İyi Tanırız..


PaŞam1905   Anlatılanlar kadar
PaŞam1905   Açıkca kimse anlatmaz zaten özelde
PaŞam1905   Aynen ondan👍

En beğenilen Paylaşım

Diyarbakır (Sur)🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Göz akımı diyor. Japon gibi gözüm var ben elendim siz devam edin


comment icon Diğer 3 yorumu gör

BuraKK_   Banane mi puh 🙄
BuraKK_   Senin ki hafiften, benim neredeyse hiç yok 😒
pelinimsii   Kelpetenle mi aciliyo
BuraKK_   Yok iş makinasiyla 🙄
pelinimsii   Sana pay attm la

En beğenilen Paylaşım

Iyi geceler


comment icon Diğer 2 yorumu gör

YezDann34   İyi geceler knka👋🏻
Eliffff   😊😉
Scorpion 35   Iyi geceler knk🙏
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Hayırlı geceler cemo
Scorpion 35   Hevesim 🙏

En beğenilen Paylaşım

Her acısını her ortama taşıyan kaos dolu insanlar kurtulun bir salın acılarınızı birazda mutluluklara sarılın...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Herşeyi unuturum ama gecenin 5'inde duvarın dibine çöküp "kalbim ağrıyor Allah'ım yardım et" diye ağladığımı asla....😭🥀


comment icon Diğer 6 yorumu gör

Esma 45   dedimya😄
Esma 45   dedinki sen üzülme bende dedimki üzülmemek elde değil
Esma 45   canımın içi bu gün sevdiğim erkek varya? yanındaki erkek benim knkm gibidir ama benimkiler kızlar sen yani böyle onla da dostuz . Çok şeker yani benden küçük sevdiğim erkek kıskanır ama yanıma bile gelmez öylece bakıp durur yani kıskanıyor nolsunki dostu hatta sinirlenip beni dövecektiki yani duvara yaslanmışdim o düsündüğün şey değil😂😂😣
Esma 45   vurcaktıki vurmadı😄 ama elini kapıya vurunca kanadi😔
Esma 45   o zaman akşam gelirsen payımın altına yazki göreyim💚💛

En beğenilen Paylaşım

günaydın yalan dünyanın yalancı insanları


qkhnn38   kim gerçek ki ben olayım 😊

En beğenilen Paylaşım

Şu ergenler bi salsa artik beni cidden rahatlicam


Aytacertok35   😂😂

En beğenilen Paylaşım

Bir ateş gibi düştün yüreğime, Senin yangınlarınla tutuştum Kalbim sana boyun eğdi eğeli, Sevdalandım ben, sana vuruldum Ölümüne tutsak ölümüne sevdalı, Ölümüne vurgunum ben sana Esirin oldum, kul kölen oldum, Ben sana mahkum aşığınım oldum Yanıyor yüreğim, vuruldum Biliyorsun seni çok sevdiğimi, Bu canımı uğruna vereceğimi Senin için herşeyden g



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Konuşmak istersin işin olmaz Konuşursun bahanen tutmaz Ne yapiicuuk



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sokakta oruç tutma orani %25 sosyal medya da iftar açma orani %100😂😂😂😂


comment icon Diğer 7 yorumu gör

SancakBeySedat   Huyun kurusun 😂😂
╤√iGLe   😂 😂 😂
SancakBeySedat   Hani yoksun ne oldu hesap
╤√iGLe   Açacam ya 😂 😂 dözm
╤√iGLe   Söz

En beğenilen Paylaşım

Şimdi bir el gibisin yar nasıl katlanayım🎼



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Noldu lan 😂


comment icon Diğer 23 yorumu gör

TAC MAHAL   Burada görünüyor 🤔
╤√iGLe   Online
╤√iGLe   Yazdım ona neden engel attın diye
TAC MAHAL   Du bakim
╤√iGLe   Tamam

En beğenilen Paylaşım

Dominicten Hayırlı akşamlar 🙂


comment icon Diğer 4 yorumu gör

Yöntem   Plaka 67
Yöntem   😂 😂 😂
Yöntem   İşte birtek onu öğrenemedim 😂😂
Yöntem   Fazla durdun zaten 😂
Yöntem   😂 😂

İlgini Çekebilecek Yazılar

Aşk arayan kadınlar ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Aşk arayan kadınlar gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.