|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

kamera sohbet İle İlgili Paylaşımlar

kamera sohbet ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar senin yapacağın paylaşımdan daha ilgi çekici olmayacaktır bunu biliyoruz! En alakalı ve ilgileri üzerine toplayan paylaşımı senin yapmanı istiyoruz. Bu sayede en renkli ve farklı profil senin olacaki profiline giren bir daha çıkmayacak. Anasayfa paylaşımları sosyal etkileşimin olmazsa olmazıdır. Kendini tutma ve renkli dünyamıza bir renk de sen kat!..

En beğenilen Paylaşım

HaYaL KuRmAk SıNıR TaNıMaZ!!! ( Gelsin Hayallerimiz!) #hayalkurmak


GÖNÜL ❤ ERDAL   Aynen katılıyorum 👍 👍 😊😊
Büşşşşraaaa   Kimsenin hayali yok yani 🤔
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Hayaller iptal hep demişmdir😂
GÖNÜL ❤ ERDAL   Kankam 😂😂😂
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Ksnkiş 😁😍

En beğenilen Paylaşım

Abooo kim o sarıya yakın kumral irkek🤪


ŞansaL Rümeysa G️️️️   🙄🙄

En beğenilen Paylaşım

Canlı yayın gelseydi sizce de iyi olmazmıydı ?



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

10 mesj hakkı ile ben hangi kız ile konuşacağım?



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Aşkın tarifi herşeyi huzuru sensin. Her daim benimlesin. 😍😍😍😍😍Erdalimm 💑💑💑💑💑👪👪👪👪👪👪👪💋❤💋❤💋💋❤💋❤💋❤


comment icon Diğer 5 yorumu gör

Büşra Büşra   Neredesin
Büşra Büşra   Gönülllllll
GÖNÜL ❤ ERDAL   Efendim Büşra
Büşra Büşra   Burdamusın
Büşra Büşra   Gönül

En beğenilen Paylaşım

çok güzel kizlar var yav


ezher   aynen bnde öyle düşünüyorum 😂

En beğenilen Paylaşım

Cevap alamayınca o paydaki yorumu silesim geliyor


BURAK_0674   Sildim ne gülüyon
BURAK_0674   Giciksin

En beğenilen Paylaşım

Esraaaaaa😂😂


comment icon Diğer 1 yorumu gör

Esranur77   Tamam canimmm Allah rahatlik versin tatli ruyalar gor💜💜💜
54taha   İyi geceler millet
54taha   Teşekkür ederim uyumayan varsa sohbet ede biliriz
54taha   Ricalar
S@rp   İyi geceler tatlı rüyalar canoo🛌

En beğenilen Paylaşım

Merhaba sitenin saygın hanfendileri


HarBİ_GeNc59   Rica ederim Büşra hnm
HarBİ_GeNc59   Güzel düşünen güzel bakar saygilar
HarBİ_GeNc59   🙂herşeyin başı saygı sevgi edep inan gerisi boş bu arada sana hayırlı cumalar dilerim

En beğenilen Paylaşım

#aşk arıyorum varmı cesareti olan 🌹



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Allah Kimseyi Çaresiz Bırakmasın


GÖNÜL ❤ ERDAL   Amin
Özgür Atuk   amin
Erdal Gönülümm   Hayırlı olsun kardeşim Allah daim kılsın🙏
Özgür Atuk   saol abi allah razı olsun
Özgür Atuk   3

En beğenilen Paylaşım

Ne ağlarsın benim zülfü siyahım 🎶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım


Betülx   Aşırı yakışıklı ya 😂
nusret kaplan   bence de çok yakışıklı atam ❤❤❤
Betülx   🥰😍
nusret kaplan   🙏👌

En beğenilen Paylaşım

Komutanım tüfek çalışmıyor diyen askere...."tüfek sağlam oğlum senin parmağın kopmuş" denilen imanın küfre galebe çaldığı yerin adıdır #ÇANAKKALE....!


Alican öztürk   Selam benle tanışmak ister misin
☇BerenNur   Alican sitedeki tüm kızlara hediye yolluyor açmayın virüs var içinde😂
Alican öztürk   😂😂😂
Alican öztürk   Beren sakaryadasın bende izmitte bi şansı hakediyorumdur yaa
༺💛αsi вiя кız❤༻   Yok diyorum😒

En beğenilen Paylaşım

#van65



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

kamera sohbet ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda kamera sohbet gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.