|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

İstanbul bayanlarla tanışma İle İlgili Paylaşımlar

İstanbul bayanlarla tanışma ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Senin de bu anahtar kelime ile alakalı paylaşmak istediğin bir şeyler var mıdır? O halde ne duruyorsun? Hislerini paylaş ve harekete geç. Anasayfada yüzlerce üye paylaşım yapıyor, gönderileri beğeniyor ve yorumlar bırakarak birbirleriyle sosyalleşmenin doruğunda etkileşim sağlıyorlar. Sen de aralarına katıl ve hayatına hiç olmadığı kadar değişik renkler katmak için harekete geç.

En beğenilen Paylaşım

Selam mugo ben kelebek🤪🙃


comment icon Diğer 1 yorumu gör

dilara34.34   kızı gören diyo bir foto çekilek
dilara34.34   hastası olanlar tedavi edilecek
《~Rebellious _Girl~ 》   Knkm😂😂😂
Tuğra Sorguç   Yine mi ayan amcalar 🤪
dilara34.34   efendim knk

En beğenilen Paylaşım

Bu gece günceme yazacağım. Neyi ateşten eli yanan çocuğun ateşi sevdiğini...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hocam Maaşım Yattı Kaçta Kaldırmam Gerekir 🤔


comment icon Diğer 3 yorumu gör

TAC MAHAL   Cemre kim di 😂
TAC MAHAL   Aysel kuzum sen ne içtin bugün 🤣
TAC MAHAL   Belli Güzel kafası var sanırım o çayın😂
TAC MAHAL   Farkeder🤣
TAC MAHAL   Uyanan ne emrecan 😳

En beğenilen Paylaşım

Ulan rakiyi siz i iyonuz hesabi ben ödūyorum baslarim iddianiza



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

kılın fiyatama bağlı senin🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kimsenin birbirine acımadığı,birinin ötekine yardım etmeyi aklından dahi geçirmediği soğuk ve umutsuz bir dünyada yaşıyoruz.Yalnızlıktan korktuğumuz ama sürekli yalnız kalmaya çalıştığımız,yalnızlığımızın yetmediği ve bitmediği bir çağdayız.🤔


SancakBeySedat   Amin inşallah poyraz

En beğenilen Paylaşım

günaydın



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kur korumalı mevduat kolay, adminden ruh korumalı arkadaşlıklar bekliyor site halkı🤪🙃


Ters açı   Eyvallah🙂, ters bakıyoruz🙃
Ters açı   Senin güzel bakışın, sağ ol🙂
Ters açı   Reklam bedeli isterim🤪🤪
Ters açı   Yok ama sana bir kolaylık yaparız, belli sen devamlı geleceksin 😜
Ters açı   Bir çay, yanında bir tatlı olur. Sana sınırsız reklam🙂 (küfür yok😜)

En beğenilen Paylaşım

Skıcı geçen günler


comment icon Diğer 1 yorumu gör

Emre1995   ?
Emre1995   Bu attığın ne
Emre1995   Hiç biiiy anlamadjm
Emre1995   Evet 😂
Emre1995   Garip garip şeyler geliyor bana😂

En beğenilen Paylaşım

1071 Malazgirt ve 1922 Büyük Taarruz Zaferimiz kutlu olsun... Bu topraklarda yaşayan kardeşim, Atalarının akıttığı kanla ve verdiği canla yaşamaktasın. Tüm şehit ve gazilerimize saygı ve minnetle...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hiçbir şey göründüğü gibi yada yaşandığı gibi değildir. ❝Herşey hatırlandığı gibi...❞ ϟ



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gariptir, Kendi hatalarını düzeltme cesareti olmayan insanlar başkalarının hatalarını eleştirerek huzur bulmaya çalışırlar


KızıL £Lma 🧡   🤣🤣🤣
Erdalc   yaptigi hataları kendisinin dogrusu gordugu icindir
Erdalc   Gonca, herkes kendi hatalarini düzeltirse alsana yalancı cennet derim
KızıL £Lma 🧡   erdal sende haklısın
Erdalc   tsk

En beğenilen Paylaşım

Instada Bi şarkı dinledim...sikt!r sikt!re bay bay yabancı şarkı bu yılın sarkisiynis 🤣🤣🤣


GöKHaN1983   Onu biliyom dinlemiştim ama bu disko şarkısı olur
GöKHaN1983   Bi yaz YouTube dinle
GöKHaN1983   Zoruna diye Bi kadun
GöKHaN1983   Dinledinmi

En beğenilen Paylaşım

Mrb.. herkese.. 🥰🥰🥰💞🥰💞💞



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Vay be kendim hazırlyacam kahvaltıyı bugün neyse ki yumurta kızırtabiliyorum 🤦‍♂️😃


comment icon Diğer 102 yorumu gör

•°√Déja vu°•√   Bakalım 🙄
•°√Déja vu°•√   Anlatıyorlag kuzenler amcalar orda 🤦‍♂️😃
•°√Déja vu°•√   Ere o Mesele 😃
•°√Déja vu°•√   Oxırıb iyi geceler 🙋‍♂️🙏
•°√Déja vu°•√   🤝☺️

İlgini Çekebilecek Yazılar

İstanbul bayanlarla tanışma ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda İstanbul bayanlarla tanışma gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.