|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

İslami sohbet odaları İle İlgili Paylaşımlar

İslami sohbet odaları ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama terimi için aşağıda görebileceğin gibi bazı üye gönderileri sunduk. Yapacağın alakalı paylaşımlar sonuç listesinde bu şekilde görünür. Bu sayede profilin daha çok üyenin dikkatini çeker ve daha fazla ziyaret alırsın. O halde iyi ve farklı paylaşımlar yaparak üyelerin ilgisini ve odağını kendi üzerinde toplaman için büyük bir fırsat seni bekliyor. Etkili ve farklı paylaşımlarınla göz doldurup üyelerimizin arasında bir yıldız gibi parlayacağından hiç şüphemiz yok. Hadi kendini tutma!..

En beğenilen Paylaşım

Ah shit. uzun süre sonra tekrar burada sıkılmak güzelmiş sadfafs😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Selam millet iyi bayramlar


TᑌᗷIᔕ🎭ᑕEᑎK   A selam iyi bayramlar

En beğenilen Paylaşım

Nereye doğru yürüyorduk 🚶🚶🚶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

dünyayı güneşin etrafında kim döndürüyosa yanlız onun kanunlarına uyarım. HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN HAYIRLI AKŞAMLAR


Karşıyaka lı   İyi aksmalar abim
sessiz adam 1907   Saol cemalim

En beğenilen Paylaşım

Artık şebekemle bna azcık huzur verin uzak durun...😂


comment icon Diğer 6 yorumu gör

༺💛αsi вiя кız❤༻   Ablacım senide şebekeye alamı😂😂
༺💛αsi вiя кız❤༻   Admin koltuğuda bi paylaşılamadı getti😂
༺💛αsi вiя кız❤༻   Ele başı bnm😂😂
༺💛αsi вiя кız❤༻   😂😂😂😂
❤️n❤️e❤️h❤️i❤️r❤️   Tm kurun sebekeyi 😂😂

En beğenilen Paylaşım

aq Allah rızası için amcalar abiler şu sapık fln konuşanlar bi uzak dursun lütfen doğru düzgün arkadaş olcak insanlar yazssin 18 yaş altı olanlar knk sevgilim var arkds olcaksan konusalm bide doğru düzgün şekilde kardşm😂❤️


ahmetzng0   tmm gel dmye
iamaleyna   yaş kaçtı bro dmsixksjd
ahmetzng0   19

En beğenilen Paylaşım

Gidiyor yılların aşk kendine iyi bak artık yokum gözbebeğim tüm aşklardan ırak. Aynı istediğimiz gibi tüm gözlerden uzak. Gitmekteyim sevgilim ben #KENDINEIYİBAK...


{Elîf}   O gitti ama...
{Elîf}   Gelenler gideni elbet aratırmış..
{Elîf}   Sende ki uğurlanan iyiymiş bendeki de sürekli affeden... gerçekten de hep aynısı oluyor bunuda iyi biliyorum öğrendim sonunda...

En beğenilen Paylaşım

❝Ânı yaşa❞ tabirine inanın, #mutlu olmayı ertelemeyin. Zira, canınızın istediği zaman ölmeyeceksiniz... ϟ



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ELİTTEKİ SON DURUMUM 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️


comment icon Diğer 5 yorumu gör

ÇİRKİNNN🤪   Elif 🤔🤔🤔🙄
Elif31   Ne😂
ÇİRKİNNN🤪   Benimi savunuyon onumu 🤦‍♂️😂😂
Elif31   Ikinizide😁
ÇİRKİNNN🤪   O nasıl oluyor acep 🤔🤔

En beğenilen Paylaşım

𝔻𝕖𝕘𝕞𝕚𝕪𝕠𝕣 𝕓𝕒𝕫𝕖𝕟 𝕦𝕘𝕣𝕦𝕟𝕒 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕝𝕕𝕦𝕜𝕝𝕒𝕣𝕚𝕞𝕚𝕫.!



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Survıvor da muay thai cı varmış benim daha yeni haberim oluyor 😂


Karşıyaka lı   Ne olum pek izlemem şimdi denk geldi öyle 😂
Karşıyaka lı   Öyle görünüyor 😂

En beğenilen Paylaşım

Merak edenler olmuş beni;Bir kaç gün girmek istemedim Allah razı olsun sağolun burdayım🙂🤗


comment icon Diğer 22 yorumu gör

Elif31   Bilmm soruyom bir şey yok diyor😒
Elif31   Iyi geceler😊😄
Elif31   Yeni uyandım bn😂💤💤
Elif31   Tövbe niye😃
Elif31   Ohh iyiymiş😊

En beğenilen Paylaşım

Selamun Aleyküm 😎


comment icon Diğer 3 yorumu gör

️XeCuTioNeR️10   Sağol kardeşim
{Elîf}   A slm abisi 🤗🙏
️XeCuTioNeR️10   A. S kardeşlerim nasılsınuz 😁
️XeCuTioNeR️10   İyi bende çay içip çekirdek çitliyorum, 😁
️XeCuTioNeR️10   Sağol kardeşcan😂

En beğenilen Paylaşım

Hayırlı cumalar 😊



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Paylaşamıyoruz seni kanka 😂



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

İslami sohbet odaları ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda İslami sohbet odaları gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


Corroca Bilişim Teknolojileri A.Ş. Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.