|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

dating siteleri İle İlgili Paylaşımlar

dating siteleri ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Öyle görünüyor ki aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu içerikle yeterince ilişkilendirilmemiş. En ilişkili paylaşımı yaparak tüm dikkatleri profiline çekmek için altın bir fırsat. En güzel gönderiyi oluşturarak, paylaşımına bir çok beğeni ve yorum toplayabilir, insanların seni fark etmelerini sağlayabilirsin. Bu sayede yeni insanlar yanıyarak renk katmış olursun hayatına.

En beğenilen Paylaşım

HAYIRLI CUMALAR MÜSLÜMANLAR



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Acayip yorgunum



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

En sevdiğiniz anlamlı sözleri yazın tüyo alalım 😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Biz aşkı meleklerden çaldık birbirimize sımsıkı bağlandık🎶👫💜🤗


comment icon Diğer 2 yorumu gör

TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Aşkkk coşmuşsun 😊😍
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Aminnn bal suratlm sizinde işallh
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   En çok sen hak ediyosun kankam bilysn dimi 🤩
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Güzel yürekli kankam seviyorum seni 😘😘😘
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   💜💜🤗

En beğenilen Paylaşım

İçmem bir yudum senden kerbelada su olsan 🎶😌


¿ Musa ¿35   Ezqi Burasi Neresi

En beğenilen Paylaşım

Bu saatten sonra ben başkasını düşünerek yazarım, sen de üstüne alınarak okursun.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🇹🇷



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Birkaç sıkıntıdan sonra bomba gibi döndüm. Her şey olur ama gülmekten asla vazgeçmem... 👍🙏🏼💟


comment icon Diğer 8 yorumu gör

Canan035   Benmiii 😮 yok daha neler... 😊
¿ Musa ¿35   Saka Yapiyorum Ya😂😂😄
Canan035   Biliyorummmmm deli. 😏😊
¿ Musa ¿35   🙃😊
pkr3595   Bomba değilsin ya pimi çekilmiş el bombası gibisin mübarek 😂

En beğenilen Paylaşım

Eymen denilen veya yasin görkem denilen dengesiz insan şimdi Ayşe erman nicki ile gelip salak salak paylar yaparak mı intikam alıcan Aciz insan jajajjajaja salaksın zaten biliyorduk da bu kadar olduğunu bilmiyorduk hajaha 44 yaşındaki pedofil sapık hemde topsun hahahahhaha.... Özelden küfür etti direk anladım yazışından hahahahaha şimdide top kılığında geliyor hahahaha milleti adminim diye kandırıp ortam edindi aklı sıra ban yiyince aklı sıra hahahha böyle geliyoe yüz yokki elit aşk da barınamadı adam yerine koymadılar buradaada barınamadı hahhaha etekli seni 😂😂😂


Özgür Atuk   ahahahhahhah top 😃😃😃

En beğenilen Paylaşım

Herkese iyi geceler mutlu sabahlara.


Bora N   Yüzüme mi sürecem
Bora N   İkiye bölelim biskiviti ağzıma kremi yüzüme olar mı
Bora N   Tamam iyi geceler kardeşim 😁
Bora N   Eyvallah güzel kardeşim 🙏

En beğenilen Paylaşım

🎲



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İnsan dediğin yüreğiyle, inceliğiyle insan olmalı. 🍁


comment icon Diğer 29 yorumu gör

⚪Karakartal⚫   Dimi 😂😂 yanaktan olsa vermez işi çözdüm 😂😎
⚪Karakartal⚫   Fazlaca şeker yükledim 😂
⚪Karakartal⚫   Napim çok tatlsn opmesem olmzdi😂
⚪Karakartal⚫   Öptüm yavrum görüşürüz seni seviyorum 😍😘
⚪Karakartal⚫   Tabi😍😘

En beğenilen Paylaşım

Hey millet 🤚 normalleşme sürecinde korona vaka sayısı artmış meğersem tüm koronaları kapatmışlar 🤭 desem linc yermiyim 🙄🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️


comment icon Diğer 2 yorumu gör

Büşra Büşra   Ben hep dışardaydım bu arada 🤭😁😂
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Takmalisin sakaya gelmez bu is🙄
Büşra Büşra   Arkadaslar bu iş ciddi bir mesele Maske ve mikrop kırıcı dezenfektan mutlaka kulanmalısınız
Büşra Büşra   Vallahi ben eldivende aldım günlük değiştiricem ki ben kıritik sıralamada ikinci sıradaymışım çok endiseliyim
Büşra Büşra   İsim var mecbur bırakıcak durumda degilim rapor almak icin heyeti bekliyorum

En beğenilen Paylaşım

hep beraber sigara yakalım o zaman 😁😁🚬🚬🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hayata bir not. Bir gönülü kazanmak için elinden geleni yap.



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

dating siteleri ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda dating siteleri gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.