|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

arkadaş ara bul İle İlgili Paylaşımlar

arkadaş ara bul ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Öyle görünüyor ki aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu içerikle yeterince ilişkilendirilmemiş. En ilişkili paylaşımı yaparak tüm dikkatleri profiline çekmek için altın bir fırsat. En güzel gönderiyi oluşturarak, paylaşımına bir çok beğeni ve yorum toplayabilir, insanların seni fark etmelerini sağlayabilirsin. Bu sayede yeni insanlar yanıyarak renk katmış olursun hayatına.

En beğenilen Paylaşım

Keşke şu an yanimda olsan Burun deliklerine zeytin tikasam zeytin burunlum desem sewgulüm 😁


TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   😂 😂 😂
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Bilge ben boyle sevicem 😂
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Gaye ivet ben yaparsam oluyo😂
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Gaye Burun ölçsune bagli 😂

En beğenilen Paylaşım

Aynı kişi beni de engelledi le benim de arttı bir kişi daha. Emme bu profesyonel profile girmeden engelledi volla 😄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Wın analizinde yine %100 performansım 145 seviyesi güzel 😎 yatırım tavsiyesi değildir.


bAlbAZaR26   kaça çıkacak 0.30 görür mü

En beğenilen Paylaşım

Ne çok severmisim seni hemde deli deli


TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Canımm naslsn 😍
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   İyiym kuzu bakim dedim bi 😘
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Değerlmsn ❤️
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Bende çok özledim kuzum seni

En beğenilen Paylaşım

Yeni insanlar lazım 🤗ama güzelinden 🙏🙏içi güzel olsun🙏


Zafer altan   Allah büyük 🙏🙏şükürler olsun sağlıklı kıldığı sürece nasipinizde varsa o sizi bulacak sabır ya sabır
Zafer altan   Amin
Zafer altan   Arkadaşlar sitemkar olmayın 🙏 nasipten öteye geçilmez Allah kalbinize göre versin nasip eylesin

En beğenilen Paylaşım

Herkesin bir derdi var işte kimi anlatır dilini yorar kimi susar yüreğini yakar...😒🌼


《~Rebellious _Girl~ 》   Bnde dert olmaz demedim😒
《~Rebellious _Girl~ 》   Al fre senin olsun😒

En beğenilen Paylaşım

Çok sıkıcısın keşke ölsen😒


UFUKBeşiktaşk   Dede benmi.😁😁
TAC MAHAL   Senin vaktn geldi zaten😂
UFUKBeşiktaşk   Dede sen 78 yasindasin ama ilk sen 😁😁😁
TAC MAHAL   Heç belli olmaz 😂
UFUKBeşiktaşk   Demwk yasini kabul ediyorsun ki belli olmaz yazdin.😁😁😁😁

En beğenilen Paylaşım

Selam 🙋‍♂️


__𝗘𝗥𝗘𝗡_𝟬𝟲   A.Selam Halil abi
╤√iGLe   Akşam oldu kanka 😂
TAC MAHAL   Sağolun Canlarım😁
TAC MAHAL   Nassımız bakem😁

En beğenilen Paylaşım

Ttek tabanca takilmaya alisti bu yürek✌


🌼 BüşraBüşra 🌼   Tabancanın mermilerini ne ara boşaltıyorsan artık 🤭😂

En beğenilen Paylaşım

İyiliği yalnız iyiler anlar. Fakat, fesatlığı herkes... ϟ



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Nerede fenerciler 🤔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Rıfkıye cik 😂 😂 gitti yunusun hahahha asi kız kaptı elinden yunusu 😂😂😂 ayrancı jandarma karakoluna yakın oturuyor asi kız da 😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Akşamlar biz iyiysek aydınlık.Gündüzler biz kötüysek karanlık..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

"Deli Yazar" kalbimin tam ortasında.🥀😍😃


🌾KaraGözllü🌾Rabia💛   Sanatçı kendime benzetiyorum abim kalp olarak🙂 sesi huzur veriyor hisslerimi beste yapıyir 🤗
🌾KaraGözllü🌾Rabia💛   Azeri Sanatçı"Deli yazar" abim😂
🌾KaraGözllü🌾Rabia💛   Yok Estağfurullah dinle abim 🙂

En beğenilen Paylaşım

GÖKHAN GÜNEY SÜPER SÖYLÜYOR ARAPÇA BERDE, BERDE ZATEN HATAY SAMANDAĞLI ARAP 😊😊😊😊



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

arkadaş ara bul ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda arkadaş ara bul gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.