|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

ankara arkadaşlık sitesi İle İlgili Paylaşımlar

ankara arkadaşlık sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama kriteriyle alakalı harika fikirlerin olduğunu biliyoruz. Aklından geçenleri üyelerimizle paylaşmak ister misin? Gördüğün listede bu arama terimi ile ilişkilendirilen bazı gönderilere yer verdik. Görebileceğin gibi etkileşimlerini bu yollarla arttırabilme fırsatın her daim var. Bol bol paylaş beğen ve yorum yap.

En beğenilen Paylaşım

Merhaba Kahve içmek isteyen var mı 😄


Halit Irmak   Kinseee yok muu ??
Halit Irmak   Nerdesin gelll

En beğenilen Paylaşım

Sevmek her dilde güzeldir, yeterki yürekten olsun.🍂


comment icon Diğer 5 yorumu gör

༺💛αsi вiя кız❤༻   Tmm😭😭😭😭😭😭😭😭
⚪Karakartal⚫   Kıyamam ağlama abisi
༺💛αsi вiя кız❤༻   Ağla dedin ya😭😭😭
⚪Karakartal⚫   Şaka yaptım 😒
༺💛αsi вiя кız❤༻   Tmm tmm ağlamıyorum abisi😂

En beğenilen Paylaşım

At hırsızı Vitrine Çıkmış🚬🚴‍♂️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

canım sıkılıyor


anil94   canını sıkma sen. her gecenin bir sabahi var
anil94   canını sıkma sen. her gecenin bir sabahi var

En beğenilen Paylaşım

İçim bir cinayet mahalli, söyle kaktüslere konuşmayı kim öğrettiyse katil o "Epilya"...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Heh işte #Didem sen bu yvşk için #Eymene çok kötü yakıştırmalarda bulundun insan o kadarda ön yargılı olmaz 😏😏😏


comment icon Diğer 2 yorumu gör

༺💛αsi вiя кız❤༻   Bebeğim sana dedik o yapmaz diye ama sen kalite asla tesadüf değildir dedin
Kız Kulesi   Evett ama ben tanımıyorum. Tanımadıgım insanı nerden bileyim bana yazdıgı seye bakarak öyle söyledim ben. Neyse kandil günü bi pislikten arınmış olduk 🙏🏻
༺💛αsi вiя кız❤༻   Aynen şükür
Aslan24   Selam asi
Kız Kulesi   Amin 🙏🏻

En beğenilen Paylaşım

Günaydın ☀️🚬


comment icon Diğer 4 yorumu gör

Yusuf 35.   Günaydın abimm🙋‍♂️🚬
Dağlar kızı   Günaydin
Yusuf 35.   Günaydın Dağlar kızı 🚬
İki Yabancı (Baz)   Günaydın ✋
Yusuf 35.   Günaydın abi🙋‍♂️

En beğenilen Paylaşım

a..k Hüseyin yani ne ariyon profilimde a..k rüyanda beni mi gördün skhfsk



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hayır Büşra devam etmiyo


Büşra Büşra   Ya anlamıyorum bu beyinleri neyin kafası bu
Zafer altan   Zoruna gittiyse eğer, sonra dideme sardı
Büşra Büşra   Devmı ediyor hala ya
Zafer altan   Yok canım benim etmiyo emin ol

 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

UNUT"...! Diyorlar ne de kolay söylüyorlar... kurşun kalemin yazdığını silince bile izi kalıyor beyaz kağıt'ta...kalbe "CAN" diye yazılanı nasıl sileyim iki satırda...!💔🍷


《~Rebellious _Girl~ 》   Silinmez be güzelim
《~Rebellious _Girl~ 》   O zmn silinir ama inşallah ölünceye kadar o kalır kalbimde ömrümün sonuna kdr onu sevmiş olurum
《~Rebellious _Girl~ 》   Değer

En beğenilen Paylaşım

Vitrin Gene Sap Dolmuş 😂



 İlk yorumu sen yap!
Semanıl   Güzel sayı

En beğenilen Paylaşım

Spor salonu açılsa da antremanlara gitsek



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🙄


comment icon Diğer 19 yorumu gör

_Derya 🧚‍️   Miyavla bakimm
_Derya 🧚‍️   Artık çok geç zfzfxfxx
_Derya 🧚‍️   Kükreee zxz
Rulet   Daha akşama var ghklghlkx
_Derya 🧚‍️   😂😂😂😂😂

İlgini Çekebilecek Yazılar

ankara arkadaşlık sitesi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda ankara arkadaşlık sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.