|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

arkadaslik sitesi bedava İle İlgili Paylaşımlar

arkadaslik sitesi bedava ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar senin yapacağın paylaşımdan daha ilgi çekici olmayacaktır bunu biliyoruz! En alakalı ve ilgileri üzerine toplayan paylaşımı senin yapmanı istiyoruz. Bu sayede en renkli ve farklı profil senin olacaki profiline giren bir daha çıkmayacak. Anasayfa paylaşımları sosyal etkileşimin olmazsa olmazıdır. Kendini tutma ve renkli dünyamıza bir renk de sen kat!..

En beğenilen Paylaşım

ben yokken dünyayı kurtardınız mi 😁😁


Burki_xL!   Kankam marsı ele bile geçirdik 😅
emrecan ^_^   Nasıl kanka hayat varmı kızıl topraklarda 😁
Burki_xL!   Kuru yer, bi halt yok 😅
emrecan ^_^   buralar da öyle bom boş 😁

En beğenilen Paylaşım

Tubiş naber 😄hiç denk gelemiyoruz bu aralar


TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   😂Köye kaçtımm🙈
EKBER_99   En iyisini yapmışsın 😄👍
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Aynen 😅

En beğenilen Paylaşım

Güzel bir anı olarak kalmayı dahi becere medin



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Buradan beni Göremez🤣



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

iyi geceler herkese...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Dostum teşekkür ederim 🙏 ☺️ hediye için 🤗


{Elīf}   Rica ederim dostum😊😊
EKBER_99   🤗🤗🤗🤗🤗
EKBER_99   Elif baş harfini yazdım bak 😂
{Elīf}   Rica Ederim kuzum 😘
{Elīf}   Dostum teşekkür ederim 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

En beğenilen Paylaşım

Başına geçirmiş Bi çul sorsan kapalı gewşek kocakarı #eliff sen o ayakları geçç.. Avvvkkk


C£MO   tamam uzatmayın
BURAK_0674   Canozum musun nesin harbi cirkef kariymissin
{Elīf}   Ssn hayırıdır
{Elīf}   Senin bana karışmaya hakkın bile yok

En beğenilen Paylaşım

bunuda dinleyen Kizla sevgili olmak istiyorum çünkü aynı zevkteyiz 😁🚬🌿



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

#AyazBabayev 🎵🎤 #Möcüzə Payda gördüm. Harikaymış.👏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Mersin de arkadaslik yapacak varmı?



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

#Kankimmmm çok teşekkür ederim bidenem hediyen için..😍😘😍


《~Rebellious _Girl~ 》   💋💋💋💋💋💋💋❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋💋💋

En beğenilen Paylaşım

Dediler ki...Nasıl sevdin uzaktan birini dedim ki...Eli Elime Değmesede Gözü Gözüme Değmese de..."Yüreği Yüreğime Değdi" Ben Onu Yürekten__SEVDİM__


comment icon Diğer 26 yorumu gör

kabasakal42   sen bari yapma 🤪🤪🤪
kabasakal42   sen yap hasan sorun yohhh😁😁
{Elīf}   😂😂😂
{Elīf}   Bilmiyorum ki😂😂
kabasakal42   adamsin kardesim 😁😁😁

En beğenilen Paylaşım

Sevgililer gününe bn hariç herkes sap giriyor😂😎😜


comment icon Diğer 14 yorumu gör

༺💛αsi вiя кız❤༻   Güzel fikir neden olmasın
༺💛αsi вiя кız❤༻   Sercan ya😂😂
༺💛αsi вiя кız❤༻   He sanki ev Hediyesi alıyor 😂
༺💛αsi вiя кız❤༻   Allah sizi napmasın😂
༺💛αsi вiя кız❤༻   Amin😂

En beğenilen Paylaşım

Sitede engelleri kaldırdım bilginize 😂😂😂


comment icon Diğer 18 yorumu gör

《~Rebellious _Girl~ 》   Sorry😒
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Eda engelli bende göremes 😂
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Aramı bozuyonuz kızla 😂
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Sora siz iyisnz ben kötü oynamıyom ben😂
╤√iGLe   Manyak ya 😂 😂

En beğenilen Paylaşım

İlkay abi Ölüm sayısı olarak İtalyadan Daha Öndeyiz diypr doktor ciddimi bu


comment icon Diğer 4 yorumu gör

Özgür Atuk   bitek ben kalcam dünyada hahajaja
Özgür Atuk   hepiniz ölceniz yazık ya 😃
╤√iGLe   Kazık dik sen dünyaya hahahsh
Özgür Atuk   abi dünya malı dünyada kalır ya 😃😃
Özgür Atuk   ahahhaa o izden şey ettim ben 😃

İlgini Çekebilecek Yazılar

arkadaslik sitesi bedava ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda arkadaslik sitesi bedava gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.