|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Arkadaş İle İlgili Paylaşımlar

Arkadaş ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar üyelerimiz tarafından zaman içinde duvardaki yerlerini aldı.Aradığın bu anahtar gurubunun hakkında senin ne düşündüğünü merak ediyoruz. En etkili ve ilginç paylaşımı sen yap ve herkes seni bulsun. Yeni insanları hayatına katmanın en etkili yöntemi onların dikkatini çekmektir. Paylaşımlarınla fark yarat ve bir adım öteye geç. Dikkat çekici karakterinle etkileyemeyeceğin üye kalmayacak..

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar kusura bakmayın ama gaye ile bir yola girdik umarım sonu hayıra gelir..


comment icon Diğer 1 yorumu gör

GA¥E   Hayır olur inşallah canım ❤
GA¥E   Sağolun arkadaşlar 🤗
Barış Serin   Hayirlisi olsun abi 🙏
Karşıyaka lı   vatana millete hayırlı olsun😂
GA¥E   Darısı başına cemocan 😁

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar herkese hayırlı ve sağlıklı günler gününüz aydın olsun 😊😊😊



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar ben bu siteyi kapatma kararı aldım sizleri tanımak we sizlerle arkadaşlık kurmak güzeldi, burda çok iyi insanlar tanıdım hepinizin arkadaşlığı dostluğu kardeşliği unutulmayacak, HEPİNİZ HAKKINIZI HELAL EDİN, benden yana helali hoş olsun ALAH'A EMANET OLUN.. 🙏🙏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar bişi sorucam.. WhatsApp son gorulme gözüküyor mu sizde?


Sarisinkiz   Açıksa gözüküyor kapalısa karsı tarafında göremesın
Sarisinkiz   😂😂
Sarisinkiz   Bılıyorummm 😂

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar bi sorun bakim Didem beni niye engellemiş merak 3ttim 🤷‍♂️


Kız Kulesi   yanlislikla engellemisim 🤣
Zafer altan   Yav heryere haber saldım dedim boldu 😒😒😒

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar paylaşımlarımızı beğenmek yerine bunu yoruma koyun kim beğenmiş anlarız👍


Volkann35   Teşekürler abla

En beğenilen Paylaşım

MRB Arkadaşlar Coronadan Dolayı İşinden Olan Ve İşe ihtiyacı Olan Yakinlarınız dDostlarınız Varsa Bana ulaşın Yalan yanlış İnsanlar Yazmasın Rica Ediyorum


Src1910   Terbiyeni bozma ben insanlik yapmaya calışıyorum
SestosesSedat   Nedir bu
SestosesSedat   Src bu arkadaşım şaka sever takılma üsluba
SestosesSedat   Bilmiyor yeni arkadaş ondan

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar inşallah yarın Ramazan Bayramının ilk günü huşu içinde geçireceğiz dargınlık olmamalı hepimiz biliyoruz ki hata yada kırdığımız birileri var bayramı küskünlük içinde gecirmeyelim burda sanırım yaş olarak herkesten büyük benim bu vesileyle herkesin bu pay altında kırgınlığı bir kenara bırakıp dostluk arkadaşlık adına birlikte güzel günler güzel bayramlar geçirelim İnşallah 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏


《HIN◇GIV》   Şimdiden hayırlı bayramlar dede🙏
SestosesSedat   Murat eyvallah kardeşim 🙏
SestosesSedat   İlkay maaş almadım ki😂😂
SestosesSedat   Buna eminim zaten hesap açmadin bundan belli

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar şu kızın dediğini yapın da takip ettiği sahte hesabı şikayet edin çokmu zor😡😡


《HIN◇GIV》   O nerde göremiorum
Eliffff31   Saol abi😭😔🙏 tşk ederim

En beğenilen Paylaşım

Ne virüs bu Arkadaş : Ayasofya açılışında ortaya çıkmıyor ,Kafaya çay atma Partilerinde sorun yok ,Toplu açılışlarda da sorun değil ama iş protesto yürüyüşü veya Bayramlara gelince hortluyor bu virüs!Bunlar resmen bam telimizle oynuyorlar. ayıptır. ayıp.👥


💙EFSANEVİ🦂1907💛   virüs gelmiş bahane yalan söylemek şahane 😂😂😂
MuhalifTermo   Valka şüpheleniorum artik kesin bu viruse rüşvet verilmiş yandas takimina gecmiş yoksa mantikli bir aciklamasi olamaz😕

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşıma yarın test çözmeye gitcem anneme diyorum kesin yaşanır bu diyor kadın bile anlamış bizi artık😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Arkadaş lar az biraz öteye kayın şansıma tükürecem üzerinize gelmesin🚬🖐



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar bu hayırlı mübarek günde mevlam bu salgın illerinden ümmeti Muhammed'in kurtarsın hepimize hayırlı kandiller😍😍😅


🌼 BüşraBüşra 🌼   İnşaALLAH
HarBİ_GeNc59   Büşra hnm kandilin mübarek olsun en güzel günler senin olsun
🌼 BüşraBüşra 🌼   İnşaALLAH temiz ahlaklı ALLAH'anına kul olan kullarını ALLAH cemil cümlemizi sinde
HarBİ_GeNc59   Amin bir mukabele ağzına yüreğine salık
HarBİ_GeNc59   Slm

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar İyi akşamlar Hoş sohbetiniz için Teşekkürler🌃


ꪑꪊrat..°°   teşekkürler

En beğenilen Paylaşım

Bilgilendirme: Arkadaşlar Panda karısı hesap acıp aklı sıra beni karalamak icin oyunlar hazırlıyo yanına iki şakşakcı alarak bu oyunu pohpohluyo benim ifsayla isim olmaz beni bilen bilir link yaparım sponsora koyarım benim adım veya baska bir konu gecerse BEN DEGİLİM #Panda ve yalaka tayfasıdır isteyen istedigine inanabilir özgürdûr bu ucuz oyunlara gelmeyin sadece mantık yürütün panda ve saz ekibi gelmeden önce ifşa muappetide yoktu kavgada ucuz adamların ucuz oyunları ama fark etmez DOGRU DUVAR YIKILMAZ


comment icon Diğer 5 yorumu gör

£𝐫𝑒Ň_06°°   Elit bozuntusu insanlar lavilde geziniyor erkeğin ka şarı bunlar😊
C£MO   insallah bu seferde bana yanlişın olmaz eren
£𝐫𝑒Ň_06°°   Yok bilader ben kapattım odefteri bilader Hatıralar geride kalir Bak bu lalerin bizi ilk okul talebesi görüyor bunları Oyun parkına göþurcem bilader😊 orda oynasinlar😊😂
C£MO   bunlar skypeden konusup planlayıp öyle geliyo ama fark etmez insan oglu açık verir elbet elittede kesin bana oyun oynucaklar ya adıma isim acarlar yada ucuz ucuz oyunlar iste
£𝐫𝑒Ň_06°°   Oyunları Arka mahallelerinde oynasinlar bilader burası onlara dar GELİR Hak edene hakkını vermek Bir fakiri giydirmek kadar sevaptır😊

İlgini Çekebilecek Yazılar

Arkadaş ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Arkadaş gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


Corroca Bilişim Teknolojileri A.Ş. Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.