|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Chat sitesi İle İlgili Paylaşımlar

Chat sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Senin de bu anahtar kelime ile alakalı paylaşmak istediğin bir şeyler var mıdır? O halde ne duruyorsun? Hislerini paylaş ve harekete geç. Anasayfada yüzlerce üye paylaşım yapıyor, gönderileri beğeniyor ve yorumlar bırakarak birbirleriyle sosyalleşmenin doruğunda etkileşim sağlıyorlar. Sen de aralarına katıl ve hayatına hiç olmadığı kadar değişik renkler katmak için harekete geç.

En beğenilen Paylaşım

Gülü seversin sevmezsin ayrı konu da dikene katlanmak zorunda değilsin dikkate al yeter..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Selamlar #Hayırlı Akşamlar Herkese 🍁🍁🙋🏻🙋🏻



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Allahtan Gelene Razi Olursak Allahta Bizden Razi Olur



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Aynı dili değil aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir.🙏🌹



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

😱😱



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

💪💪🫁🫁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

2016 😈😈🤪🤪😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Yüreğim şeffaftı aklımsa deli.. 🎶🎶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kaşına gözüne tutuluyorum bı sözüne donemiyorum özüme al kalbimi ser yere bı kaçıp gel de yanıma yanıma çaktırmadan gir kanıma kanıma 😍🙊🙈🎵 #EceMumay



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Birinin önceliği değilsem hiç birşeyi olmayı tercih ederim.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

demlerim oldu son akşamlarda bir nefeslik istemsiz..🌪🌬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

günaydın


Erdalc   Günaydın

En beğenilen Paylaşım

Gel pisi pisi 😂😂😂


Scorpion 35   Yok lan dün aslan lar kedi olmuş mama vercem 😂😂
Scorpion 35   Aç kalmasinlar knk dimi ama 😂😂
Scorpion 35   Yani
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   Sizde bizle derbiye çıktığınızda muhabbet kuşuna dönmüştünüz ama biz sesimizi çıkarmamıştık😒😒

En beğenilen Paylaşım

Ne kadar eksik o kadar iyi bi çoğu bu yolda bozdu kendini Para şan şöhret aklı gitti enayinin Ati muti tas tas benle kalın, duyun beni Anlamazlar onlar keke çözemez bizi Anca yargılarlar bizi anlamaz onlar Çünkü hokkabazlar bizimle anlaşamazlar Korkaklar onlar bizi durduramazlar Susturamazlar bizi susturamazlar🎶bu şarkıyı salamıyorum😂


comment icon Diğer 48 yorumu gör

dilara34.34   bide bilmediklerin var azad onları duysanız zaten acırsınız bana hak verirsiniz davranışlarıma
Azad001   Herkes kaderini yaşar umarım her şey senin için güzel olur dayımın kızı
dilara34.34   benim niye aklıma geldiki ya nerden nereye geldi konu
Azad001   En büyük dertlerini ve sırlarını böyle yerler de söylüyo insan zaten kimse kimseyi tanmyo ordan gelmiştir
dilara34.34   kötü anılarımı hatırladım emeği geçen herkese teşekkürler

İlgini Çekebilecek Yazılar

Chat sitesi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Chat sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.