|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

bayan bulma sitesi İle İlgili Paylaşımlar

bayan bulma sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.

En beğenilen Paylaşım

Maviydi hayaller🎇



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Her ne kadar seni çok iyi anlayan insanlar da olsa yalnızlık içine işlemiştir.🌺


comment icon Diğer 19 yorumu gör

Çağlaಠಿ_ಠEylül   Amin Magnum 😅
Gfbysn️   Senide aracı yaptık kusura bakma ltfen 😄
Çağlaಠಿ_ಠEylül   Estağfurullah yasin alıştım ben ya rahat ol 😃
Çağlaಠಿ_ಠEylül   En güzeli biliyon mu🙂
Çağlaಠಿ_ಠEylül   Katılıyorum ☺️👍

En beğenilen Paylaşım

iyi Geceler Allah rahatlık versin 🙏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kime yürüsem acaba sıkılıyorum 🤣🤣😝🤣😝😝😝


comment icon Diğer 23 yorumu gör

D a r k..   Ben her gün peiçim aq boşa mı yetim büyüdük peçlik o işte 🤣 kimsesizlik peçlik işte 🤣
Aykute55   Yav olum 2 de bir şu lafı söyleyip durma 😏
D a r k..   Söylerim 🤣
D a r k..   Kim umrumda aq hayrola biladel 🤣
Aykute55   🤬

En beğenilen Paylaşım

Biz papatya yoluyoruz seviyor mu sevmiyor mu diye. Hayatta bizi yoluyor aslında, dayanacak mı dayanamayacak mı diye..... 🤔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Maalesef ki salak dolu... kısa süreli iliski ne? parası olmayan zavallı çöplük yığınları 😂


maksp   Kısa süreli uzun süreli.. Başlamadan bitirmişler 🤦🏾
09ferhat   paralı olan adamları soy sende kandır paralarını ye tam senlik 😀

En beğenilen Paylaşım

karnım ağrıyooo🤒😷


comment icon Diğer 11 yorumu gör

dilara34.34   soğol gayemm
dilara34.34   sağol serzer3301
SancakBeySedat   Geçmiş olsun kardeşim 🙏
dilara34.34   sağol eflinimm
dilara34.34   sağol abi

En beğenilen Paylaşım

bunlar nasıl kardeş dayak yememi istiyorlar😅😅😅😆


Scorpion 35   hadi len ordan😅😅😅
Scorpion 35   bilem dolanıyor burlarda😁😁😁

En beğenilen Paylaşım

Gara çekirdek gibisin çitliycem seni 😂😁🤣



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Psikiyatr şart diyorum inanan yok bana🤧


sudenaaazzz   kimin için😁
sudenaaazzz   mantıklı 😁

En beğenilen Paylaşım

Önce değerli olan sensin



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Slmlar 😊🙏


❤️n❤️e❤️h❤️i❤️r❤️   Tskler 😊
Sü_per_men   Selamlar nehir
❤️n❤️e❤️h❤️i❤️r❤️   🙏🙏

En beğenilen Paylaşım

ulan ne yoruldum bu gün be


ozguratuk   kim üzdü seni
Büşra Büşra   Ula yanlış oldu o yorum
Büşra Büşra   Uzemediler bıkkınlık var 😉

En beğenilen Paylaşım

Efsom tsk💃



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Koskoca sitede herkesin yüzünde yalandan bi maske vay anam vay...👏👌😏


comment icon Diğer 37 yorumu gör

╤√iGLe   😂 😂 Gül hahaha
《~Rebellious _Girl~ 》   Kız mirana noldu😩
《~Rebellious _Girl~ 》   😭😭😭😭nasılllllll
╤√iGLe   😂 😂 İyi etmiş hahajs
《~Rebellious _Girl~ 》   Niyeeee😬😠😡

İlgini Çekebilecek Yazılar

bayan bulma sitesi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda bayan bulma sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.