|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Canlı kamera sohbet İle İlgili Paylaşımlar

Canlı kamera sohbet ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.En alakalı sonuçların bunlar olmadığını biliyoruz. Peki bu aramanla ilgili en iyi paylaşımı sen yapmış olmayı istemez misin? Hadi durma. Bu fikirle ilgili en güzel paylaşımı sen yap ve üyelerin dikkatlerinin senin profilin üzerinde toplanmasını sağla. Bir çok konuda istediğin şeyleri yaz, istediğin resimleri ekle. Fakat önemli olan karakterini yansıtman ve fark yaratman. Bu sayede hayatına yepyeni insanları katman içten bile değil!..

En beğenilen Paylaşım

Birileri size " dua et bana" derse, hayatı ağır gelmiştir. Onu yalnız bırakmayın.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

BOŞ hayatta her şey boş kurulan hayaller söylenen sözler yüzüne gülen yüzler seviyeorum diyen diller boş hangisine inansak bilemem kim seviyor kim sevmiyor bilemem kimse mimseyi eskisi gibi sevmiyor bakışlar sevdalar aşklar boş gerçek aşklar unutuldu ayran gönüllü aşklar doldu önüne gelen herkes sevilir oldu sevdalar gülüşler boş şimdi kimler gerçek kimler yalan her seven oldu sinsi bir yılan söyle senin sevgindemi yalan? mutluluk yalan aşklar yalan hayat boş.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Benim #HAREM tolanın sayınızı bilim karıştıryorum.... 😍😍😂😂😂😂😍😍



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Aklının ucuna oturdum kendimi bekledim; Gelmedim gelmedim gelmedim. - Cemal Süreya -



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Selam gençlik 🙋‍♂️


╤√iGLe   Akşam oldu kanka 😂
TAC MAHAL   İşe gidicem Gel 😂
╤√iGLe   Fulya nın videosu nasıl dı 😂 😂
TAC MAHAL   Fulya mı 🤮
╤√iGLe   😂 😂 😂 😂 Hahahahahahah

En beğenilen Paylaşım

Gece diyorum… Ne güzel kucaklıyor hüzünleri, ya yalnızlık? Siyah bir iplik gibi sarıyor yürekleri. Peki, ya dua? Ah, dua olmasa, nasıl görürdü umutlarımız güneşi?


Sevgiiiiii   Evet teşekkürler😊

En beğenilen Paylaşım

😊😊😊



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

SENİ ZALIMIN GÜZELİ SENİ😈😈😂


çirkinnNn   Nö nö sahura hazırlık 😂😂😈
UFUKBeşiktaşk   Zalimin güzeli varmıydı 😁😁

En beğenilen Paylaşım

Diyelim covid oldunuz, ilk kimi ziyaret etmek istersiniz ?🤪


comment icon Diğer 16 yorumu gör

TAC MAHAL   Ormanda tek başına ayılarla yaşıyor 🥺
Ters açı   İlkaya bir şey mi demek istiyorsun?🤔🤣
TAC MAHAL   Demek istemiş olabilirim😂
Ters açı   Örnek kankasın 🤣
TAC MAHAL   En iyi kanka benim😂

En beğenilen Paylaşım

İnsanlık, Allah’a bağlandığı, Peygambere uyduğu, Kur’ân’a sarıldığı gün kurtulacaktır...🍀


⚪Karakartal⚫   Paşam 🙏
⚪Karakartal⚫   İleri hücum 😂😂😂
⚪Karakartal⚫   Ezgi farkı 😂😎

En beğenilen Paylaşım

Zorla gel baa yürü diyo...😂😂😂😯😯😯


《~Rebellious _Girl~ 》   😂😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

Arayan Mevlasını da Bulur #Panda'sını da mı?.. allam yaa 😅😅🤣🤣🤣


comment icon Diğer 1 yorumu gör

YuzarsiF Panda xL!   Len ben nick değiştirdim bu niye değişmiyor. Site bozuk 😒😒
YuzarsiF Panda xL!   Düzeldi tamam 🙄😂
YuzarsiF Panda xL!   Esasen biliyordum da maksat seni konuşturam 😒😂😂
musti64500   slm
musti64500   nasılsınız
Mrbzn1903   Aleyküm selâm

En beğenilen Paylaşım

İş yerinde yapılan dedikodu... tam bi terapi🙆


YakupBey   O dedikodu deyil İş ahlakı yok de bence onlar icin
E̴.A̴s̴e̴l̴☄   Ne alaka peki?

En beğenilen Paylaşım

#Adminnnnnn yeter daaa yoruldum oynama şu ayarlarla😠😬😡


《~Rebellious _Girl~ 》   Kuma msjları silmekten yoruldum 😂
《~Rebellious _Girl~ 》   Allam ya bide ne yazdıklarını görsen 😬
《~Rebellious _Girl~ 》   Valla resim Fake ona bile yürüyorlar😂

İlgini Çekebilecek Yazılar

Canlı kamera sohbet ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Canlı kamera sohbet gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.