|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Bedava chat İle İlgili Paylaşımlar

Bedava chat ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar senin yapacağın paylaşımdan daha ilgi çekici olmayacaktır bunu biliyoruz! En alakalı ve ilgileri üzerine toplayan paylaşımı senin yapmanı istiyoruz. Bu sayede en renkli ve farklı profil senin olacaki profiline giren bir daha çıkmayacak. Anasayfa paylaşımları sosyal etkileşimin olmazsa olmazıdır. Kendini tutma ve renkli dünyamıza bir renk de sen kat!..

En beğenilen Paylaşım

işte Namık Kemal'i bu yüzden seviyorum adam hepimize hayal bırakmış 😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hayal kurmayı seviyorum, çünkü orada her şey yolunda gidiyor… 🚬💨💨



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Lan prens al şekerini başan çal baa iki dupleks mutluluk getir😅


comment icon Diğer 1 yorumu gör

G12SHOULDER   ismin ne nerelisin
G12SHOULDER   kaç yasindasin
G12SHOULDER   benim prensesim ol
G12SHOULDER   ben senin prensin olmak istiyorum
G12SHOULDER   sende benim prensesim ol

En beğenilen Paylaşım

prens kırmam prenses kardeşimi bir duble den benden yana mutluluk ver 😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

kardeşim prens istedi Allah sesini duydu saa prens gönderdi 😂😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sağol Yusuf abem sende olmasan😅😅



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bu prens damdan düşer gibi oldu


G12SHOULDER   ben seni prensin olursam sende benim prensesim olursan dünyaları ayağına sererim

En beğenilen Paylaşım

ulum bari başka birşey daha isteseydin belki o dileğinde gerçek olurdu 😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

aha caneyde bulmuş 😂


Yusuf GS   len bı sen bulamadın tüh saa😂😂
Yusuf GS   send bendensin hadi çay içelim 😅
Yusuf GS   len belki bir gün birisi de bizi bulur 😂😂
Yusuf GS   ulum adam Dünya yi önüne sererim diyor. keşke baada bir bayan öyle deseydi 😂😂
Yusuf GS   cenk sende bende ancak hayal kurarız 😂

En beğenilen Paylaşım

yoksa prens yerine Noel Baba mi geldi 😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Heee yav Çıngıl bek amca geldi


G12SHOULDER   hadi ama benim prensesim ol
Yusuf GS   hadi ben kaçtım . saa iyi muhabbetler 😂😂

En beğenilen Paylaşım

G12 derdin ne kardeş bnim 20 tane abim var



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

oha olum birisinden kaçsam diğerine yakalanirsin. 20 tane ne len 😅😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Yusuf abimde var 😅😅😅



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

bak ben bunu unutmuştum. istemeye baa gelin 😂😂



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Bedava chat ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Bedava chat gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.