|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Rastgele görüntülü sohbet İle İlgili Paylaşımlar

Rastgele görüntülü sohbet ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.

En beğenilen Paylaşım

yemek yeme şeklinden birinin nasil ozel hayati oldugunu anlayabilirisin yani beynin yemek ile haz noktasi ayni çalisiyor 🍭🐻 ben tatli yerine gecebilir miyim artik🫠



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

olum iki poğaça iki pizza pide aldım 170 lira ne tuttu çok merak ediyorum şuan



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Biii de Çayy😌



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sessize aldım dünyayı huzuru dinliyorum 😌🚬☕️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

163 boyunda 55 kiloluk tatli olur mi sizce beyler ona gore tadimlik vericem🫶👻


byvst   Fazla glikoz bünyeye zarar😁
MαɠNυɱm   kesinlikle ele avuca gelecek bir tatli olur 🥳😅

En beğenilen Paylaşım

gidemde kendime yiyecekler bişeyler bulam 😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bende bi bardak su alıyım 😌



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hayrına biri beni def edebilir mi artık burdan 🙄🤦🏼‍♀️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Beraber gideriz



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Benide götür Elisam 😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

nereye gidirsiz😊🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gel edoşum gidelimm 👭🥳💃🏼



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

tövbe tövbe ele deme 🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Dedim bile 😏


Edaa _ )   🤦‍♀️
Yusuf GS   baa mi dedun 😁😂
Edaa _ )   Yok abi az ters bişey dedim o yüzden demeyim 😅
Yusuf GS   😁😁

En beğenilen Paylaşım

Haydee 💃🏼💃🏼 gelen gelsin biz gidiyok aşkomla



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Rastgele görüntülü sohbet ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Rastgele görüntülü sohbet gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.