|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

İslami evlilik İle İlgili Paylaşımlar

İslami evlilik ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama kriteriyle alakalı harika fikirlerin olduğunu biliyoruz. Aklından geçenleri üyelerimizle paylaşmak ister misin? Gördüğün listede bu arama terimi ile ilişkilendirilen bazı gönderilere yer verdik. Görebileceğin gibi etkileşimlerini bu yollarla arttırabilme fırsatın her daim var. Bol bol paylaş beğen ve yorum yap.

En beğenilen Paylaşım

günaydın #arkadasedin



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bügün niye kimse yok sitede



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Günaydın ☕🚬 😏✌️


comment icon Diğer 12 yorumu gör

Deja vu   Bro bilmiyorum yorumu mu siliyor admin dedim aramızı bozacak 😅
Derryaa ツ   Günaydın dejooo
Deja vu   En son başka birşey yazacaktım 😅
Deja vu   Günaydın İzmirliii 🙄
Derryaa ツ   Ozmorloo🥳

En beğenilen Paylaşım

günaydın baylar bayanlar merdivenden kayanlar🙋🏻‍♂️


comment icon Diğer 4 yorumu gör

ΞKλyλЖKλyλΞ   eyvallah momolim
Mor kelebekk   Gunaydin kaya
ΞKλyλЖKλyλΞ   günaydınkelebek
Derryaa ツ   Günaydın aslann parçası
ΞKλyλЖKλyλΞ   sanada yiğidom

En beğenilen Paylaşım

Guunaayydinnnnn👸🦋


comment icon Diğer 8 yorumu gör

Deja vu   Günaydın
Mor kelebekk   Mimit sana yazdıklarımı admin beğenmiyor izin vermiyor sen anladın ama dini
Mor kelebekk   Gunaydin emrecan
Mor kelebekk   Gunaydin deja
Sude_️1️⃣9️⃣0️⃣5️⃣   tünaydın kelebegim

En beğenilen Paylaşım

Sonuna kadar RTE 🇦🇿


Oksijenkafayapar2   helal kız
blaablaa iste be   abi çok yakin gitti ya kaybedicek sandim bi ara
Oksijenkafayapar2   ikinci turda kazanır oğan teröre kim destek verirse karşısındayız dedi ışık yaktı erdoğana

En beğenilen Paylaşım

🇹🇷🇹🇷



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Herkese hayırlı sabahlar olsun 🙋🏻‍♂️


Mor kelebekk   Gunaydin halitcan
HALİTCAN 44   Mimit 🤗☕
HALİTCAN 44   Kraliçe 🤗☕

En beğenilen Paylaşım

günaydinnnn✔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Çalışırken ben 🤓


Sude_️1️⃣9️⃣0️⃣5️⃣   kolay gelsin
HALİTCAN 44   Tşk ederim 😊

En beğenilen Paylaşım

İlk başta herkes iyidir. İnsanların ilk söylediklerine değil, son yaptıklarına bakacaksın!



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

kahve isteyen var mi☕


comment icon Diğer 4 yorumu gör

Mahsun Çaĝlar   rica ederim
Derryaa ツ   Afiyet olsun canm
Oksijenkafayapar2   oraya da grleceğim merak etme ama ısmarlatırım haberin olsun
Sude_️1️⃣9️⃣0️⃣5️⃣   canin sağolsun ısmarlarım tabi 😊
Sude_️1️⃣9️⃣0️⃣5️⃣   teşekkür ederim deryacim

En beğenilen Paylaşım

dünden beri siyaset yapmayın biri illa gelecek o ona vermiş bu buna vermiş siz arkadaşlığınızı zedelemeyin gelen yine çalacak oy veren bizler yine sürünecez siyaset yapıp arkadaşlığınızı bozmayın değmez .


comment icon Diğer 1 yorumu gör

Mahsun Çaĝlar   yani sude teşekkür ederim 🙏 ben hdp demişim o chp diyeri akp ne gerek var onlar mutlu olurken biz niye birbirimizi kaybedelim herkesin kendi seçimi saygı duymak gerek
Mahsun Çaĝlar   gul aynen öyle teşekkür ederim 🙏
Sude_️1️⃣9️⃣0️⃣5️⃣   onlar para kazanıyor biz birbirimizi yiyoruz ne gerek var eskiden çok kavga ederdim secim yüzünden ne oldu çok dost kaybettim değmez değmez şimdi umrumda değil
Mahsun Çaĝlar   aynen öyle sude
Mahsun Çaĝlar   gul valla bi fırıldaklık dönüyor ama ne 😄

En beğenilen Paylaşım

"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir"



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

konuşmak isteyen kızlar yazsın



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

İslami evlilik ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda İslami evlilik gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.