|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Arama terimi İle İlgili Paylaşımlar

Arama terimi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin. Bu terim ile ilgili en ilgi çekici paylaşımı sen yapmaya ne dersin? Aşağıda bu terimle ilgili ilgini çekebilecek bazı paylaşımlar sunduk. Bu paylaşımlar gibi sen de hesabından hislerini paylaşıp arkadaşlarınla etkileşimlerini pekiştirebilir, yeni dostluklar edinme yolunda büyük adımlar atma fırsatı yakalayabilirsin.


En beğenilen Paylaşım

Bide beni oraya taşı diye bir yer var 2 lira istiyor 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 sanki beni oraya taşıyınca sitenin bütün kızları üstüme çullanacak hdhdhh



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

#CiciKuş #Aşkım #Babacık😍😘❤️💙😂😂😂


{Élìf}   Aynen kafası Değişik sadece
{Élìf}   Sarı iyi la 😂😂
{Élìf}   Evet teşekkür ederim 😊

En beğenilen Paylaşım

Kaldı mı güzel seven kadın? varsa yazsın..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İhtiyar karı olsan yemin ediorum 4 5 şehri birbirine katarsın 🧐



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kötü kadınlar, çoğalıp, fuhuş bir toplum içinde yayılırsa, halk, daha önce görülmemiş [frengi, aids gibi] bulaşıcı hastalıklara maruz kalacak. Ölçüde, tartıda hile yapılacak ve geçim darlığı baş gösterecek.) [Beyheki]



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Maçı kazandık 😂😂


comment icon Diğer 21 yorumu gör

Cemal96   Olum hayalî bile güzel ve😂😂😂
Cemal96   Elbet bir gün olur Memo 😂😂
Cemal96   Dimi anca odun olsun 😂😂😂
{Élìf}   Allah yazdıysa bozsun o ne öyle 😬😂😂
Cemal96   Memo olim bu bana evde maç bile izletmez bırak içkiyi 😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

👍👍



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ne hallere düştüm ne hallerden 🎶🎶🎶 Aysel çok iyi 😍



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Selam uyudumu herkes?


《~Rebellious _Girl~ 》   Wiiii zehir zıkkkımmmmmmmmm😬😠
Asil60   Robot bu kız robot 😊

En beğenilen Paylaşım

#Hoşçakalın Herşey #Gönlünüzce Olsun #İnşAllah 🖐️🖐️🖐️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

''2 gün 6 saat'' 😔


Kırgıɳ Papatya ꕥ   halen haber yok 😔
Kırgıɳ Papatya ꕥ   tabii ki ama görüldü atmadı

En beğenilen Paylaşım

Mesafe İyidir. Ne Haddini Aşan Olur Ne de Huzurunu Kaçıran..


Cemal96   Aynen oyle huzur kacinca niye adami dovuyorsun diyirlar bana😂
Cihannnn   Elin adamı affetmez valla kardeş 😂😂
Cemal96   Knk adamin agiz burun dagiluyir sonra onun icin pek iyi olmuyo
Cihannnn   Hayatta herşeyin bi bedeli vardır bro. Ben çok kişiye bedel ödettim zaten 🖒🖒
Cemal96   Öyle knk

En beğenilen Paylaşım

"Merhamet kokmalı yürekler, zîrâ, Dünya bazen cehennemi aratmıyor..."😔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ne demiş rahmetli müslüm baba: bu sevda oyunu artık son bulsun.. #günaydınnn #günler 👋😊


TAC MAHAL   Günaydın🙋‍♂️
Terapist34   Ve iyi akşamlar 😂

En beğenilen Paylaşım

Seni kaybetmenin korkularını bir yenebilsem🎶


comment icon Diğer 29 yorumu gör

{Élìf}   Kankii😓
{Élìf}   Biliyon sennn😔😠🌹
{Élìf}   Neyse çıkıyım bn😒
{Élìf}   Sağolasın kanki 🌹🙏
{Élìf}   ⚘⚘

İlgini Çekebilecek Yazılar

Arama terimi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Arama terimi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.