|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

arkadas bulma siteleri İle İlgili Paylaşımlar

arkadas bulma siteleri ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama kriteriyle alakalı harika fikirlerin olduğunu biliyoruz. Aklından geçenleri üyelerimizle paylaşmak ister misin? Gördüğün listede bu arama terimi ile ilişkilendirilen bazı gönderilere yer verdik. Görebileceğin gibi etkileşimlerini bu yollarla arttırabilme fırsatın her daim var. Bol bol paylaş beğen ve yorum yap.

En beğenilen Paylaşım

İyi akşamlar 👻👻👻👻


Klaussss   İyi akşamlar sanada
Klaussss   Sanda tugba 😂
Klaussss   Lan bilader sen neyin kafasini yasiyorsun
Klaussss   Enes skr git payimdan sineretme adami

En beğenilen Paylaşım

nolucak bu halimiz



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Onur ve gurur ayaklar altında yine 🤔


comment icon Diğer 16 yorumu gör

TAC MAHAL   Allahım İntihar edecem şimdi😆
SancakBeySedat   Engel yürekte değilse engel değildir
TAC MAHAL   Sedat Abi İyimisin🙄
SancakBeySedat   Ben iyiyim sen kendine bak
TAC MAHAL   İyi olöana sevindim abim 🙄

En beğenilen Paylaşım

İyi geceler ben yatmaya gidimm👋👋


๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   Oyy kurban olduğum iyi geceler😘😘
EmreDG   iyi geceler
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   İyi geceler burki😡
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   Iyi geceler emre🤗

En beğenilen Paylaşım

Dünya kadar malın olacağına bir avuç mutluluk bir avuç huzur ve ömür sağlık versin en güzel aile en iyi dost versin



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

bu ne sıcak arkadaş İzmir yanıyor



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

??



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ayrılıklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi.


Öykü12345   👍👍👍
Özgür Atuk   yeter be içimi kararttın gider ayak
Özgür Atuk   😃😃
Öykü12345   😊😊😊😊
❤ADELYA❤   😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

Herkese iyi Geceler 🙋‍♂️


TAC MAHAL   Günaydıj kardeşim sabah olmuş 🥱
TAC MAHAL   Tünaydın kardeşim 😊

En beğenilen Paylaşım

Başka hani sen biliyorsun #s


SancakBeySedat   H. G.
SancakBeySedat   Sağol sen nasılsın

En beğenilen Paylaşım

Evlenecem Vermezlerse Kaçıracam 🕺💃



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Astılar ama öldüremediler.. İyi ki doğdun Deniz Gezmiş.. www.youtube.com/watch?v=O7OgKHXaI8A



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kızlar benden size bi tavsiye #restorex kulanmayin !


coldzera   o zaman erkekler kullansın 🤣
DRN .MİHRİBAN   kulan ne diim
coldzera   yok ben heden soldırs kullanıyorum

En beğenilen Paylaşım

Dış görünüşe önem vermem diyen bayanlar acaba neden resmi olan kişiler ile mesajlasiyonuz. 😎 Meraktan mı 🤣



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

arkadas bulma siteleri ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda arkadas bulma siteleri gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.