|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

ilkarkadaşlık İle İlgili Paylaşımlar

ilkarkadaşlık ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.
ღGüll Hanımღ   Serko napan loooow
ღGüll Hanımღ   Aynı bende vallahi 😆
__Memet   Saa da gülom
ღGüll Hanımღ   Memet teşekkürler 😆

En beğenilen Paylaşım

Muazzam bir bıkkınlıgin tam ortasindayim


comment icon Diğer 1 yorumu gör

ღGüll Hanımღ   Biri bana ölecen mi diyor bende keşke diyorum 😆😆 o derece yaşama hevesim yok
Lost_Wanted   Saçma salak konuşmasan mı 😒
Lost_Wanted   Niye bir derdin mi var varsa konuşalım genel bi mod düşüklüğü mü
__Memet   Sekom ey olmayan top olsun 😅
__Memet   2 dakkada iyi edıyom insanı 😅

En beğenilen Paylaşım

🙇💔🎶🍂🚬☕


F A T M A   🥂

En beğenilen Paylaşım

Manitam🙄


comment icon Diğer 10 yorumu gör

Yanık olmayan sait   Gece olduğu için gecelik giyiyorum haliyle ☺️
Yanık olmayan sait   Rahat bşeyler giy 😊
Yanık olmayan sait   Napıyosun taşın üstünde mi yatıyosun 😁
Yanık olmayan sait   Ne sapığı, sapığa benzer bi yanım mı varmış benim
Yanık olmayan sait   Seni düşündüm de söhledim, insan yatarken rahat bşehler giyinir sonuçta 😀 çok teşekkürler. Sende çok güzelsin buarada 😇

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar şu manitam lafını sakız yapmazsanız ağzınıza sevinirim o akım değil 🤦‍♂️


comment icon Diğer 56 yorumu gör

Edaa _ )   😅🤦‍♀️
__Memet   Bakim 😍
Edaa _ )   😅🤭
__Memet   Sen bak kelebek sonunda yine bana bakacak 😅
Edaa _ )   Sen hızlı davranıyon çiçeğim 😅

En beğenilen Paylaşım

Manita ne demek 🤔


TAC MAHALL   Yeni nesil sevgilinin kıymetini nereden bilsin 🤣
TAC MAHALL   Bundan kesin eminim 😂
Ters açı   Para ile ilgili işlerde kızınca söylenir. Şöyle : Money taa 🤪🤪🙃
TAC MAHALL   Manita demek para demek mi yani 🤣

En beğenilen Paylaşım

Selamın aleyküm geceniz güzel olsun lavigiller ✌️😁


__Memet   Ve aleyküm selam
Tuğba35   Ve Aleykümselam 🙋🏻‍♀️
Tuğba35   Cok iyi değildi ama senin ölürüm şarkısından sonra koptum😁🤣
Tuğba35   Oğlum aşk hayatım bitti bizde boylemiydik🤣barisirsam bidaha bacimsu diycem🤣 o kadar soğudum bu islerden😂
betülyetoooo   ooo aleyküm selam reis😂

En beğenilen Paylaşım

Hayallerinize yakışan insanları kaybetmeyin… 🚬💨💨



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🚬☕️🎶


Lost_Wanted   ☕🚬
HALİTCAN 44   Lost ☕️🚬

En beğenilen Paylaşım

Kim lan bu manita? Sjxjdix


comment icon Diğer 6 yorumu gör

Edaa _ )   Nasıl ya benim haberim yok
__Memet   Bebeğim 😊
Edaa _ )   Benim devreler yandı tmm şimdi çözdüm 😅
Edaa _ )   😅🤭
__Memet   Arkanı 🤭😅

En beğenilen Paylaşım

Bırak Bu Yolları Devlet Su Yolları 😎



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Unut demek çok kolay..🚬🎵



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Guzellık ortalamasını arttırmak için dışarı çıkıyorum 😎



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Küçücük beyni ile büyük düşünmeye çalışan arkadaş....yemezler



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Òglen bi ara bi gittim geldim sevgilimi yapılmış bide o sevgilinin kalbi mi kırılmış bide üstüne hesabımı silmiş 🥴 vay arkadaş aşktaki ekşın a😁



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

ilkarkadaşlık ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda ilkarkadaşlık gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.